מפסידים למכבי במשחק אימון צמוד

במשחק אימון נוסף שהתקיים היום, הפסידה חולוניה בתוצאה 77:74 מול מכבי תל אביב. בחולון היו חסרים אוחיון (רגישות ברגל עוד מהמשחק הקודם) והאוול (כאבים ברגל, רצה לשחק אך העדיפו לתת לו לנוח), אך למרות זאת חולון כפתה משחק צמוד לכל אורכו והובילה לפרקים. למרות שב-2 הדקות האחרונות מגי ומיילס היו בחוץ עם 5 עבירות, עדיין חולוניה צימקה לנקודה בלבד ולא היה חסר הרבה כדי שננצח.

טיירוס מגי נקלע לבעיית עבירות מוקדמת כשכבר ברבע הראשון רשם 3 עבירות, ומי שלקח אחריות היה סי.ג'יי האריס שהיה הקלעי המוביל של חולוניה עם 19 נקודות. ברנדווין המשיך להיות האקס-פאקטור המפתיע כשקלע 14 נקודות באחוזים טובים, פניני קלע 12, טיירוס מגי שכאמור נקלע לבעיית עבירות ומיעט לשחק באופן יחסי קלע 10, ווילי וורקמן קלע 6 והוסיף לא פחות מ-10 כדורים חוזרים, אייזה מיילס שהצטיין במשחק הקודם הסתפק הפעם ב-5 נקודות, כריס ג'ונסון קלע 4 נקודות והוסיף 8 כדורים חוזרים, אוריאל טרוצסקי שקלע גם הוא 4.

גם במשחק הזה קיבלנו הקדמה של מה שנראה הרבה העונה, כשחולוניה זרקה 34 פעמים מחוץ לקשת לעומת 32 זריקות ל-2, אך דייקה הפעם רק ב-9 שלשות שהם 26% בלבד. גם מכבי תל אביב נקלעה ליום קליעה חלש במיוחד (4 מ-20 מחוץ לקשת מה שביא למשחק הצמוד), אך היא ניצלה את החולשה של חולון בצבע שהתגברה עקב העדרותו של האוול, והלכה שוב ושוב לגבוה החדש שלה ז'יזיץ שסיים כקלעי המצטיין עם 20 נקודות. בריבאונד חולוניה נלחמה (יופי וורקמן וג'ונסון!) אך הפסידה כצפוי 42:34.

ביום חמישי ה-17.9 בשעה 18:30 פוגשים את הפועל תל אביב למשחק אימון נוסף.
בהצלחה!