הוא חוזר! ג'ו אלכסנדר חתם בחולוניה!

הוא חוזר!
ג'ו אלכנסדר, 33, 2.03 מטרים, חתם על חוזה עד לתום העונה וחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה.
כזכור, ג'ו היה מהגורמים המרכזיים להצלחה הגדולה של הקבוצה בעונת 2017/18, עונה שכללה זכייה בגביע המדינה, הגעה לגמר הפיינל פור ובחירתו ל-MVP הישראלי של העונה ולחמישיית העונה.
השחקן עצמו כבר נחת בארץ ואמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הבית הקרוב ביום רביעי מול הפועל אילת.
מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס, התייחס להחתמתו של ג'ו: "אני שמח שג'ו מצטרף אלינו, הוא שחקן שמתאים לפילוסופיה שלי ובמקביל מוכר וידוע במשפחת הפועל חולון. המהלך הזה מעיד, פעם נוספת, על המאמצים שעושה ההנהלה העונה במטרה להחזיר את הקבוצה למקום שהאוהדים שלנו מצפים לו".

!Guess who's back
אלכסנדר מתאים לפילוסופיה של דדאס

הבעלים של הקבוצה, שלמה אייזיק, התייחס גם הוא להחתמה: "מאז הצטרפותו של ג'ו לפני שנתיים נוצרה מערכת יחסים מאוד מיוחדת ביני לבינו. לאורך כל הזמן שמרנו על קשר וכבר בעונה שעברה רציתי שג'ו ימשיך במועדון לעונה נוספת אך לצערי תנאי הסף לא איפשרו זאת. גם בעונה הנוכחית רצינו שג'ו יצטרף אך נתקלנו בהתנגדות מצידו של המאמן הקודם של הקבוצה. בשבוע האחרון, לאחר שעזב את קבוצתו הצרפתית לה-פורטל, נוצרה שוב הזדמנות להחתמתו שלשמחתי הרבה הצליחה. אני מאמין שג'ו יתרום ויוסיף לנו המון, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה מורלית. אני מאחל לג'ו ולנו בהצלחה במשימות העומדות עדיין לפנינו העונה בליגה ובאירופה".

אוהדי הפועל חולון שמחים על חזרתו של ג'ו לקבוצה ומאחלים לו הצלחה רבה!
!We missed you Joe