מלאכי ריצ'רדסון המבטיח חתם בחולוניה!

מועדון הכדורסל הפועל יונט חולון שמח לבשר על החתמתו של הגארד הצעיר והמבטיח מלאכי ריצ'רדסון שמגיע לקבוצה לאחר ששיחק העונה במדי אלופת ה-NBA, טורונטו ראפטורס.
מלאכי, 23, 1.98 מ', חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בשורות המועדון.
הוא שיחק במשך עונה אחת במכללת סירקיוז היוקרתית בשורותיה העמיד ממוצעים של 13.4 נק', 4.3 רב' ו-2.1 אס' ב-37 משחקים והוביל את חבריו לפיינל פור ה-NCAA.
לאחר עונה אחת החליט להעמיד עצמו לבחירה בדראפט 2016 ונבחר במקום ה-22 בסיבוב הראשון.
הוא שיחק 3 עונות ב-NBA, תחילה במדי סקרמנטו קינגס ואח"כ כאמור במדי טורונטו ראפטורס.
ב-70 משחקים ששיחק ב-NBA העמיד ממוצעים של 2.8 נק' ו-1.4 רב ב- 9 דקות בממוצע למשחק.
העונה שותף ב-22 משחקים במדי אלופת ה- NBA.
כמו כן שיחק בעונה האחרונה ב-G League במדי קבוצת הפיתוח של טורונטו והעמיד ממוצעים מרשימים של 20.8 נק', 5.8 רב' ו- 3.4 אס' ב-30 דקות בממוצע למשחק. 
במועדון עמלו במשך זמן רב על החתמתו של השחקן, שהחזיק במספר הצעות. 
הבעלים של המועדון, שלמה אייזיק, התייחס לכך: "מדובר בשחקן NBA שויתר על חוזה גדול ברוסיה על מנת להגיע אליינו כיוון שהבין שכדי לעשות קפיצת מדרגה נוספת בקריירה הספורטיבית שלו הפועל יונט חולון הינה הבחירה הנכונה, דבר שמהווה כבוד גדול למועדון. אני מקווה שהכשרון הענק שלו יבוא לידי ביטוי ויתרום לנו רבות". 
מאמן הקבוצה, שרון דרוקר התייחס להחתמתו של ריצ'רדסון: "אנחנו רוצים לברך את מאלי על הצטרפותו אלינו. מדובר בכשרון גדול עם הרבה יכולות שיכול לשחק בכמה עמדות. נרצה לעזור לו להשתלב ולהכיר את הסגנון האירופי כדי למקסם את הפוטנציאל שלו ולעזור לקבוצה במשימותיה העונה. סיפרנו לו על האווירה המיוחדת אצלנו במועדון, על האוהדים ועל מטרותינו, ברוך הבא ובהצלחה מאלי".