סיירת אגוזי

לא בכל יום שחקן צעיר שקולע את הנקודה הראשונה שלו בבוגרים זוכה לכותרת של כתבה באתר חולוניהפאנס, אבל מה לעשות שחולוניה משחקת במשחקי טרום העונה כמו סיירת מלוכדת שלא מפסיקה לנצח והקהל החולוני עשה לאותו שחקן צעיר כזאת מחווה משעשעת, שזה פשוט היה מתבקש… גיא אגוזי הצעיר, עוד לא בן 18, קיבל הזדמנות ראשונה בשניות הסיום של הנצחון של חולוניה. מה עשה הקהל? זרק לפרקט חטיפי אגוזי… אגוזי הצעיר החזיר עם נקודת בכורה מהקו, השחקנים, השופט עומר אסתרון, הצוות ואפילו גיל ברק השדרן נהנו "מההפקר" וקינחו נצחון חולוני עם חטיף אגוזי. הנמרים אמנם איבדו יתרון 13 נקודות ברבע השני ורדפו במשך שני רבעים אחרי נס ציונה, אך ב-10 הדקות האחרונות נתנו גז, ניצחו 30:14 והבטיחו את הנצחון 81:68 ברבע גמר גביע ווינר על נס ציונה של האקס החביב עמית שרף.

בניגוד למשחקים הקודמים אז הגארדים השאירו את חותמם, הפעם צמד הגבוהים בינגהאם את קייזר נתנו את הטון בטור הנקודות כשקלעו 19 ו-12 נקודות בהתאמה, והצטיינו לצד ניב משגב האדיר שמסר לא פחות מ-10 אסיסטים. איזה קבוצה מגוונת, איזה פתיחת עונה – 8 משחקים, 8 נצחונות. שלא יגמר לעולם!

זלמנסון נהנה בסיום משם המשפחה של חברו לסגל (יוסי כהן)

בינגהאם פתח את המשחק נהדר עם הטבעה בהתקפה מתפרצת ואחר כך שלשה. שתי הקבוצות הרבו להחטיא בדקות הראשונות, מיטרו-לונג עלה על הלוח עם סל מחצי מרחק. משגב חטף פעמיים ומצא את פעם אחת את קייזר ופעם שניה את מיטרו לונג לסלים בהתקפות מתפרצות, זלמנסון עלה על הלוח והעלה ליתרון 5. נס ציונה צימקה עם שלשה, זלמנסון הגיב עם סל ועבירה ואחר כך אסיסט לשלשה של משגב. יפתח זיו עלה על הלוח עם חדירה נאה עם הטעייה וקבע את תוצאת הרבע הראשון, 20:11 לנמרים אחרי 10 דקות של כדורסל.

קייזר העלה את הנמרים ליתרון דו ספרתי עם סל מחצי מרחק. משגב חדר בצורה אדירה אחרי מהלך קבוצתי בסוף שעון וקלע סל עם עבירה, קייזר המשיך לדייק מחצי מרחק מה שגרם לנס ציונה לקחת פסק זמן כשחולוניה ביתרון 13. בינגהאם קלע 3 מ-4 מהקו כשבתווך משגב מצא את קייזר בהאלי-הופ, אלא שהמומנטום השתנה ונס ציונה חזרה למשחק. גודס לקח פסק זמן כשההפרש ירד ל-7 בלבד אך המומנטום לא השתנה. בינגהאם שבר בצורת עם סל קשה בריבאונד התקפה אך נס ציונה מחקה את ההפרש וקבעה שיוויון 35 (ריצת 17:4). בינגהאם החזיר את היתרון לטובים זמנית אך הסיומת הייתה של נס ציונה עם שלשה, 39:37 לכתומים במחצית.

הגבוהים נתנו הפעם את הטון. קייזר מול נס ציונה (עודד קרני)

המומנטום לא השתנה גם בתחילת הרבע השלישי כהכתומים השלימו ריצת 24:6 ועלו ליתרון 5. זלמנסון דייק מהקו, בינגהאם צימק עם סל ועבירה. נס ציונה עלתה ליתרון 6, מיטרו-לונג צימק בחצי את ההפרש עם שלשה, טאקר דייק מהקו וקייזר קבע סוף סוף מהפך עם דאנק מאסיסט של משגב. נס ציונה הפכה, ארצי החזיר את היתרון שוב עם הטעייה יפה בצבע אך נס ציונה שוב הפכה, 54:51 לכתומים בסוף הרבע השלישי.

10 אסיסטים לקפטן. משתבח עם הזמן (עודד קרני)

הרבע האחרון היה כבר אופרה אחרת. מיטרו-לונג צימק בתחילתו עם ליי-אפ יפה, ארצי מצא את משגב לשלשה שקבעה שיוויון שאחריה מצא ניב את קייזר לדאנק חופשי בצבע וקבע מהפך – 58:56 לחולוניה, פסק זמן נס ציונה. נס ציונה השוותה, ארצי החזיר את היתרון עם סל מלא כוח, זיו קלע סל יפה מאסיסט של מיטרו-לונג, אדאמס המשיך את אווירת הבישולים עם אסיסט לארצי – פסק זמן נוסף של נס ציונה כשהנמרים ביתרון 6. מה צריכים הנמרים כדי לברוח סופית? התעוררות של עוד שחקנים: ג'יילן אדאמס סוף סוף התעורר, עלה על הלוח עם סל מרהיב בסבסוב עם עבירה ועזר לנמרים לברוח. איתי שגב מנס ציונה נתן בטעות מרפק לפנים של יפתח זיו שנפצע, ירד מהפרקט והלך לחדר מיון.

בינגהאם קלע שלשה גדולה והעלה את הנמרים ליתרון דו ספרתי שוב, ג'יילן אדאמס התגנב פנימה לצבע והעלה ל-12 הפרש פחות מ-4 דקות לסיום, פסק זמן של נס ציונה. הכתומים לא ויתרו וצימקו עם שלשה, אדאמס המשיך להיות חם עם סל ועבירה שסגר את כל התקוות לנס של נס ציונה. מיטרו-לונג קלע בחדירה, בינגהאם צלף עוד שלשה, גיא אגוזי הצעיר נכנס לפרקט, חטיפי האגוזי נזרקו לפרקט ואגוזי גמל להם בנקודה מהקו שקבעה את תוצאת הסיום, 81:68 לחולוניה שעולה לחצי גמר גביע ווינר.

התעורר ברבע האחרון. ג'יילן אדאמס (עודד קרני)

כ-1400 צופים "נייטרליים" במגרש "נייטרלי" בחולון הגיעו וראו את הנמרים שומרים על מאזן מושלם טפו טפו חמסה חמסה.

בינגהאם קלע כאמור 19 נק' (3-6 לשתיים, 3-5 לשלוש, 4-7 מהקו, 7 ריבאונדים), קייזר 12 (6-10 לשתיים, 8 ריבאונדים), מיטרו־לונג 11 (4-8 לשתיים, 1-4 לשלוש, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות), אדאמס (3-9 מהשדה, 4 אסיסטים), משגב (2-5 לשלוש, 10 אסיסטים, 3 חטיפות) וארצי (4-6 לשתיים) 8 כל אחד, זלמנסון 6 (2-5 מהשדה), טאקר (1-4 מהשדה) וזיו (2-5 מהשדה, 6 ריבאונדים) 4 כל אחד, אגוזי 1 יחיד ומיוחד.

ממשיכים להנות מהקבוצה. אוהדי חולוניה (עודד קרני)

בחצי גמר שיתקיים ביון שישי ה-27.9 בשעה 15:10 בהיכל בחולון, יפגשו הנמרים את מכבי תל אביב.
יאללה חולון!

תגובה אחת בנושא “סיירת אגוזי

  1. תודה לכם אוהדי חולון על הכבוד שעשיתם לגיא.
    הענקתם לו את הזיכרון הכי טוב שיכול להיות לשחקן צעיר ממשחק הבכורה שלו בקבוצת בוגרים בליגת העל.
    אתם אלופים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *