ווינרים למרות הכל

זה היה קרוב, זה היה כמעט מוחשי, היינו במשחק, השופטים לא עזרו אבל בשורה התחתונה חולוניה פספסה גביע ווינר ראשון והפסידה בגמר צמוד 86:84 מול מכבי ת"א.
כריס ג'ונסון לא שיחק בגלל המשך הפציעה בשריר ובלעדיו הכל הלך יותר קשה. חולוניה שיחקה מצויין והובילה לכל אורך המחצית הראשונה אך מכבי חזרה במחצית השניה בעיקר בזכות כספי הותיק ובזכות ההגנה של מכבי שהקשתה את החיים על ההתקפה החולונית, ולמרות שהנמרים לא ויתרו עד מילולית השניה האחרונה, זה לא הספיק.
טיירוס מגי שכבר נראה היה בדרך החוצה, היה המצטיין בשורות חולוניה ללא עורערין כשקלע 28 נקודות באחוזים מצויינים והוכיח בדיוק למה אסור לשחרר אותו. השאר פחות בלטו..
על אף ההפסד וקטיעת רצף 8 הנצחונות, מגיע כל הכבוד לחבורת הגברים שנלחמה עד טיפת הדם האחרונה!

נלחמו עד השניה האחרונה. וורקמן מול מכבי (עודד קרני)

בפתיחת המשחק חולון הלכה חזק לריבאונד התקפה פעם אחר פעם ואף ללחץ על כל המגרש. האריס מהקו ו-וורקמן בצבע קבעו שיוויון 4 אך מכבי הלכה לצבע ושמרה על יתרון קטן. האריס קלע סל קשה מחצי מרחק, מגי העלה את חולוניה ליתרון ראשון עם סל קשה בצבע ושלשה בהתקפה של אחר מכן וקבע 11:6. ווילברקין ממכבי הגיב בסל ועבירה אך מגי הגיע חם ותפר עוד 2 שלשות רצופות. דה זאו קלע שלשה נוספת והעלה ל-20:11 חולוני, פסק זמן מכבי.
בירידה מפסק הזמן ההגנה החולונית המשיכה לעשות חיים קשים למכבי ולייצר עוד חטיפה – פעם של וורקמן, דה זאו תיקן החטאה של האריס במתפרצת. וורקמן תיקן בהתקפה שאחר כך עוד החטאה של האריס והעלה ל-24:11, מיילס עשה עבירה עם שלשה של בלייזר שצימק. אייזאה כיפר בצד השני עם שלשה אך דרך על הקו תוך כדי מה שהביא לסל 2, 26:18 לחולוניה בסוף הרבע הראשון.

בתחילת הרבע השני בורדיון הצטרף לרשימת קלעי השלשות עם שלשה קשה בסוף שעון. מגי ו-וורקמן שיתפו פעולה בצבע כשהראשון מסר אסיסט לשני וקבעו 31:18, אך מכבי צימקה לפער 7 בלבד עם 6 נקודות רצופות, פסק זמן דדאס. מיילס החטיא שלשה פנויה בחזרה מפסק הזמן, כספי קלע שלשה בצד השני והמשיך לצמק. דה-זאו נתן אוויר עם שלשה, פסק זמן מכבי.
חולוניה התקשתה להתמודד עם זיזיץ' בצבע, אך דה זאו תפר עוד שלשה ושמר על היתרון. דה זאו הסתבך עם עבירה שלישית אך מכבי המשיכה לצמק עם שלשה. אחר כך קרה מקרה מוזר בו בורדיון קלע סל שנוי במחלוקת לכאורה אחרי סוף שעון, רק ששופטי המזכירות איפסו את השעון לפני הזמן מה שהביא לבדיקה של השופטים במוניטור והם אישרו את השלשה. מכבי המשיכה לצמק עם שלשה וסל נוסף שקבעו 40:37 בלבד, פניני הגיב בשלשה עם עבירה והגדיל ל-7 הפרש. בורדיון הגדיל מעט את ההפרש החולוני עם עוד שלשה שהעלתה ל-8, פסק זמן מכבי. מיילס קלע מהקו פעם אחת, זיזיץ' החזיר אחת בצד השני, 48:40 לנמרים במחצית.

לא הצטיין מול האקסית. גיא פניני (עודד קרני)

בפתיחת הרבע השלישי בלייזר ממכבי צימק עם שלשה. וורקמן קלע סל משוגע עם זריקה אחורה, מגי הגדיל עם סל מלא כוח מחצי מרחק והוסיף שלשת סטפ-בק מטורפת על ווילבקין – שהחזיר שלשה בצד השני. הקבוצות יצאו לפסק זמן טלוויזיה ביתרון 7 לחולון (55:48) שנשמר אחרי סל קשה של מיילס בסוף שעון. האריס חדר והטביע בצורה נהדר אך מכבי המשיכה לצמק ל-59:57 בלבד אחרי 5 נקודות מהירות. דה-זאו מצא את וורקמן להטבעה חופשית חכמה בצבע ששמרה את היתרון החולוני בחיים אך כספי עם שלשה ואסיסט קבע מהפך, 62:61 למכבי, פסק זמן דדאס.
מגי קלע סל משוגע בצבע תוך כדי פאולים שלא נשרקו והחזיר את היתרון לחולון אך עוד 5 נקודות מהירות של מכבי ממש לפני סוף הרבע החזירו להם את היתרון, חולוניה בפיגור 67:63 בסוף רבע שלישי.

בפתיחת הרבע האחרון ספרופולוס מאמן מכבי קיבל טכנית אחרי מספר אזהרות במהלך המשחק. מגי צימק מהקו והוסיף אחר כך סל בצבע, פניני ובורדיון פספסו הזדמנות להחזיר את היתרון לחולוניה מחוץ לקשת. דה-זאו הצטרף למצעד המחטיאים מחוץ לקשת, האריס סוף סוף שבר את המנחוס וקבע שיוויון 69 עם שלשה.
הקבוצות יצאו לפסק זמן טלוויזיה אחריו בורדיון החזיר את היתרון לחולוניה עם סל מחצי מרחק, אך מכבי שוב הפכה עם 2 סלים רצופים. 3 דקות ו-40 שניות לסיום מגי קבע שיוויון 73 מהקו, מכבי לקחה פסק זמן 3 דקות לסיום.
מכבי חזרה להוביל עם סל בצבע ועוד אחת מהקו בתקפה שאחר כך, ובשריקה שנויה במחלוקת לפאול של האריס על קלויארו מכבי עלתה ליתרון 5 דקה ו-41 שניות לסוף, פסק זמן דדאס.
בחזרה מפסק הזמן מיילס קלע שלשה קריטית בסוף שעון שהשאירה את הנמרים במשחק, ווילברקין קלע למכבי בצד השני. מגי חדר באומנות וצימק שוב ל-2 הפרש, מכבי יצאה לעוד התקפה חשובה בה בנדר קלע בצבע. מגי המשיך ללהטט וקלע סל עם עבירה כ-21 שניות לסיום, פסק זמן מכבי. אחרי פסק הזמן מגי דייק מהקו וצימק לנקודה הפרש בלבד, האריס שלח את ווילברקין לקו 16 שניות לסיום, הכוכב של מכבי עמד בלחץ וקלע פעמיים, פסק זמן דדאס.
בחזרה מפסק הזמן פניני נשלח לקו 12 שניות לסיום וקלע פעמיים. בראיינט ממכבי נשלח לקו 6.4 שניות לסיום וקלע גם הוא פעמיים, האריס נשלח לקו 3.9 שניות לסיום. סי.ג'יי קלע את הראשון והחטיא בכוונה את השניה, מיילס קפץ לריבאונד ונדחף על ידי בנדר בפאול ברור לקול דממת המשרוקיות של השופטים, 86:84 למכבי תל אביב בסיום.

דווקא הוא עשה את ההבדל. שחקני חולוניה מנסים לעצור את עומרי כספי הותיק (עודד קרני)

טיירוס מגי היה כאמור המצטיין בשורות חולון עם 28 באחוזים נהדרים (6-7 לשתיים, 4-7 לשלוש), דה זאו (3-5 לשלוש, 6 ריבאונדים) ובורדיון (3-7 לשלוש) קלעו 11 כל אחד, וורקמן (8 ריבאונדים) והאריס (3-12 מהשדה, 6 אסיסטים) קלעו 10 כל אחד, מיילס ביום לא טוב קלע 8 (1-6 לשלוש), פניני קלע 6.

ביום שלישי ה-29.12 בשעה 19:00 מארחים את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-10 של הליגה.
ב-ה-צ-ל-ח-ה!