ראויים להארכה

הפועל קבוצת נתנאל חולון הוכיחה שיש לה בכל זאת אופי. הנמרים נלחמו בשיניים ובציפורניים והשאירו את כל הלב על הפרקט בהפסד הדרמטי 93:86 מול הפועל ירושלים בפתיחת סדרת רבע גמר הפלייאוף, ועל כך הם ראויים להארכה ולהערכה. חולוניה לא נמצאת בתקופה טובה ונראתה רע במשחק הליגה האחרון שנערך באותו האולם ונגד אותה היריבה, אך אוהדי חולון יכולים להיות גאים על המלחמה – וזה הרי מה שאנחנו דורשים מהשחקנים, גם בהפסדים. סמית' נלחם בכל הכוח, מקול נתן את הנשמה וירד בדקות הסיום פצוע לספסל, שחר עמיר קלע שלשות גדולות ובכלל כל נמר נתן את כולו. זה הספיק רק כמעט.
במשחק השני בסדרה של הטוב מ-5 משחקים שיערך בחולון, יהיה קרב לא פחות מרתק.

נתן הכל ואף נפצע בדקות הסיום. טאג'יר מקול (לירון מולדובן)

הנמרים פתחו את המשחק פשוט מצויין. הלוחמים סמית' ומקול פתחו טוב וקלעו את 9 הנקודות הראשונות של הנמרים עם שני סלי שדה כל אחד ועוד נקודה של סמית' מהקו. משגב קלע שלשה והעלה ל-12:4 מה שגרם לירושלים לקחת פסק זמן, המארחים צימקו מעט אך סמית' הגדיל עם עוד פלואוטר אלגנטי. ג'סטין המשיך להיות במרכז העניינים כשעשה עבירה בלתי ספורטיבית, ירושלים הגיבה והפכה ל-15:14, פסק זמן של חולוניה. שחר עמיר החזיר את היתרון עם שלשה ראשונה, 17:15 לחולוניה בתום רבע ראשון הפכך.

הקצב ירד מעט ברבע השני. ירושלים השוותה, דאוסון החזיר את היתרון עם שלשה, המארחים הפכו עם סל ושלשה. משגב המשיך את הנדנדה עם שלשה משלו אך רנדולף סחב את ירושלים לבדו, 28:23 למארחים, פסק זמן של חולוניה. הבצורת החולונית המשיכה כשירושלים עלו ליתרון 8, משגב קטע אותה עם עוד שלשה. ארצי חטף ונתן לדאוסון לסל פנוי, מקול קלע סל מלא כוח בצבע. משגב קלע שלשה רביעית וצימק ל-4 הפרש אך עשה עבירה שטותית בצד השני שאפשרה לירושלים להגדיל מהקו, 39:33 לירושלים במחצית.

מקול התחיל טוב את המחצית השניה עם סל בחדירה אך ירושלים עלתה ליתרון 9. סמית' קלע אחת מהקו, ארצי צימק מחוץ לקשת אך המארחים עלו ליתרון דו ספרתי (49:39). משגב מצא את סמית' במסירה יפה בצבע, שלשה של זוסמן הירושלמי הביאה לפיגור 11 ולפסק זמן. משגב מצא את סמית' שוב בצבע, ארצי צלף מחוץ לקשת וצימק ל-6 הפרש. סמית' חטף ואפשר לארצי להטביע חופשי, נתנאל קלע אחר כך עוד אחד מהקו והוריד ל-5 הפרש בלבד. רנדולף המשיך להחזיק את ירושלים וקלע עוד שלשה, ארצי דייק פעמיים מהקו. ירושלים הגיבה בשלשה, מקול החזיר בצד השני אך לוי הירושלמי קלע עוד אחת במטווח דו צדדי. חנוכי תיקן החטאה עצמית אך ירושלים הגדילה ל-9 הפרש. קרופורד סוף סוף עלה על הלוח עם שלשה, 65:59 למארחים אחרי 30 דקות של כדורסל.

שוב סיים כקלעי המצטיין. ג'סטין סמית' (לירון מולדובן)

שחר עמיר קלע שלשה גדולה בתחילת הרבע האחרון וצימק ל-3 הפרש. ספידי סמית' הירושלמי החזיר בצד השני, דאוסון קלע סל יפה עם הלוח. המארחים רצו ועלו ל-9 הפרש, שרפי לקח פסק זמן אך זה לא עזר שכן ההפרש צמח לשיא של 12 נקודות. חולון לא ויתרה כשקרופורד צימק עם סל בצבע, סמית' הטביע בצורה מרהיבה אחרי הטעייה שלו ושל מקול שזרקה את המגן הצידה ואחר כך קלע קליל וצימק ל-6 הפרש שוב, פסק זמן של ירושלים. עמיר קלע שלשה נוספת וצימק ל-5 הפרש, סמית' חטף ואפשר לקרופורד לצמק ל-78:75 בלבד קצת יותר מ-3 דקות לסיום. שריקה שנויה במחלוקת לעבירה של שחר עמיר אפשרה לרנדולף הירושלמי להגדיל מהקו, מקול מצא מכדור חוץ את סמית' להאלי-הופ ענק סטייל שלומי הרוש את אלכסנדר. שחר עמיר קלע שלשה ענקית וקבע שיוויון 80 דקה ו-29 שניות לסיום, ירושלים לקחה פסק זמן. ההגנה החולונית כפתה איירבול, חולון יצאה להתקפה חשובה אך משגב החטיא שלשה. שריקה שגויה לעבירה שלא הייתה של מקול על ספידי סמית' נתנה לירושלים הזדמנות לחזור ליתרון מהקו 18.9 שניות לסיום, שרפי לקח פסק זמן. ספידי סמית' קלע פעם אחת מהקו, חולון יצאה להתקפה על כל הקופה בה מקול סחט עבירה 5 שניות לסיום. מקול קלע אחת מהקו וקבע שיוויון 81, פסק זמן של ירושלים. ההגנה החולונית שוב עשתה את העבודה, הולכים להארכה.

זוסמן הירושלמי קלע ראשון בהארכה, שחר עמיר השווה מהקו. רנדולף קלע סל קשה על סמית' שעשה הגנה מצויינת, ארצי קלע בצד השני אחת מהקו. מקול העלה מהקו את הנמרים ליתרון נקודה אך אז האוויר נגמר לחולונים וירושלים הפכה ועלתה ליתרון 3, פסק זמן חולוניה. הנמרים איבדו כדור פעמיים ברציפות, ירושלים עלתה ליתרון 5. החמצן והספסל של חולוניה התחילו להיגמר מה שהביא לכך שדיאנדרה ברנס נכנס לדקות ראשונות בצהוב סגול מאז חודש מרץ (!), סמית' נשלח לקו והחטיא פעמיים והמשחק ברח סופית, 93:86 לירושלים בסיום דרמטי ואחרי מלחמה גדולה של הנמרים.

נסעו ועודדו גם בתקופה לא טובה של הנמרים ובאולם הכי רע עבור קהל חוץ בליגה. הקהל של חולון (לירון מולדובן)

סמית' הצטיין עם 18 נקודות (8-14 מהשדה, 2-8 מהקו, 6 ריבאונדים, 4 חטיפות, 3 הטבעות), מקול (7 אסיסטים) ועמיר (4-5 לשלוש) קלעו 14 כל אחד, ארצי (11 ברבע השלישי, 3-6 מהשדה, 4-6 מהקו) ומשגב (4-9 לשלוש, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים) 12 כל אחד, דאוסון (3-5 מהשדה) וקרופורד (2-4 לשתיים, 1-5 לשלוש, 7 ריבאונדים) 7 כ"א, חנוכי 2 (0-4 לשלוש). כן שותף: ברנס.

כבוד גדול לאוהדים החולונים שנסעו, האמינו ועודדו גם באולם הכי רע בישראל לעודד בו במשחקי חוץ.

הפסדנו בקרב אך לא במלחמה. ביום שישי ה-31.5 בשעה 13:45 חוזרים הבייתה לקרב הבא. יש למה לצפות – חולוניה מלחמה!!