שלומי מצויין, שלומנו טוב

עם סגל קצרצר ומרובה פציעות חולוניה נלחמה והצליחה להביס את ראשון לציון 100:79 בזכות התעלות של הרוש (השווה שיא קריירה), קולשוב וריינולדס.

לב שבור הוא לב שלם

הפועל חולון באה עם סגל פצוע ושבור אך הובילה כל המשחק ככשיחקה עם כל הלב. ראשון לציון הצליחה לחזור ממש בסיום ולכפות הארכה ובסופו של דבר זה נגמר בהפסד חולוני שובר לב, 95:85.

רצף המכות

מכבי ראשון לציון באה להרביץ יותר משבאה לשחק כדורסל במשחק הראשון בפלייאוף, זה נגמר ב-95:84 לראשון לציון ובשון ג'ונס וקורי וולדן שסיימו את היום בבית חולים.

מסורת של פספוס

חולוניה שוב בעטה בדלי כשהפסידה לאשדוד 100:89 ופספסה הזדמנות לעלות למקום השני על חשבון הפועל ירושלים.

מסע נוסטלגי: יום הולדת 10 לאתר חולוניהפאנס!

אתר חולוניהפאנס חוגג 10 שנים! הצטרפו למסע בזמן שכולל סיקורים מ-10 השנים האחרונות של ההיסטוריה של הפועל חולון. עדכון: לאור בקשת הקהל, פוסט יום הולדת 10 עודכן כך שהפעם הוא כולל תמונות ולא רק קישורים. כנסו כנסו!

איזה יום שמח-ון לי היום

הפועל חולון השוותה שיא בן 21 שנה עם מבול של 17 שלשות, הגדילה את שיא הנצחונות של המועדון בעונה הסדירה (24) וקבעה גם שיא איבודים (26) שלא הפריע לנצח 97:89 את הפועל תל אביב.

שיא מ-קורי

הצגה של איש אחד! קורי וולדן מנפץ את שיא הקריירה ואת השיא העונתי כשקלע 37 נקודות בדרך לנצחון במשחק רב תהפוכות ועם מעט הגנות, בתוצאה 105:102 על ראשון לציון.

מכה אפורה

הפועל חולון נלחמה ושיחקה טוב אך לא יכלה מול הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה, זה נגמר ב-108:99 לירושלים

שובו של הקאמבק

הפועל חולון התקשתה במשך רוב המשחק מול בני הרצליה, אבל תצוגה מדהימה של 11:0 פרטי של קורי וולדן ב-2 וחצי הדקות האחרונות הביאה נצחון דחוק בתוצאה 88:85. דקוואן ג'ונס שחזר לסגל, היה גם כן מצויין.