ווינרים למרות הכל

זה היה צריך לקרות מתישהו – ההפסד הראשון של חולוניה העונה. אבל אם כבר הפסד, אז ככה. הפועל נתנאל חולון הגיעה בלי שני שחקני מפתח פצועים – אלייז'ה מיטרו-לונג ויפתח זיו, ופגשה את מכבי תל אביב העמוקה והחזקה. חולוניה כבר נקלעה לפיגור 21 נקודות ברבע השני, אך לא ויתרה ונלחמה כל הדרך ל-6 הפרש בלבד ברבע האחרון, והפסד 82:75 בחצי גמר גביע ווינר. וכאילו לא מספיקות הפציעות, כדי להוסיף לרמת הקושי, השיפוט במשחק היה חד צדדי – בעיקר במחצית הראשונה עת חולוניה הסתבכה בבעיית עבירות, מה שגרם ליציאה מוקדמת מאוד של משגב ב-5 עבירות ברבע השלישי, שאליו הצטרף גם זלמנסון בתחילת הרבע האחרון.
חולוניה נתקעה בלי גארדים כשרק ג'יילן אדאמס שלא כשיר במאת האחוזים זמין במשך רבע וחצי, אבל איך אומרים? בכדורסל אין ואקום. מי שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים היה הרכז הצעיר רן סולומון, בסך הכל בן 19 וחצי, שקלע 6 נקודות ורשם מדד 11 (!) ב-14 דקות. יופי ילד! מי שעוד הצטיין בשורות הסגולים היה מרכוס בינגהאם שקלע 24 נקודות ב-27 דקות בלבד והחזיק במשך דקות ארוכות את חולוניה במשחק כמעט לבדו.

הסגולים דווקא פתחו את המשחק טוב יותר והובילו בפתיחה. אדאמס עשה את הסיפתח אך בינגהאם התעורר מוקדם וקלע 8 נקודות רצופות שהעלו ל-10:6. מכבי צימקה, אדאמס הגדיל מהקו ל-13:8 ובינגהאם שמר על ההפרש גם כן מהקו. אך אז המומנטום התהפך, מכבי רצה 12:2 עד לסיום הרבע מה שהוביל לפיגור חולוני 22:17 בסוף הרבע הראשון.

הרבע השני המשיך באותה מגמה כשחולוניה לא מצליחה לעשות כמעט כלום. קייזר אמנם עלה בתחילת הרבע על הלוח אך הריצה של מכבי נמשכה מהרבע הראשון והסתכמה ב-27:6 ופיגור 16 של הנמרים (37:21). משגב, בינגהאם ואדאמס צימקו ל-12 הפרש אך עוד ריצת 9:0 של מכבי הטיסה את ההפרש ל-21 נקודות (49:28) והמשחק נראה גמור כבר אחרי 17 דקות של כדורסל. אך חולוניה לא אמרה נואש, חנוכי, אדאמס ובינגהאם צימקו מעט ובמחצית 51:36 למכבי.

בינגהאם המשיך את היכולת הטובה גם ברבע השלישי כשקלע שלשה שצימקה ל-12 הפרש שוב – יש משחק! מכבי לא נתנה לחולונים להתקרב למרות נקודות של זלמנסון ואדאמס, בינגהאם צימק ל-58:48 עם שלשה נוספת. מכבי הגיבה בעוד ריצה קטנה של 6 נקודות ללא מענה כשבאמצע משגב מקבל עבירה תוקף רביעית וטכנית דו צדדית חמישית אחרי עימות עם לויד. רן סולומון נכנס במקום משגב ויחד עם דקות טובות של חנוכי ההפרש שוב ירד, 66:54 בסוף הרבע השלישי.

סולומון קלע עוד 2 מהקו בתחילת הרבע האחרון אך מכבי עלתה ל-18 הפרש אחרי 2 שלשות רצופות. אך הנמרים שוב הוכיחו שיש להם אופי, לא ויתרו וצימקו שוב. אדאמס המשיך להיות הגארד הדומיננטי, טאקר עלה על הלוח בשלב מאוד מאוחר, קייזר וחנוכי דייקו מהקו. טאקר מהקו וקייזר עם דאנק צימקו ל-10 הפרש קצת יותר מ-2 דקות לסיום, רן סולומון קלע נהדר בחדירה ואז חטף וסידר סל של טאקר עם עבירה מה שאפשר לצמק ל-6 הפרש בלבד (78:72). חולון לחצה ושלחה את שחקני מכבי לקו אך אלה לא החטיאו מספיק והזמן נגמר, 82:75 למכבי בסיום.

בינגהאם הצטיין כאמור עם 24 נקודות, אדאמס קלע 16 (שבעה ריבאונדים), חנוכי 12, קייזר 7, טאקר וסולומון 6 כל אחד, משגב וזלמנסון 2 כ”א. כן שותפו: טל, ארצי.

כבוד לכ-2000 חולונים שהגיעו ועודדו בצורה נהדרת את הקבוצה, ואף נשארו בסיום למחוא כפיים לקבוצה על המלחמה והמאמץ. כשמגיע מגיע!

ביום שלישי הקרוב ב-1.10 בשעה 19:30 שעון ישראל, תפתח חולוניה את העונה באופן רשמי במשחק חוץ במסגרת ליגת האלופות מול וירצבורג מגרמניה – אם המצב בארץ יאפשר זאת ויהיו טיסות יוצאות. יאללה חולון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *