עייפות החומר

הפועל חולון עייפה ורואים זאת. חולון השלימה משחק שלישי בתוך שבוע ימים עם רוטציה קצרה של 8 שחקנים בלבד, ולמרות שבצד השני הרוטציה של ראשון לציון כללה רק 7 שחקנים, שחקני חולון פשוט נראו עייפים. אם זה לא מספיק, המצטיין של חולוניה במשחק ביוון, סי.ג'יי האריס היה פצוע ושיחק רק דקות מעטות (לא ש-21 דקות זה כזה מעט, פשוט פחות דקות ביחס לדקות הרגילות שלו) עקב מתיחה וגיא פניני הורחק אחרי שערוריית שיפוט מטורללת לחלוטין מבית היוצר של השופט ארז גוריון ששרק את אחת השריקות הכי הזויות שנראו בשנים האחרונות במגרשי הכדורסל ובכלל.
תוצאת העייפות החולונית: בפעם השניה בתוך 4 ימים חולוניה חטפה 100 נקודות והפסידה, הפעם בתוצאה 100:91 מול מכבי ראשון לציון במשחק הפתיחה בליגה.
מגי באמת ניסה כשקלע 24 נקודות, אך כשראשון לציון קולעת ב-76% (!) בצבע הפרוץ של חולוניה, קשה לנצח. ונשאלת השאלה: איפה טרוצקי ולמה הוא לא מקבל כמה דקות?

ג'ונסון ומגי ניסו אבל זה לא הספיק. חולון עייפה מול ראשל"צ (עודד קרני)

המשחק נפתח בקצב איטי כששתי הקבוצות התקשו לקלוע. מונרו הראשל"צי קלע את הסל הראשון, מיילס השווה מהקו, ג'ונסון קלע 2 סלים בצבע והוסיף שלשה שהשלימה 7 נקודות שלו ברצף, מגי התעורר עם שלשה מקילומטר והעלה את חולון ליתרון 9 (12:3) שהשלימה ריצת 12:1 חולונית. המקומיים הגיבו במיני-ריצה משלהם וצימקו ל-4 הפרש בלבד, מיילס וג'ונסון נקלעו לבעיית עבירות מוקדמת עם 3 ו-2 עבירות אחרי קצת יותר מ-5 דקות ושיפוט ביתי, וורקמן ופניני נכנסו במקומם. המקומיים המשיכו עם המומנטום והשלימו ריצת 11:2 שקבעה מהפך, מגי החזיר את היתרון מהקו. הנדנדה המשיכה עם סל של ראשל"צ מריבאונד התקפה ובצד השני גיא פניני עם שלשה ועבירה ובהתקפה שלאחר מכן סל נוסף קבע את תוצאת הרבע הראשון, 22:17 לחולוניה אחרי 10 דקות של כדורסל.

הרבע השני נפתח עם סל של "הגבוה" החולוני ווילי וורקמן. שתי הקבוצות הרבו להחטיא, ג'ונסון חזר לפרקט ושבר את הקרח עם שלשה אך ראשל"צ המשיכו להנות משיפוט ביתי עם שריקה מוזרה לתוקף של האריס שהעלה לשחק פצוע. מגי שמר את היתרון על 6, האריס קלע נקודות ראשונות בדמות שלשה ועוד 2 מהקו שהעלו את החולונים ליתרון דו ספרתי (34:24). המקומיים עם נקודות מהירות שחתכו את היתרון בחצי, פסק זמן של דדאס.
מגי תיקן החטאה של פניני בצבע עם קפיצה גדולה, ג'ונסון שמר על ההפרש עם סל ועבירה ממסירה יפה של בורדיון אך המקומיים צימקו לנקודה הפרש בלבד עם 5 נקודות מהירות. וורקמן שמר את היתרון החולוני בחיים עם סל בצבע אך בהתקפה האחרונה של המחצית קבעו מהפך, 43:42 לראשל"צ אחרי 20 דקות.

בפתיחת המחצית השניה ראשל"צ עלתה ליתרון 5 עם שני סלים מהירים. ג'ונסון צימק עם 2 סלים בצבע ומגי קבע שיוויון 49 עם שלשה. הצעירים של ראשל"צ דוברת ואביבי החזירו את היתרון של המקומיים ל-5 הפרש, מגי דייק מהקו והאוול צימק ל-2 הפרש עם סל ועבירה. האוול המשיך להראות טוב עם סל נוסף אך בצד השני אביבי הצעיר היה שם בשביל ראשל"צ. בנקודה זאת השופט ארז גוריון פשוט השתגע לחלוטין כששרק לאיבוד של הנמרים ונתן לראשל"צ את הכדור אחרי ששחקני שתי הקבוצות חשבו שיורדים לפסק זמן ושחקני חולוניה ירדו עם הכדור מהמגרש. אז הוסיף גוריון חטא על פשע כשהרחיק את פניני עם 2 טכניות אחרי שמחה על השריקה ההזויה. פשוט בושה וחרפה של החלטה של גוריון, אחת ההחלטות הכי נוראיות שנראו במגרשי הכדורסל בשנים האחרונות ומההזויות ביותר שזכורות. ראשל"צ ניצלה את המתנות שגוריון העניק לה, הגדילה ל-9 הפרש ולא הסתכלה לאחור. פשוט מביש.
האריס צימק עם 4 קליעות מהקו, המקומיים הגדילו שוב ל-9, מגי קלע בחדירה נאה בצבע אך ראשל"צ עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון עם שלשה. וורקמן צימק מעט, 74:64 לראשל"צ בסוף הרבע השלישי.

בפתיחת הרבע האחרון השלשות של חולוניה המשיכו לא להיכנס כשהכתומים הגדילו את ההפרש לשיא של 17 נקודות, פסק זמן של דדאס.
מיילס צימק מחצי מרחק, בורדיון סחט עבירה בזמן שלשה אך קלע מהקו רק פעם אחת. מיילס קלע את השלשה הראשונה של חולון מזה זמן רב אך ההגנה החולונית לא הסתדרה עם דוברת הצעיר שקלע בצבע פעם אחר פעם. האוול דיי' מהקו והאריס הקטין ל-13 הפרש, פסק זמן של המארחים. האוול קלע שלשה נדירה אך הנמרים לא הצליחו להקטין את ההפרש כשראשון לציון קלעה כמעט בכל התקפה והזמן החל להיגמר. מיילס ומגי צימקו ל-91:81 כשעל קצת יותר מ-3 דקות, פסק זמן ראשון לציון.
חולון חזרה עם לחץ על כל המגרש בניסיון נואש לחזור למשחק. מגי צימק מהקו, ראשון לציון קלעה שלשה והוציאה מעט את הרוח מהמפרסים, וורקמן קלע סל מריבאונד התקפה, מיילס סחט עבירת תוקף אחרי עוד לחץ חולוני אך לא הצליח לקלוע בצבע בשתי הזדמנויות והמשחק ברח לחולונים. עד הסיום הנמרים הצליחו רק לצמק, בסיום 100:91 לראשון לציון.

הלחץ בסיום לא הספיק. וורקמן מול ראשל"צ (עודד קרני)

מגי קלע 24 (5-7 לשתיים, 2-6 לשלוש, 8-8 מהקו), ג'ונסון 16 (7-9 מהשדה), וורקמן (6-10 מהשדה) והאואל (7 ריבאונדים) 12 כ"א, האריס 11 (6-6 מהקו, 7 אסיסטים), מיילס 9 (2-8 מהשדה), פניני 6, בורדיון 1 (0-4 מהשדה).

אין הרבה זמן להתאושש, כבר ביום שלישי הקרוב בשעה 21:00 חולוניה תארח את שולה הצרפתית אחרי שהסכימה להחליף ביתיות עקב גל הקורונה בצרפת, למשחק קריטי בליגת האלופות.
ב-ה-צ-ל-ח-ה!