תם ולא נשלם

הפועל קבוצת נתנאל חולון סיימה רשמית את עונת 2023/24 עם הפסד נוסף מול הפועל ירושלים, הפסד לא-צמוד ראשון בסדרה בתוצאה 93:75, שמסיים את הסדרה ב-3:0 לירושלים שממשיכה לסדרת חצי גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב. מה שאפיין את כל התקופה האחרונה אצל הנמרים היה רשימת הפצועים הבלתי נגמרת כשגם ג'סטין סמית' הצטרף אליה קצת לפני המשחק עקב קשיי נשימה, וסתם את הגולל למעשה על המשחק עוד לפני שהחל. קווין הרווי אמנם חזר מפציעה, נראה טוב במחצית הראשונה והחזיק את הנמרים במשחק, אך חזר לסורו במחצית השניה ונעלם. דאוסון נלחם על הכבוד עד ממש עד לסיום ורשם גם הוא משחק סביר.

נלחם על הכבוד עד הסוף. שון דאוסון (לירון מולדובן)

הרווי פתח את המשחק עם שלשה. דאוסון קלע בצבע, ברנס דייק מחוץ לקשת וקרופורד קלע בהתקפה מתפרצת והעלה ל-10:2 מפתיע לזכות הנמרים, פסק זמן של ירושלים. המארחים צימקו, הרווי קלע אחת מהקו, קרופורד קלע עוד סל בהתקפה מתפרצת. דאוסון קלע סל יפיפה בקו הבסיס אך וויליאמס הירושלמי צימק. ארצי שמר את היתרון החולוני בחיים עם שלשה, דאוסון קלע עוד סל מרהיב בחדירה. עמיר קלע אחת מהקו, ירושלים הפכה ועלתה ליתרון ראשון, ברנס קלע סל על הבאזר, 24:23 לירושלים בסוף הרבע הראשון.

שחר עמיר החזיר את היתרון בתחילת הרבע השני עם שלשה, ירושלים השוותה. הרווי החזיר את היתרון עם פלואוטר בצבע, ברנס קלע סל קשה בסוף שעון. הרווי המשיך להראות טוב עם שלשה נוספת וסל בריבאונד התקפה, שרפי לקח פסק זמן ביתרון 3. הרווי קלע עוד שלשה, רנדולף הירושלמי נפצע ונטש את הפרקט. דאוסון מצא את קרופורד לסל יפה בצבע, הרווי קלע אחת מהקו אך ירושלים חזרה וקבעה שיוויון 41, פסק זמן חולוניה. ארצי החזיר את היתרון עם נקודה מהקו אך המומנטום השתנה לחלוטין כשירושלים הפכה עם 3 שלשות רצופות בתוך דקה. המארחים רצו ריצת 20:4 ועלו ליתרון דו ספרתי משום מקום, 52:42 לירושלים במחצית.

הדלק אזל. חולון מול ירושלים (לירון מולדובן)

בתחילת הרבע השלישי ברנס, דאוסון והרווי קלעו, אך בצד השני המארחים קלעו ולא אפשרו להפרש לרדת. הקבוצות ירדו לפסק זמן אחריו המשחק ברח כשההפרש עלה ל-17, קרופורד צימק עם שלשה. ההפרש שוב גדל למרות פסק זמן חולוני וצמח לו ל אל מעל ל-20 הפרש, 75:54 בסוף הרבע השלישי.

הרבע האחרון התנהל לפרוטוקול בלבד. ההפרש צמח ל-24 נק', עמיר, דאוסון וקרופורד המשיכו להילחם וצימקו מעט. דאוסון הוריד את ההפרש ל-16 נקודות אך ירושלים הגדילה שוב. עד לסיום דאוסון, ברנס, קרופורד וחנוכי צימקו מעט, הצעירים עלו לשחק ואלטשולר עלה על הלוח מהקו, 93:75 לירושלים בסיום.

הרווי סיים עם 18 נק' (6 ריב', 4 אס'), דאוסון קלע גם הוא 18 (7 מ-13 מהשדה, 4 ריב', 4 אס'), קרופורד קלע 15 (5 ריב'), ברנס 9, עמיר 6, ארצי 4, חנוכי 3 (4 אס'), אלטשולר 2.

כבוד לאוהדים בצהוב סגול שנסעו להיפרד מהקבוצה ולא ויתרו!

כבוד לכל מי שנסע להיפרד מהקבוצה! אוהדי חולוניה (צילום מסך, ספורט 5)

מה נגיד על עונת 2023/24, עונה משוגעת וקשה בצל המלחמה? מצד אחד הישגים גדולים ומפתיעים באירופה והחמצה שוברת לב ממש כשהיינו כפסע מעלייה לשלב 8 הגדולות של ליגת האלופות, מצד שני אכזבה מרה בהפסד ברבע גמר הגביע מול באר שבע בבית לצד הדחה כואבת אך מובנת ברבע גמר הפלייאוף מול ירושלים, עקב רשימת הפציעות הבלתי נגמרת. מצד אחד שינויים בלתי פוסקים בסגל עם זרים שלא רוצים להישאר עקב המלחמה, מצד שני הבאת תחליפים מהירים אך אולי מהירים מדי. מצד אחד זרים תחליפיים לא יציבים או שלא ברמה מספקת, מצד שני מלחמה עד השניה האחרונה גם כשנגמרים השחקנים על הספסל והדלק במיכל – כיאה לרוח החולונית.

כך מסתיימת לה עונה נוספת מעט מאכזבת, הרבה משוגעת, עונה בינונית שלא תירשם בתולדות הפועל חולון כאחת יוצאת דופן. עונה בלי מלחמה ממשית על תארים אך בלי מלחמות תחתית ומלחמה על החיים ועל עצם קיום הקבוצה. ואולי כשחושבים על דפיקות הלב של לפני 10-15 שנה כשלא ידענו אם חולוניה תפתח את העונה, ועם כל המצב המטורף שיש במדינה שלנו, קצת וודאות ושקט זה דווקא דבר חיובי שמביא פרופורציות למה באמת חשוב בחיים.

נתראה בעונה הבאה!

תגובה אחת בנושא “תם ולא נשלם

סגור לתגובות.