גיא פניני ממשיך בחולוניה!

הקפטן ממשיך בסגול.
מועדון הכדורסל הפועל יונט קרדיט חולון שמח לבשר על המשך דרכו של גיא פניני, קפטן הקבוצה, לעונה חמישית במועדון.
לאחר החתימה אמר גיא: "אני שמח מאד להמשיך לעונה חמישית במועדון שהפך לבית בשבילי. הכי טבעי שאני אמשיך במועדון שיש לי חיבור כל כך חזק עם האנשים וכמובן עם הקהל המדהים שלנו. אתן את הכל כדי שנמשיך את המומנטום מהעונה המדהימה שעשינו. נתראה בקרוב בהיכל, יאללה חולון!"

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר: "אנחנו כמועדון ואני באופן אישי מאוד מרוצים שהקפטן ממשיך איתנו לעונה חמישית, גיא הוא לא עוד שחקן אצלנו אלא חלק בלתי נפרד מהפועל חולון. בניגוד לאחרים גיא נתן את ההרגשה שיש לו המון רצון להישאר במועדון. למעשה הוא היה המטרה הראשית שלנו בגזרת הישראלים ואנחנו שמחים ובטוחים שהוא ביחד עם פרדי וניב ימשיכו להוביל אותנו קדימה".

פניני שיחגוג בקרוב 38, השחקן השני הכי מבוגר בליגה (אחרי יונתן שולדבראנד), קלע בעונה החולפת 7.5 נקודות למשחק, קטף 2 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים ב-22.3 דקות בממוצע. פניני תרם יותר למשחק של חולוניה ממה שמשתקף בסטטיסטיקה ושימש כעוזר מאמן על המגרש כשכיוון ללא הפסקה את חבריו לקבוצה. למרות שזה לא משתקף בסטטיסטיקה, הציג גיא את אחת מעונותיו הטובות בקריירה.
אוהדי חולון מאחלים לגיא הצלחה רבה!

עוד נודע לחולוניהפאנס כי ווילי וורקמן ביצע פניית פרסה, ויתר על האופציה לעונה הנוכחית ומתקרב לחתימה דווקא בהפועל ירושלים. עוד נודע כי כריס ג'ונסון צפוי להישאר בסיכויים גבוהים, וסי.ג'יי האריס סיכויים של 50-50.

יאללה חולוניה!