נקבע לוח המשחקים של חולוניה בשלב הבתים השני בליגת האלופות

בהגרלה שנערכה ביום חמישי, נקבע כי חולוניה תחל את שלב הבתים השני במשחק בית מול ברינדיזי האיטלקית ותסיים במשחק בית מול טופאש בורסה הטורקית כחודש אחר כך. בתווך תצא חולוניה למשחק חוץ מול טופאש, תפגוש פעמיים ברצף את פינאר קרשיאקה ותצא למשחק חוץ באיטליה מול ברנדיזי.

חולוניה כבר פגשה כאמור את קרשיאקה הטורקית לפני כ-3 שנים בליגת האלופות, בעונת הבכורה של הנמרים במפעל, ונוצחה פעמיים בהפרש 2 ו-7 נקודות בבית ובחוץ בהתאמה.
את שלב הבתים בעונה הנוכחית סיימה במקום השני עם 4 נצחונות ו-2 הפסדים כמו חולוניה, ובשורותיה משחק האקס הזכור לטובה די.ג'יי קנדי כמו גם סק הנרי ששיחק באשדוד. קרשיאקה נמצאת במקום השני בליגה הטורקית עם מאזן של 13 נצחונות ו-3 הפסדים עד כה.
טופאש בורסה סיימה במקום הראשון בבית שלה גם כן עם מאזן זהה של 4 נצחונות ו-2 הפסדים ומשחקים בה
דבון אקון-פרסל ששיחק בהפועל תל אביב, סמאג’ה כריסטון ששיחק בהפועל באר שבע, וטאריק פיליפ שפתח את העונה בירושלים ושוחרר. טופאש נמצאת במקום השישי בליגה הטורקית עם מאזן של 10 נצחונות ו-9 הפסדים.
ברינדיסי סיימה במקום השני בבית שלה גם כן עם מאזן של 4 נצחונות ו-2 הפסדים ובשורותיה משחק האקס ג'יימס בל כמו גן דיאנג'לו הריסון ששיחק בגלבוע/גליל ובראשון לציון. ברינדיסי נמצאת במקום השלישי בליגה האיטלקית עם 11 נצחונות ו-4 הפסדים.

2 הראשונות בשלב הבתים הנוכחי יעלו לרבע גמר המפעל. קל זה לא יהיה.

כמו כן בהגרלה שנערכה ביום שישי, הגרלת הבתים בשלב הבא בליגה הבלקנית DELASPORT שנערכה בסופיה, נקבע כי הפועל חולון תשחק בבית G עם קומאנובו ממקדוניה ואקדמיק פלובדיב הבולגרית. גלבוע/גליל תשחק בבית F עם ברו הבולגרית ו-TFT ממקדוניה. שני הראשונות מכל בית עולות לפיינלפור.