פספוס סוער

הפועל נתנאל חולון יצאה למשחק חוץ בגרמניה מול וירצבורג המקומית. רצה הגורל וממש בשעת המשחק, איראן תקפה את ישראל במתקפת טילים בליסטיים שהפריעה לאוהדים בצהוב סגול לצפות במשחק. ישראל יצאה עם ידה על העליונה כשטילי החץ לא פספסו ועצרו את הטילים הבליסטיים האיראניים, אך חולוניה כן פספסה לגנוב נצחון חוץ ולמרות שחזרה מפיגור 18 במחצית הראשונה להובלה ברבע האחרון, נפלה מהרגליים בסיום והפסידה 85:76.
נקודות האור של חולוניה היו האופי ששוב הביא לקאמבק מרשים, והיכולת של בינגהאם קלע 19 נקודות ומסתמן כבינגו.

לא הפסיקו להילחם וחזרו למרות הכל. חולוניה מול וירצבורג

המשחק נפתח רע מאוד מבחינת הנמרים שאחרי שלשה של בינגהאם נקלעו לפיגור גדול מוקדם של 15:3. מיטרו לונג, טאקר ובינגהאם חתכו ההפרש בחצי אך הגרמנים חזרו להוביל ביתרון דו ספרתי, 26:15 לגרמנים בסוף רבע ראשון חלש של החולונים.

הרבע השני המשיך באותה מגמה. קייזר ויפתח זיו אמנם עלו על הלוח, ומיטרו לונג השאיר זמנית את הנמרים במשחק עם שלשה ופעולות טובות, אך המקומיים עלו ליתרון שיא של 18 נקודות (44:26) ונראה שהמשחק בדרך להיות גמור. בינגהאם וזיו צימקו מעט, 48:32 במחצית.

חצי ראשון חלש, חצי שני טוב יותר. הנמרים בגרמניה

הרבע השלישי כבר נראה אחרת כשהנמרים עלו חדים וצימקו את הפער. אדאמס התעורר וקלע 8 נקודות ברבע זה, ויחד עם קייזר, זיו ובינגהאם ההפרש ירד ל-10 בלבד (59:49). הגרמנים הגדילו שוב את היתרון אך מיטרו לונג, קייזר ושלשה של יפתח זיו צימקה ל-7 הפרש בלבד, 66:59 בסוף הרבע השלישי.

ברבע האחרון חולוניה המשיכה ללחוץ כשבינגהאם משגב וטאקר מוחקים כמעט את כל ההפרש הגרמני. מיטרו-לונג השלים את המהפך והעלה את הנמרים ליתרון, טאקר וזיו שמרו עליו זמנית (74:73 לחולוניה). אלא שעד הסיום המקומיים רצו ריצת 12:2 וסגרו סיפור, 85:76 לוירצבורג בסיום.

יקווה להמשך טוב יותר. מאמן חולוניה גודס

בינגהאם קלע כאמור 19 (7-10 מהשדה), מיטרו־לונג (5 אסיסטים) וזיו (4 אסיסטים) 12 כל אחד, אדאמס, קייזר וטאקר 10 כ"א, משגב 3. כן שותפו: ארצי וזלמנסון.

ביום שלישי ה-8.10 ב-21:30 שעון ישראל "תארח" חולוניה את נאנטר הצרפתית במגרש האירופאי ה"ביתי" שלנו בסומבטהיי שבהונגריה.
יאללה חולון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *