רואים שש שש

הפועל קבוצת נתנאל חולון רושמת את נצחונה השישי בשישה משחקי ההכנה, הפעם 90:74 במסגרת שלב הבתים של גביע ווינר. הנמרים שהבטיחו את ראשות הבית עוד לפני המשחק האחרון בחוץ מול הפועל באר שבע שיערך ביום שישי, ניצחו אחרי מחצית ראשונה צמודה, בזכות רבע שלישי אדיר בו הביסו את האורחים 30:12 וגמרו את הסיפור. ההפרש הגיע בשיאו ל-24 הפרש אך ב-5 הדקות האחרונות הורידו הסגולים את הרגל מהגז ואפשרו לאורחים לצמק. דקאראי טאקר ומשגב הצטיינו עם 23 ו-17 נקודות בהתאמה. מה שעוד עזר להביא את הנצחון היה אחוז השלשות המטורף – 17 מ-33 לחולוניה שהם 52%! רק שישאר ככה.

לפני המשחק נערך טקס הוקרה לנבחרת הכדור-שער שכוללת את אוהדת חולוניה אורי מזרחי, שזכתה במדליית כסף היסטורית במשחקים הפראלימפיים.

טקס ההוקרה לאורי מזרחי ולנבחרת הכדורשער (ספי מגריזו)

הרבע הראשון דווקא נפתח לא טוב מבחינת הסגולים שנקלעו לפיגור 12:3 למרות שלשה ראשונה של מיטרו לונג ובגלל 4 שלשות של האורחים מיד בפתיחה. גודס לקח פסק זמן שאחריו הנמרים הגיבו בריצת 10:0 שכללה 8 נקודות של משגב בהן 2 שלשות, ועלו ליתרון ראשון. קריית אתא הפכה, 16:13 לאורחים בסוף הרבע הראשון.

טאקר פתח את הרבע השני עם שלשה שקבעה שיוויון. חנוכי קלע 4 נקודות מהירות שהחזירו את היתרון, טאקר המשיך להראות נהדר עם סל מאסיסט של יפתח זיו שעלה בעצמו אחר כך על הלוח אחרי חטיפה של ארצי. האורחים הגיבו וחזרו להוביל עם ריצת 11:3 למרות שלשה של יפתח זיו, גודס לקח פסק זמן אחריו טאקר צימק עם שלשה. בינגהאם קלע אחת מהקו, ארצי עלה על הלוח, מיטרו לונג קבע שיוויון אחרי חטיפה חולונית והתקפה מתפרצת. בינגהאם החזיר את היתרון לנמרים, האורחים הפכו אך שלשה נהדרת של מיטרו-לונג על הבאזר אחרי אסיסט אדיר של משגב קבעה יתרון 40:38 לנמרים במחצית.

מחצית ראשונה צמודה. יפתח זיו מול קריית אתא (ספי מגריזו)

הרבע השלישי היה כבר אופרה אחרת לגמרי. טאקר פתח אותו עם שלשה, ג'יילן אדאמס עלה על הלוח באיחור-מה, זלמנסון עשה כמה פעולות טובות בפחות מחצי דקה שכללו חטיפה ו-2 אסיסטים – למיטרו-לונג ולהטבעה של בינגהם בהתקפה מתפרצת, והנמרים עלו ל-9 הפרש וכפו פסק זמן של האורחים. המגמה לא השתנתה גם לאחר מכן כשטאקר קלע עוד 5 נקודות מהירות והעלה את הנמרים ליתרון דו ספרתי ראשון, מיטרו-לונג שמר על היתרון מהקו. טאקר הראה שיש לו גם יכולות הגנתיות כשרשם חטיפה, בינגהאם הראה שיש לו יכולות מחוץ לקשת כשדייק מטווח זה. אדאמס קלע בצבע על רגל אחת, האורחים צימקו מעט אך מכת מחץ ישראלית של משגב עם שלשה, וארצי ויפתח זיו עם סלים משלהם העלתה ל-20 הפרש. זה גם היה ההפרש בסוף הרבע השלישי אחרי עוד סל נהדר של מיטרו-לונג בחדירה, 70:50 לחבר'ה הטובים אחרי רבע שלישי מוחץ.

האורחת העיקשת לא ויתרה והמשיכה ללחם ולצמק, אך פעמיים כשההפרש קצת ירד משגב היה שם לקלוע שלשה ולהרגיע את העניינים. טאקר קלע גם הוא 2 שלשות נוספות והעלה ליתרון שיא של 24 הפרש, יפתח זיו הצטרף לחגיגה עם אחת משלו ושמר זמנית על ההפרש אך ריצת 12:0 של האורחים קיצצה את ההפרש בחצי. אליעד טל הצעיר עלה על הלוח עם שלשה משלו, יותם חנוכי חנך את תוצאת הסיום, 90:74 נהדר לנמרים.

רבע שלישי אדיר עשה את זה קל. בינגהאם חוגג (ספי מגריזו)

טאקר קלע כאמור 22 נקודות (6 מ-9 מחוץ לקשת, 8 מ-11 מהשדה) משגב קלע 17 (5 מ-5 מחוץ לקשת), מיטרו לונג 14 (4 אס'), בינגהאם (5 ריב') וזיו 10 כל אחד, חנוכי 6, אדאמס (5 אס') וארצי (6 ריב') 4 כ"א, טל 3. כן שותפו: קייזר וזלמנסון.

ביום שישי ה-20.9 בשעה 14:00 יוצאים למשחק חוץ מול הפועל באר שבע שהפסידה כבר פעמיים בגביע ווינר וסיימה את דרכה במפעל.
יאללה חולון!