איגור קולשוב וסקוטי הופסון מגיעים לחולוניה!

החתמה כפולה בשורות חולוניה לכבוד החג!
לאור הנסיבות והפציעות הרבות שפקדו לאחרונה את הקבוצה, פעלה הנהלת המועדון במהירות ולאחר מאמצים אינטנסיביים חתמו סקוטי הופסון ואיגור קולשוב על חוזה עד לסיום העונה.
שני השחקנים אמורים לעמוד לרשות הצוות המקצועי כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל באר-שבע.
סקוטי הופסון חוזר בפעם השלישית לליגת העל, לאחר הקדנציות הקודמות והמוצלחות בהפועל אילת ובעירוני נהריה.

סקוטי הופסון, סמול פורוורד (29 , 2.01 מ') מגיע לחולון לאחר שבעונה האחרונה שיחק בדאלאס מאבריקס מה- NBA ובאוקלהומה סיטי בלו מה- NBA G League בשורותיה קלע 16.6 נקודות, קטף 4.2 ריבאונדים ומסר 2.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

הגארד-פורוורד איגור קולשוב (24, 1.96 מ') מהכשרונות הגדולים של הכדורסל הישראלי, מגיע לקבוצה בהשאלה מהשכנה מראשל"צ בשורותיה קלע העונה 11.5 נקודות, קטף 5.4 ריבאונדים ומסר 1.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

הבעלים של המועדון, שלמה אייזיק, התייחס להחתמות: "בתוך פחות מ- 48 שעות נעשו מספר מהלכים יוצאי דופן אשר הביאו בסופו של דבר לחיזוקה של הפועל יונט חולון בשני שחקנים מעולים. למרות שהפוקוס שלנו הופנה  למשחק חצי גמר היורופקאפ בסרדיניה, פעלנו כל הצוות – זה שנשאר בארץ וזה אשר נמצא בחו"ל, על מנת לחזק את הקבוצה ולהמשיך את המסע שלנו חזקים ונחושים. אני רוצה לאחל לכל פצועינו החלמה מהירה, אני רוצה להודות לידידי איציק פרי-יו"ר מכבי ראשל"צ, על הקולגיאליות, לאחל לשחקנים שמצטרפים הצלחה והנאה מהחוויה החולונית ושיהיה לכולנו בהצלחה וחג אביב שמח".

אוהדי חולון מאחלים לאיגור וסקוטי הצלחה רבה!