התרחישים להמשך הדרך בליגת האלופות

מה הלאה בליגת האלופות? מבולבלים? גם אנחנו. בואו נעשה קצת סדר.
נצחון על ברינדיסי – עלינו בכל מקרה.

הפסד לברינדיסי ואנחנו תלויים בקבוצות האחרות: אם טופאש מנצחת את קרשיאקה במחזור הקרוב במשחק שיתקיים יום לפני המשחק מול ברינדיסי, אז במחזור האחרון אנחנו עדיין תלויים בעצמנו וצריכים או נצחון שלנו על בורסה או נצחון של ברינדיסי בחוץ על קרשיאקה.

אם אנחנו מפסידים לברינדיסי וקרשיאקה מנצחת את טופאש בורסה במחזור הקרוב אז אנחנו יורדים למקום השלישי, המצב מסתבך ואנחנו צריכים במחזור האחרון גם לנצח את טופאש בורסה וגם שברינדיסי תנצח את קרשיאקה בחוץ.
בתרחיש כזה קיים גם עוד תרחיש עלייה במקרה של בית משולש שיווצר אם טופאש בורסה תפסיד את כל המשחקים וקרשיאקה תנצח במחזור האחרון בבית שלה את ברינדיסי. במקרה כזה אנחנו צריכים שהנצחון של הטורקים יהיה בהפרש גבוה (דו ספרתי לפחות) כדי שיהיה לנו סיכוי לעלות. כרגע מצבנו לא משהו בבית כזה כי אנחנו כרגע על 6- בבית כזה, בלי הפסד תיאורטי לברינדיסי שיעמיק את המינוס. אם קרשיאקה תנצח את ברינדיסי בהפרש נמוך שתיהן יעלו ואנחנו נודח על הפרש סלים.

בקיצור יש לנו סיכוי של 75.5% לעלות כרגע. אם במחזור הקרוב מנצחים את ברינדיסי עלינו ב-100%, אם מפסידים לברינדיסי הסיכוי מצטמק ל-50.5% בלבד. אם קרשיאקה מנצחת את טופאש בורסה, הסיכויים יורדים עוד יותר ל-25% (גם שננצח את בורסה וגם שברינדיסי תנצח את קרשיאקה).

ברביעי משחק של מלחמת עולם!!