סוקולוב פינת אילת

גבירותיי ורבותיי: מיכאל סוקולובסקי!
נכון, כריס ג'ונסון היה זה שקיבל את פרס השחקן המצטיין כשקלע 23 נקודות במשחק פשוט נהדר, אבל מיכאל סוקולובסקי הפולני זינב אחריו וקלע לא פחות מ-22 נקודות (4 שלשות מ-7 נסיונות!) במשחק הבכורה שלו שבו גם פתח בחמישייה! וואו! האחרון שהגיע באמצע העונה וקלע מעל ל-20 נקודות במשחק הבכורה שלו היה שחקן שלבש את הספרה 41 על הגב – בלי להשוות חלילה…
האריס היה גם כן נהדר וקלע 20 נקודות, פניני חילק שוב 7 אסיסטים וכל זה הביא לכך שהפועל יונט קרדיט חולון הובילה כמעט לכל אורך המשחק וניצחה בפעם החמישית העונה את הפועל אילת תוך השלמת סוויפ עונתי, הפעם בתוצאה 104:93.
הנצחון קובע שחולוניה תסיים את העונה לכל הפחות במקום השלישי, כשמחר (חמישי) יתקיים משחק על המקום השני מול גלבוע גליל: נצחון ומסיימים במקום השני, הפסד ואנחנו שלישיים. יאללה להסתער!

משחק נהדר. ג'ונסון נבחר למצטיין (עודד קרני)

המשחק נפתח עם שלשה של ג'ונסון. בן משה האילתי הפך עם 5 נקודות רצופות, ססטינה והאריס החזירו את היתרון. אילת הפכה שוב, הנדנדה נמשכה עם שלשה שניה של ג'ונסון שהעלה ל-9:7 חולוני שאחריה אילת שוב הפכה ועלתה ל-13:9. פניני צימק עם שלשה שהעלתה אותו על הלוח, סוקולובסקי קלע נקודות בכורה בצהוב-סגול ושלשה שניה של פניני קבעה שיוויון 17. אילת עוד הובילה 18:17 אלא שאז חולוניה רצה ריצת מדהימה ומהירה של 13:0 כמעט עד לסוף הרבע, שכללה הטבעה של וורקמן, 2 שלשות של האריס, שלשת בכורה של סוקולובסקי ועוד סל של וורקמן מאסיסט של בורדיון. בן קרטר, הבן של ה"משוגע" מייק קרטר שנכח שוב במגרש, צימק מהקו. אחרי 10 דקות של כדורסל, 30:20 לנמרים ברבע ראשון נהדר שכלל לא פחות מ-7 (!) שלשות בצד החולוני.

בתחילת הרבע השני סוקולובסקי קלע שלשה שניה, אלא שהיא באה בניגוד למגמה של ריצה אילתית שסגרה כמעט את כל היתרון החולוני (33:30), מה שהביא לפסק זמן של דדאס. אחרי פסק הזמן פניני עם פלואוטר והאריס מהקו נתנו קצת אוויר לנשימה והגדילו ל-7 הפרש. וורקמן מהקו וג'ונסון מסל בריבאונד התקפה שמרו על ההפרש, סוקולובסקי עם שלשה שלישית הגדיל חזרה לפער דו ספרתי (44:34). פניני עם לייאפ, האריס עם שלשה וג'ונסון מהקו שמרו על ההפרש אלא שאז אילת צימקו עם ההפרש עם 8 נקודות מהירות אל מול סל של וורקמן מאסיסט של בורדיון בצד השני, 53:49 לחולוניה במחצית התקפית במיוחד.

נשארו צמודים. אילת רודפת אחרי חולוניה (עודד קרני)

בתחילת המחצית השניה אילת המשיכה להתקרב, אך האריס מהקו וג'ונסון עם 2 סלים רצופים מנעו מהפך. סוקולובסקי זרק שלשה, החטיא, לקח את הריבאונד של עצמו וקלע בצבע, האריס דייק מהקו והעלה את ההפרש ל-7. פניני פינק את סוקולובסקי באסיסט והפולני המשיך להיות דומיננטי כשקלע גם מהקו. ג'ונסון עם 9 (!) נקודות רצופות – מהקו, שלשה ו-2 סלים – סוף סוף החזיר את היתרון החולוני לדו ספרתי (76:64), משגב נכנס וסיפק דקות טובות אך שוב האורחים צימקו לפני השריקה לסוף הרבע, 76:69 לחולוניה בסוף הרבע השלישי.

משגב המשיך את המומנטום האישי גם בתחילת הרבע האחרון עם שלשה, אסיסט להטבעה קלה של סוקולובסקי וסל נוסף מאסיסט של וורקמן שהחזיר את הפער הדו ספרתי. וורקמן קלע בין לבין סל ועבירה וסל נוסף מאסיסט של האריס, משגב קלע שלשה נוספת שהעלתה ל-90:78, אך אילת בהובלת האקס רועי הובר שקלע שיא קריירה, סירבה להישבר. ססטינה שמר על ההפרש עם 2 סלים רצופים חשובים, פניני קלע שלשה פחות מ-2 דקות לסיום שהעלתה ל-11 הפרש וסגרה סופית עניין. האריס דייק מהקו וסוקולובסקי הוסיף עוד שלשה לפני סיום המשחק, 104:93 לחולוניה.

אחלה בכורה לסוקולובסקי, אחלה נצחון לחולוניה! מיכאל וחברים (עודד קרני)

כריס ג'ונסון סיים כאמור כקלעי המצטיין עם 23 נקודות (5-6 לשתיים, 3-6 לשלוש), סוקולובסקי בבכורה נהדרת קלע כאמור 22 (4-7 לשתיים ולשלוש), האריס בעוד יום במשרד קלע 20 (3-9 לשלוש, 11-13 מהקו, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים), פניני הבלתי נגמר קלע 13 (3-4 לשלוש, 7 אסיסטים), וורקמן הוסיף 12 (5-6 מהשדה, 4 אסיסטים), משגב במשחק נהדר קלע 8 נקודות (3-4 מהשדה) ב-8 דקות בלבד, ססטינה נקלע ליום פחות טוב והיה מעט מתוסכל כשסיים עם 6 בלבד (3-4 מהשדה). כן שותפו: פוגלמן, נאמן צדק, ברנדוויין ובורדיון (5 אסיסטים).

כ-1500 אוהדים חולונים הגיעו להיכל הריק-יחסית בתקווה שיתמלא יותר בקרוב כשהפלייאוף יתחיל. כל הכבוד למי שבא, אבל זה לא מספיק אוהדים!

צריך עוד כאלה בהיכל בחולון! אוהדי חולוניה מול אילת (עודד קרני)

הקלעי המצטיין כריס ג'ונסון אמר בסיום: "מה שעבד בשבילנו זה פשוט ששיחקנו ביחד, שיחקנו כקבוצה. אנחנו צריכים לעבוד על הצד המנטלי, השבועיים האחרונים היו קשים, אנחנו צריכים להישאר בפוקוס, להישאר ביחד ולעבוד יחד בכל יום".
על הבכורה של סוקולובסקי אמר כריס: "הוא עשה עבודה נהדרת הערב. הוא נתן לנו עוד גוף, עשה מהלכים יפים וקלע שלשות, אנחנו רוצים עוד מזה אז רק שימשיך וישתפר".
על העובדה שדדאס התייעץ איתו בפסקי הזמן ועל מערכת היחסים עם המאמן אמר: "יש ביננו אמון, בנינו מערכת יחסים ויש לנו עוד שנה יחד אז אנחנו רגילים אחד לשני, מתקשרים ושואלים איך מרגישים ודברים כאלה ורוצים לשפר את הקבוצה".

מאמן חולוניה סטפאנוס דדאס אמר בסיום: "זה היה חשוב בשבילנו, אחת המטרות שלנו היה להשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף ואנחנו עוד יכולים לטפס בטבלה. יש לנו עוד 2 משחקים להראות מה אנחנו יכולים לעשות. שיחקנו טוב התקפית, הגנתית יש כמה בעיות בעיקר במחצית הראשונה אבל עכשיו מה שחשוב זה הנצחונות".
על סוקולובסקי אמר: "יש לנו שחקן חדש והוא התאקלם מהר. בשלב כזה של העונה אין לי את ההזדמנות להביא שחקן עם יכולות אישיות יוצאות דופן אז צריך שחקן קבוצתי שיכול לעשות קצת מהכל, קצת בהתקפה, קצת הקרבה בריבאונד ובהגנה ולהוסיף עוד חבר לכימיה הטובה בקבוצה. זה עבד ואנחנו שמחים. האוהדים שרים וקוראים בשמו כבר במשחק הראשון, זה חשוב לי להביא עוד שחקן טוב למועדון הזה".
על ההגעה של ג'ו אלכסנדר שעדיין לא שותף, ועל כושרו אמר דדאס: "ג'ו יקבל כמה דקות במשחק נגד גליל, קצת יותר נגד חיפה והוא יבנה את האופי והכושר שלו בזמן הפלייאוף, נראה. ג'ו זה שחקן שיתן נו עוד עומק מהספסל, יש לנו הרבה משחקים בתקופה קצרה, הוא מכיר את השיטה שלי, האוהדים אוהבים אותו. יהיה לו תפקיד אחר מזה שהיה לו בעבר, זה תוספת טובה בשבילנו ואנחנו מצפים ממנו להשתפר ולהיכנס לכושר".

הכוכב החדש מיכאל סוקולובסקי אמר בסיום: "כיף לשמוע את האוהדים, הרבה קרה עם הקורונה מאז שנה שעברה וזה המשחק הראשון שלי מזה תקופה ארוכה עם קהל. הערב הכל הלך לי טוב: הקהל, הקבוצה, קבלת הפנים של הקבוצה שקיבלה אותי ממש טוב כבחור החדש. אני נרגש לשחק עם סי.ג'יי שוב, שיחקנו יחד לפני 6 שנים ורציתי לראות אותו שוב".
על גיא פניני אמר: "שיחקתי נגדו במסגרת הנבחרות הלאומיות, אני מכיר אותו טוב מאוד ושמעתי רק דברים טובים עליו". לסיום הוסיף: "עוד לא הספקתי להנות מישראל, אולי בשבועות הקרובים".

הכל הלך לו טוב. סוקולובסקי במשחק ראשון נהדר (עודד קרני)

מחר יום חמישי ה-27.5 בשעה 18:20 יתקיים כאמור הקרב הישיר על המקום השני. מקום שני אומר ביתיות עד גמר הפלייאוף, השתתפות בטוחה בליגת האלופות ועוד תקציב. לא צריך לחשב מי היריבה בפלייאוף – צריך לנצח!
יאללה חולוניה!!