החתמות בצרורות: כריס ג'ונסון וסי.ג'יי האריס חתמו בחולוניה!

היום נפתח עם עוד החתמה סגולה ומסקרנת: הסמול פורוורד כריס ג'ונסון, 30, 1.98 מ', חתם בשורות הקבוצה ומצטרף לפאזל ההולך ונבנה בהפועל חולון.

ג'ונסון הינו בוגר מכללת דייטון ובעל עבר NBA, שם שיחק כ-147 משחקים במדי יוטה ג'אז, ממפיס גריזליס ובוסטון סלטיק. בעונת 2017/18 יצא לראשונה לאירופה לגראבלין הצרפתית בשורותיה רשם 15.5 נק', 5 רב' ו-2 אס' בממוצע למשחק. בעונה שלאחר מכן, 2018/19, נחת בהפועל ירושלים אך סבל מחוסר מזל בעקבות 2 פציעות שהשביתו אותו לזמן ממושך. בירושלים שיחק כריס כ-13 משחקים בסה"כ בהם העמיד ממוצעים של 12.2 נק', 3.6 רב' ואסיסט אחד ב-20 דקות. העונה שיחק בבורז' הצרפתית שם העמיד ב- 26 דקות ממוצעים של 11.5 נק', 4 רב' ואסיסט אחד.

מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס, התייחס להחתמתו של ג'ונסון: "כריס ג'ונסון הוא שחקן שיעזור לנו באנרגיות ובצורת המשחק שלו. רוח הלחימה שלו הולכת להתאים נהדר לאופי שלנו בחולון. מדובר בשחקן מצויין שכבר התנסה בליגה שלנו וגם הייתה לו עונה טובה בצרפת. אני עוקב אחריו הרבה שנים, הוא הולך לעזור לנו מאוד. כריס הוא עוד שחקן עם הרבה מוטיבציה שהעדיף את חולון על פני הצעות גבוהות יותר כי האווירה בחולון מסקרנת אותו. זה עוד חלק בפאזל ואני בטוח שהאוהדים שלנו יאהבו את התשוקה וההשקעה הגדולה שלו במשחק ההגנה ובכלל".

אוהדי חולוניה מאחלים לכריס הצלחה רבה!

בקליפ הבא ניתן לראות את הביצועים שלו בעונה החולפת:

אחר הצהריים באה החתמה נוספת: הרכז סי ג'יי האריס, 29, 1.91 מ' חתם בשורות הקבוצה.!
האריס הינו בוגר מכללת וויק פורסט אותה סיים עם ממוצעים של 13.1 נק' ,2.3 אס' ו-2.8 רב'.
התחנות הראשונות שלו באירופה היו אולם הגרמנית ובי.סי ריגה הלטבית עימה זכה באליפות.
לאחר מכן עבר להידרו ראדום הפולנית עימה זכה בגביע ונבחר ל- MVP של המפעל.
את אותה עונה סיים עם ממוצעים של 14.2 נק', 2.8 רב' ו- 2.7 אס'.
מפולין המשיך השחקן לטורקיה לבאיוקאשיר שם העמיד ממוצעים של 12.8 נק', 3 אס' ו-2.8 רב'.
מטורקיה עבר האריס לפו אורטז הצרפתית בשורותיה רשם 16.5 נק', 3.5 אס' ו-2.8 רב' בממוצע למשחק.
את העונה האחרונה פתח השחקן בסין אך משפרצה מגפת הקורונה ובוטלה הליגה עבר לטורק טלקום הטורקית בשורותיה שיחק 9 משחקים בלבד בהם רשם 5.3 נק', 2.5 אס' ו' 2 רב' בממוצע למשחק.
מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס התייחס להצטרפותו של סי ג'יי: "סי ג'יי הוא שחקן בעל הרבה איכויות שיעזור לנו מאוד בניהול המשחק ובקליעה. אני מכיר אותו הרבה שנים מהליגה הטורקית, היו לו כמה שנים מדהימות אבל בשנה שעברה המצב בסין עצר אותו. עכשיו הוא מוכן לתת עונה מוצלחת ולחזור על עונת ה- MVP שהיתה לו בפו אורטז ב-2018/19".

בהצלחה סי.ג'יי!

הנה סרטון של סי.ג'יי במחנה קדם עונה של ה-NBA: