לא מוכנים

אין דרך אחרת להגיד את זה: הפועל חולון לא מוכנה לפלייאוף. במשחק על הביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול היריבה הפועל ירושלים, חולון נראתה פשוט לא טוב והפסידה ללא קרב 94:76. אז נכון המשחק היה בחוץ מול ירושלים שנמצאת בכושר טוב, אבל אין תירוצים לנרפות ולחוסר המלחמה. סמית' ומקול נראו סביר וזהו בערך.

מהיחידים שנראו סביר. ג'סטין סמית' (ברני ארדוב)

דרו קרופורד קלע שלשה ראשונה לזכות הנמרים. סמית' דייק מהקו, מקול קלע מחוץ לקשת והעלה ל-8:4. מקול שמר על היתרון זמנית אך המארחים השוו. סמית' החזיר את היתרון בהטבעה גדולה מאסיסט של מקול, המארחים הפכו, דאוסון עלה על הלוח וצימק. מקול קלע אחת מהקו, הרווי עלה על הלוח וסמית' קבע שיוויון 19 עם סל מריבאונד התקפה. המארחים חזרו להוביל עם שלשה, 22:19 לירושלים בסוף רבע ראשון צמוד.

הרבע השני היה כבר סיפור אחר. ירושלים קלעה 4 נקודות מהירות מה שהביא לפסק זמן מהיר של חולוניה. דאוסון צימק עם שלשה, ירושלים הגדילה את ההפרש לדו ספרתי. שרפי לקח פסק זמן נוסף, שחר עמיר קלע בחדירה ושבר בצורת. ירושלים לקחה פסק זמן שאחריו המשיכה להגדיל את ההפרש (40:25), הרווי קלע שלשה ראשונה אך הנמרים פשוט נראו חסרי אונים כשירושלים הייתה ראשונה לכל ריבאונד בשני צידי המגרש ועשתה סלים קלים. קרופורד צימק עם שתי שלשות רצופות שהעירו קצת את הנמרים, ירושלים לקחה פסק זמן. במהלך האחרון של המארחים חולוניה פשוט לא הצליחה לקחת ריבאונד בהגנה כשיריבים לקחו 4 ריבאונדים בהתקפה באותו מהלך, 48:35 לירושלים אחרי רבע שני רע.

בפתיחת המחצית השניה ירושלים הגדילה שוב את ההפרש עם שלשה. ארצי קלע סל קשה, מקול קלע מחוץ לקשת ואחר כך הוסיף עוד סל בחדירה, ושמר על הפרש סביר (55:42). משגב עלה על הלוח, סמית' קלע 3 מ-4 מהקו וצימק ל-10 הפרש אך המארחים הגדילו ל-14 הפרש. הרווי נראה רע בשני צידי המגרש, דאוסון הקטין בצבע, חנוכי קלע סל עם עבירה. הרווי קלע שלשה משוגעת על הבאזר כמעט מהחצי והעלה את המורל של הסגולים, 64:55 לירושלים בסוף הרבע השלישי.

מורל גבוה? לא להרבה זמן. ירושלים קלעה 5 נקודות מהירות בתחילת הרבע האחרון מה שהביא לפסק זמן של חולון. עמיר צימק זמנית מאסיסט של מקול אך המארחים שוב הגדילו (73:57). הרווי קלע שלשה, דאוסון חטף ואפשר לסמית' להטביע ולצמק ל-11 הפרש מה שהביא לפסק זמן של ירושלים. לוי הירושלמי הגדיל שוב, משגב כמעט איבד אך מצא את סמית' לדאנק ענק עם עבירה. דאוסון דייק מהקו ואחר כך עשה עבירה עם שריקה שגויה של השופטים לעבירה בלתי ספורטיבית. המארחים הגדילו ל-15 הפרש וגמרו מעשית את הסיפור. עד לסיום קרופורד סמית' ומקול ניסו להקטין מעט ללא הצלחה, 94:76 לירושלים בסיום.

לא כוחות. חולון מול ירושלים (ברני ארדוב)

סמית' קלע 17 (5-10 מהשדה, 7-10 מהקו), מקול 15 (4-5 לשתיים, 2-5 לשלוש, 10 אסיסטים, 7 איבודים), קרופורד (3-4 לשלוש) והרווי (3-7 לשלוש) 11 כ"א, דאוסון 10 (3-4 לשתיים, 1-4 לשלוש), עמיר וחנוכי (1-5 מהשדה) 4 כ"א, משגב (6 אסיסטים) וארצי 2 כ"א. כן שותף: סולומון.

לא מגיע לאוהדים שהגיעו לירושלים תצוגות כאלה. כבוד שהם הגיעו למרות הכל.

הפלייאוף מול ירושלים יחל בשבוע הבא. תאריך מדוייק יפורסם בהמשך.