ריצ'רד האוול חתם בחולוניה!

מועדון הפועל יונט חולון שמח לבשר על החתמתו של הסנטר ריצ'רד האוול 29, 2.03 מ') בשורות הקבוצה.
להאוול תהיה זאת קדנציה חמישית בליגה המקומית, הוא צפוי לנחות בארץ ביום רביעי הקרוב ולהצטרף לאימונים עם חזרת הקבוצה מאוסטנד.
האוול מגיע מהליגה הפיליפינית שהייתה תחנתו הראשונה מחוץ לאירופה, שם השיג ממוצעים של 22.8 נק' ו-16.7 כדורים חוזרים למשחק – לא שזה אומר הרבה עקב רמתה של הליגה שם. בשנה שעברה במדי הפועל תל אביב השיג האוול ממוצעים של 12.9 נקודות ו-7.1 ריבאונדים ב-27.6 דקות.

הבעלים של המועדון, שלמה אייזיק, התייחס להחתמתו של השחקן: "אני שמח מאוד על ההחתמה הזו, מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול ונוכחות בצבע שהוכיח את עצמו בהופעותיו, לרבות בקמפיין הקודם של נבחרת ישראל ובאליפות האחרונה של הפועל ירושלים. בנוסף, זהו פתרון מצויין עבורנו לליגה ולאירופה מבלי לשאת בהוצאות כספיות מיותרות ובקנסות. ללא ספק תהיה לנו נוכחות משמעותית "בצבע". אגלה סוד קטן, כבר ביולי השנה רציתי מאוד לצרף אלינו את הוואל ונפגשנו איתו ועם הסוכן שלו, אך העיסקה לא יצאה בזמנו לפועל. אני שמח על בואו לחולוניה ומאחל לכולנו המשך עונה מהנה לצד הישגים".

האוול יהיה מחליפו של ג'יילן ג'ונסון שישוחרר מהקבוצה בקרוב עקב חוסר שביעות הרצון מיכולתו. בזכות תעודת הזהות הישראלית בה מחזיק האוול, דבר זה יאפשר לחולוניה לשחק בהרכב מלא בכל משחק מצד אחד, ומצד שני לא לשלם קנס של חצי מיליון ש"ח עבור רישום שחקן זר חמישי לליגה.
מעניין יהיה לראות איך מאמן חולוניה שרון דרוקר יסתדר עם השחקן, שכן בראיון פתיחת העונה שנערך עימו כאן בחולוניהפאנס אמר שרון שוויתר על שורות השחקן בקיץ, ככל הנראה עקב בעיות ההתנהגות שלו.
החוזה של האוול הוא חוזה ל-3 חודשים בלבד עם אופציה להארכה עד סוף העונה, וכולל סעיפים רבים הנוגעים להתנהגות השחקן עקב עברו הבעייתי. מעניין יהיה לראות האם העניינים יסתדרו.

כך או כך, אוהדי חולון מאחלים לריצ'רד הצלחה רבה!