מזל טוב לפי.ג'יי טייגר ובחירת ליבו!

הקמע של חולוניה פי.ג'יי טייגר, או בשמו האמיתי מור עובדיה, הציע אמש נישואין לבחירת ליבו שירי, במחצית המשחק של חולון מול מכבי תל אביב. מור שמשמש כקמע של הפועל חולון מזה מספר שנים, עוד לפני המעבר לאולם החדש ולפני שנקנתה תחפושת הנמר החדשה, ניצל את המעמד בכדי להציע נישואין בצורה מקורית ומרגשת, תוך שהוא פונה לשירי בצורה מרגשת: "לא אנטוש, לא תצאי לי אף פעם מהראש, את הלב שלי צבעת סגול, למענך אתן הכל!" ואז הוסיף "Will you marry me?", כרע ברך וזכה לתשובה חיובית ("ברור!"). מזל טוב מור ושירי, שתדעו רק ימים של אושר!

תגובתה המרגשת של שירי – "ברור!" (שרון עובדיה)

צפו בהצעת הנישואין המלאה:

ולחדשות החשובות פחות: במשחק שהתקיים אמש מפסידה הפועל חולון הקצרה בתוצאה 94:83 מול מכבי תל אביב. חולון הייתה במשחק רוב הזמן אבל לא הצליחה לנצח בעיקר בעקבות יום מזעזע מהעונשין (13 מ-25 מהקו, 52%) ויום חלש מחוץ לקשת (8 מ-30, 27%) מה שלא נתן לחולונים את האקסטרא הנחוץ כדי לנצח את מכבי תל אביב בכושר הנוכחי שלה. האוול ואלכסנדר הפצועים היו בהחלט חסרים גם כן.
לא הפסדנו בגלל השיפוט אבל לא עזרו דקות אחרונות של שיפוט עויין ששיאם באי-שריקה לחוץ ברור של דורסי כ-3 וחצי דקות לסיום במומנטום חולוני, מהלך שבמקום להישרק כאיבוד של האורחים, נגמר בעבירה ועבירה טכנית לספסל החולוני על המחאות בגין אי-השריקה. חטא על פשע.
מכבי תל אביב ידוע כקבוצה ללא כבוד ספורטיבי ועם הרבה לכלוך נגד יריבותיה, ושחקן הקבוצה קווינסי אייסי הדגים זאת בדיוק כשהטביע 2 שניות לסיום כשהמשחק כבר היה גמור. גם אבדיה שהציג משחק שיא, התגרה באוהדי חולון אחרי כל סל בצורה ילדותית ולא מקצועית כלל. פני הקבוצה כפני שחקניה, בלי טיפה של כבוד.

זה לא חוץ? אפילו האוהד רואה. טעות השיפוט הגדולה בדקות הסיום, אחת מיני רבות (מתוך ספורט5)

בפתיחת המשחק התקיים טקס הזדהות עם משפחותיהם של הדר גולדין ואורון שאול, חללי צה"ל שגופותיהם נמצאות בידי חמאס.

המשחק עצמו נפתח בקצב נמוך במיוחד. אחרי 5 דקות של כדורסל התוצאה עמדה על 6:4 בלבד לנמרים כשפניני קלע 4 ודלגאדו הוסיף עוד 2. האורחים השתחררו ראשונים ועלו ל-18:10 וקופיין צימק מעט לפני סוף הרבע, 18:12 למכבי ת"א בסוף הרבע הראשון.

טקס להזדהות עם משפחות גולדין ושאול בפתיחת המשחק (לירון מולדובן)

בפתיחת הרבע השני אבדיה האורח שרשם אמש משחק שיא ניסה להגדיל את היתרון, אך ראיין תומפסון בכמה דקות טובות החזיק את ההתקפה החולונית ואת הקבוצות במרחק סביר בעת ירידת הקבוצות לפסק זמן במצב של 27:22 לאורחים, עם כמה חדירות יפות לצבע. מפסק הזמן האורחים יצאו טוב יותר ועלו ליתרון דו ספרתי (35:23) שחייב את דדאס לקחת פסק זמן משלו. תומפסון וקופיין חזרו מפסק הזמן עם סלים, פוסטר קלע שלשה ראשונה לזכות חולון אחרי יותר מ-10 החטאות וצימק ל-35:30. התקפה אחר כך פוסטר קלע שלשה נוספת אך שריקה גבולית לעבירה של קליין על דורסי האורח בניסיון שלשה אפשרה לאורחים להגדיל את הפער מהקו, 39:33 לאורחים במחצית.

קבוצה בלי טיפה של כבוד. מכבי תל אביב (לירון מולדובן)

בפתיחת המחצית פוסטר המשיך את המומנטום כשבשני סלים מהירים, השני בהטבעה מרהיבה, הוריד ל-39:37 בלבד. דווקא אז האורחים יצאו לעוד ריצה של 12:2 שהחזירה את היתרון הדו-ספרתי. דלגאדו ואוחיון הורידו את ההפרש לחד ספרתי אך שוב האורחים הגדילו את היתרון עם צליפות מבחוץ. קליין צימק עם שלשה משלו, דלגאדו עם 3 החטאות ו-3 ריבאונד התקפה רצופים הצליח לקלוע סל קשה וצימק ל-58:48, פניני סוף סוף קלע שלשה אחרי 5 החטאות ופוסטר עם סל ושלשה משוגעת על הבאזר החזיקו את חולון במשחק, 68:58 לאורחים אחרי 30 דקות.

בפתיחת הרבע הרביעי הכדורים של חולון סירבו להיכנס כשהנמרים החטיאו 4 שלשות ברציפות. פוסטר צימק לחד ספרתי מהקו והתקפה אחר כך חזר לקלוע מבחוץ, האורחים בכל פעם קלעו סל והחזירו את היתרון לדו ספרתי. חולון עלתה בהרכב נמוך במיוחד כשהגבוה היחיד שמשחק ברבע האחרון הוא קליין ולעיתים השחקן הסגול הגבוה במגרש היה תומפסון, והאורחים ניצלו זאת בכדי לקלוע סלים קלים בצבע. על אף הקושי בצבע הצליחו הנמרים לצמק ל-78:70 אחרי נקודות של קליין והרוש, ודווקא אז כשחולון לוחצת את מכבי בכל המגרש, באה הטעות הענקית של השופטים שבמקום איבוד של האורחים קבעו עבירה וטכנית לרעת חולון. למרות זאת שלשה של אוחיון צימקה ל-80:73 בלבד אך הצבע הפרוץ של חולוניה אפשר לאורחים סלים קלים שמנעו מההפרש לרדת עוד. קופיין עם סל ועבירה ופוסטר עם סל משלו הורידו שוב ל-7 הפרש אבל זה היה הכי קרוב שחולון הגיעה כשאייסי האורח עם דאנק פחדני וחסר כבוד קבע את תוצאת הסיום, 94:83 למכבי תל אביב בסיום.

משחק מצויין שלו לא הספיק. פוסטר מתלהב אחרי הטבעה (לירון מולדובן)

מרקוס פוסטר בעוד משחק מצויין סיים עם 27 נקודות (4-8 לשלוש, 6-12 לשתיים אך גם 3-7 מהקו, 4 איבודים), קופיין (5-9 מהשדה, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים) ותומפסון (4-5 לשתיים, 0-3 לשלוש, 4-6 מהקו) קלעו 12 כ"א, דלגאדו (4-8 מהשדה, 1-4 מהקו, 11 ריבאונדים) וקליין (8 ריבאונדים) קלעו 9 כ"א, פניני 7 (1-6 לשלוש), אוחיון קלע 5 (2-7 מהשדה, 4 איבודים), הרוש 2 (0-5 לשלוש).
מהמשחק הזה אפשר לקחת את העובדה שגם ביום רע מאוד גם מהעונשין וגם מהקו, חולון הייתה במשחק לכל אורכו, נלחמה לכל אורכו ולא ויתרה לרגע.

כ-5000 אוהדים, 4500 שלהם בצהוב-סגול הגיעו להיכל בחולון וסיפקו אווירה נהדרת. הקהל החולוני עודד ושר ודחף את הקבוצה בדיוק כפי שצריך לעשות, בעיקר ברבע האחרון בניסיון הקאמבק. חבל שזה לא נגמר בחיוך.

מזל טוב לקמע! גם הוא לקח חלק בתצוגה של הקהל (שרון עובדיה)

מאמן חולוניה סטפאנוס דדאס אמר בסיום: "אני מנסה לשכנע את השחקנים שלי שאם עושים עבירה חזקה, זו הגנה טובה. אבל השחקנים פה רוצים לקלוע כדי לנסות לעבור למכבי או לטורקיה. קשה לשכנע אותם כי הם מפחדים להסתבך בבעיית עבירות. אם אתה רוצה להיות קבוצה מנצחת, צריך להקריב. בכל פסק זמן אני מבקש מהם לעשות עבירות, אני מנסה לשנות חלק מההרגלים שלהם. פניני היה הראשון שעשה את העבירה הטובה, צריך להקשיב למאמן, חייבים לשחק פיזי נגד מכבי תל אביב ונגד כל קבוצה. אצטרך לדבר איתם על מיעוט העבירות בשלושת הרבעים הראשונים. זה היה משחק כמו שצפיתי שיהיה, היו לנו רגעים שהתקשינו כי הם יותר אתלטים, אבל היו רגעים שהכרחנו אותם לשחק כמו שאנחנו רוצים ובדקות האלה שתי הקבוצות היו שוות. כשאתה קולע 50 אחוז מהעונשין, אין לך הרבה סיכוי לנצח את מכבי תל אביב. התכנית במחצית השנייה הייתה טובה. השחקנים נלחמו על המגרש, אבל אין לנו עדיין את האיכות לעשות מהלכים טובים ל-40 דקות".

בסיום המשחק התרחשה תקרית בה התעמת אוהד הקבוצה עם שחקן מכבי ת"א ארון ג'קסון. בעקבות התקרית הוחלט במועדון להרחיק את אותו אוהד עד להודעה חדשה. במועדון עושים מאמצים רבים כדי למגר תופעות כאלו שאין להן מקום במגרשי הספורט ומקווים שלא נתקל בהתנהגות כזאת שוב בעתיד. מטרת המועדון היא להפוך את ההגעה למשחקים בהיכל לחוויה לכל המשפחה והמועדון לא יתן לאלימות להרים את ראשה.
5,000 צופים הגיעו אתמול להיכל, חוו אווירה נהדרת והיו שותפים לטקס מרגש שהתקיים לפני המשחק למען החזרתם של סמל ראשון אורון שאול וסגן הדר גולדין משבי החמאס, טקס לו היו שותפים משפחות החיילים ואנשי המטה החברתי להשבת הבנים. המועדון ימשיך לפעול לכך שמחוות מהסוג הזה יהוו את החלק המהותי בערבי המשחק של הפועל חולון, ולא תופעות אלימות.
אותו אוהד שהורחק הביע חרטה על התנהגותו והתקשר לעמי ביטון, מנהל הקבוצה במכבי ת"א, על מנת להתנצל וביקש להעביר את התנצלותו בפני השחקן.

ממשיכים הלאה. ביום שלישי בשעה 18:45 יתקיים משחק קריטי להמשך הדרך בליגת האלופות מול שטרסבורג הצרפתית, משחק שהפסד בו יסיים פרקטית את הדרך עבור חולוניה.
שלישי, 14.1, תגיעו כבר ב-18:30. כולם באים!