פותחים ברגל ימין: נצחון במשחק אימון על מכבי חיפה

ניסוי כלים ראשון: במשחק אימון ראשון שהתקיים אמש מנצחים הנמרים 82:72 את מכבי חיפה באולם זיסמן. חולוניה הובילה לאורך כל המשחק בהפרש קטן והצליחה להבטיח את הנצחון. המשחק התאפיין בהרבה החטאות כיאה למשחק אימון אחרי פגרה בו השחקנים עדיין לא הורידו חלודה.

מלאקי ריצ'ארדסון המבטיח סיים כקלע המוביל כשקלע 18 נקודות, אבל עדיין צריך להוריד חלודה שכן קלע באחוזים נמוכים (6 מ-14 מהשדה, 43%), הגארד מרקוס פוסטר קלע 15 נקודות ב-50 אחוז מהשדה, עמית שמחון היה הקלעי המוביל הישראלי כשסיים עם 11 נקודות, הסנטר לטביוס וויליאמס היה קרוב לדאבל-דאבל כשקלע 10 נקודות והוסיף 9 ריבאונדים, הפורוורד ריאן תומפסון הראה הרבה מלחמה וסיים עם 9 נקודות ו-7 ריבאונדים, יוגב אוחיון סיים משחק ראשון בסגול-צהוב עם 8 נקודות, טי-ג'יי קליין קלע 6 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, דניאל ששון הצעיר שותף לא מעט (15 דקות) וקלע 3 נקודות, והקפטן שלומי הרוש קלע 2.

עוד נתונים סטטיסטיים מעניינים שנרצה לשפר בהמשך: חולון כולה מסרה 10 אסיסטים בלבד, האחוזים מהקו עמדו על 61.9% בלבד (13 מ-21) וגם האחוזים מהשדה עמדו על 42% בלבד. מספר האסיסטים צפוי לצמוח ככל שהתיאום בין השחקנים יעלה, וגם האחוזים מהשדה צפויים לגדול כשהחלודה תרד.
בצד החיובי של הסטטיסטיקה מעבר לעובדה שניצחנו, ניתן לציין כי שחקני חולון רשמו 7 איבודים בלבד וחטפו 10 פעמים, ועוד לפני הגעת שחקן גבוה נוסף, המצב בריבאונד היה מאוזן למדי כשחולון לקחה 40 ריבאונדים לעומת 42 של חיפה.

יאללה חולוניה!