משחק חימום

להפועל יונט קרדיט חולון היו 2 מטרות במשחק מול הפועל חיפה: לנסות להכניס לעניינים את אלכסנדר המתקמבק ואת דה זאו שחזר מפציעה, ולא להיפצע. ברקע ההפסד 86:69 מול הפועל חיפה, ניתן להגיד שהיא עמדה בשתיהן. אמנם היכולת לא הייתה בשמיים בלשון המעטה, אבל אלכסנדר סיים עם 17 נקודות והיה נקודת האור של חולון במשחק, ודה זאו קלע 11, אך מצד שני רשם לא פחות מ-7 איבודים. נקווה שיבוא חד יותר לפלייאוף.
אין מה להתרגש מההפסד שלא קבע דבר, שכן חולון הגיעה בלי פניני שקיבל מנוחה עקב כאבי גב, והאריס וג'ונסון שנחו לקראת הפלייאוף. אפילו פוגלמן ונאמן צדק קיבלו דקות במחצית הראשונה במה שהזכיר יותר שלבי ביניים של מפעל הליגה הבלקנית. לא נורא, הפלייאוף זה הדבר האמיתי!

העיקר שאף אחד לא נפצע. משגב מול הפועל חיפה (לילך וייס)

המשחק החל עם שלשה של בורדיון ונקודות של אלכסנדר מהקו. דה זאו עלה על הלוח עם סל מחצי מרחק והוסיף אחר כך 2 מ-2 מהקו. בורדיון קלע שלשה שניה במתפרצת והעלה ל-12:4, סוקולובסקי שמר על היתרון מהקו. חיפה צימקה את ההפרש, דדאס לקח פסק זמן. סוקולובסקי דייק שוב פעמיים מהקו והגדיל ל-5 הפרש, נאמן צדק נכנס וקיבל דקות ראשונות. דה זאו המשיך את המאזן המושלם של הנמרים מהקו (10 מ-10) כשקלע עוד 2 אך 5 נקודות מהירות של חיפה קבעו שיוויון 18, פסק זמן שני של דדאס. חיפה עלתה ליתרון ראשון עם נקודה מהקו, ברנדווין השווה עם אחת משלו מהקו. פוגלמן קיבל גם הוא דקות ראשונות, חיפה עלתה ליתרון 4. בורדיון צימק מהקו, אלכסנדר החטיא 2 זריקות עונשין ופספס הזדמנות להשוות, 23:21 להפועל חיפה אחרי 10 דקות.

בתחילת הרבע השני חיפה הגדילה את היתרון ל-6 אחרי 2 איבודים של ססטינה שלא ירצה לזכור את המשחק הזה. משגב צימק מהקו, אלכסנדר עלה על הלוח עם סל ועבירה ובהתקפה שאחר כך דייק עוד פעמיים מהקו וצימק ל-3 הפרש (31:28). חיפה הגדילה את ההפרש ליתרון דו ספרתי (38:28), דה זאו החטיא דאנק ואחר כך עוד סל בצבע, חיפה המשיכה עם הבריחה ועלתה ליתרון 13. משגב קלע אחת מהקו, ססטינה עשה עבירה בלתי ספורטיבית מיותרת. דה זאו צימק מהקו אך ההתקפה החולונית המשיכה לחרוק. דה זאו הטביע מאסיסט של בורדיון וצימק ל-43:33, פסק זמן חיפה. שתי הקבוצות הרבו להחטיא משני הצדדים והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. דה זאו קלע אחת מהקו, בורדיון קלע שלשה שצימקה להפרש חד ספרתי תוך כדי עבירת תוקף של אלכסנדר. חולון יצאה להתקפה 18 שניות לסוף המחצית הראשונה אך איבדה 8 שניות לסיום וחיפה הספיקה לקלוע. חולון יצאה להתקפה אחרונה 4.5 שניות לסיום, ברנדווין סחט עבירה בניסיון שלשה וקלע 2 קליעות מהקו, 48:39 לחיפה במחצית ראשונה פשוט מוזרה. למה מוזרה? 33 עבירות לשתי הקבוצות שתורגמו ללא פחות מ-52 זריקות עונשין, 30 מהן של חולוניה. יש מצב שזה שיא.

המחצית השניה החלה עם שלשה של ברנדווין שצימקה ל-6 הפרש, אך האקס חנן קולמן קלע 2 שלשות בצד השני והכפיל את ההפרש. אלכסנדר קלע בצבע, הנמרים הרבו לאבד והציגו משחק מבולגן בהתקפה. סוקולובסקי דייק מהקו והקטין להפרש 8 אך חיפה הגדילה שוב כשדה זאו רשם את האיבוד השביעי שלו. ססטינה קלע שלשה פנויה, אלכסנדר קלע בצבע וצימק להפרש 7. ססטינה קלע אחת מהקו, משגב החטיא שלשה פנויה וההפרש גדל שוב ל-12, פסק זמן של דדאס. אלכסנדר צימק עם עוד סל בצבע, 66:56 לחיפה בסוף הרבע השלישי.

בפתיחת הרבע האחרון חיפה קלעה שלשה ועלתה ליתרון 13. אלכסנדר צימק עם סל נוסף בצבע, משגב חטף וקלע בהתקפה מתפרצת, בורדיון מצא את אלכסנדר לסל בחיתוך לצבע וצימק לפער חד ספרתי. הנמרים החטיאו 4 פעמים ברציפות מחוץ לקשת (3 בהתקפה אחת), בורדיון סחט עבירה חמישית של סיגרס החיפאי, פסק זמן חיפה. בורדיון קלע אחת מהקו, ברנדווין קלע שלשה ראשונה לחולון ברבע האחרון אחרי 5 החטאות ברבע, 3 דקות ו-47 שניות לסיום דדאס לקח פסק זמן בפיגור 9. חיפה עלתה ליתרון 12, משגב הקטין ל-9 עם שלשה ואז מיד חטף, ברנדווין החטיא נשלשה שיכלה הייתה להקטין ל-6 הפרש ושלשה של חיפה בצד השני סגרה סיפור. עד לסיום חיפה ברחה ליתרונה הגדול במשחק, 86:69 להפועל חיפה בסיום.

מתחממים לקראת הפלייאוף. סוקולובסקי מול האקס חנן קולמן (לילך וייס)

אלכסנדר נראה טוב כשקלע 17 נק' (6-10 מהשדה, 5-7 מהקו, 6 ריבאונדים), בורדיון הנהדר קלע 12 (3-6 לשלוש, 5 אסיסטים, 4 חטיפות), ברנדוויין (2-8 לשלוש, 5-7 מהקו) ודה זאו (2-8 מהשדה, 7-8 מהקו, 7 איבודים) קלעו 11 כל אחד, משגב קלע 8, סוקולובסקי 6 (0-5 מהשדה, 6-6 מהקו), ססטינה 4 (4 איבודים). כן שותפו: פוגלמן ונאמן צדק.

בעקבות הנצחון של נס ציונה על הפועל תל אביב נקבע כי נס ציונה סיימה את העונה הסדירה במקום השביעי ותפגוש את חולוניה לסדרה של הטוב מ-3 משחקים. חולוניה עוד לא ניצחה את מחזיקת היורופקאפ העונה, ותרצה לעשות זאת לראשונה במשחק הראשון הקריטי בסדרת רבע הגמר שיתקיים ביום שלישי ה-1.6 בשעה 21:00 בהיכל בחולון.
מביאים חברים שכנים משפחה ומכרים! חייבים אולם מלא! הפעם באמת: כוווווווווווולם באיםםם!