אלייז'ה מיטרו-לונג חתם בחולוניה!

זר חדש בסגול! מועדון הכדורסל הפועל 'קבוצת נתנאל' חולון שמח להודיע על החתמתו של הגארד אלייז'ה מיטרו-לונג.

מיטרו-לונג (27, 1.87 מ'), יליד קנדה שמחזיק גם באזרחות יוונית, מגיע לקבוצה מפריסטרי היוונית שם שיחק לצידו של ג'ו רגלנד ויחד הגיעו לפיינל-פור הצ'מפיונס ליג. בעונה האחרונה העמיד השחקן ממוצעים של 10.1 נק', 2.2 ריב' ו-2.3 אס' ב-21 דקות למשחק בליגה היוונית, ו-8.7 נק', 1.7 ריב' ו-1.9 אס' בצ'מפיונס ליג ב-19.7 דקות למשחק. פריסטרי היתה קבוצתו הרביעית ביוון כשקודם לכן שיחק בפאוק סלוניקי, אפולון פטרס ואריס סלוניקי.

את קריירת המכללות שלו סיים ב-UNLV היוקרתית עם ממוצעים של 12.6 נק', 3.4 אס', 3.3 רב' ו-1.7 חט' למשחק. אלייז'ה החזיק במספר הצעות לעונה הקרובה אך העדיף בסופו של דבר לקבל את ההצעה מהמועדון.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, התייחס בין השאר גם לזה כשאמר: "שמחים על הצטרפותו של אלייז'ה. היה משא ומתן ארוך אבל בסופו אנחנו שמחים שהגיע אלינו ובחר בנו. אלייז'ה רכז/גארד שמביא הרבה אופי, קשיחות, קליעה והגנה. בשנה שעברה עזר לפריסטרי להגיע לפיינל פור של ה-BCL ואנחנו מאמינים שהשנה הוא יעזור להוביל אותנו למקומות שאנחנו רוצים להיות".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר: "אנחנו ממשיכים לבנות במרץ את הקבוצה לעונה הקרובה ושמחים על צירופו של אלייז'ה. מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול שעשה עונה יפה עם פריסטרי. הוא מתאים מאוד ל-DNA של המועדון ויכול לעשות אצלנו קפיצת מדרגה בקריירה שלו, כמו שעשו לא מעט שחקנים לפניו".

אוהדי חולוניה מאחלים לאלייז'ה הצלחה רבה!