ניסוי כלים מוצלח ראשון + יומולדת לקפטן

אתמול (שישי) נערך ניסוי כלים ראשון בדמות משחק אימון מול הפועל אילת במסגרת טורניר הכנה בירושלים, שנגמר בנצחון מהדהד בתוצאה 83:49. החולונים הביסו ללא תנאי את הקבוצה מהדרום למרות שלא הספיקו להתאמן הרבה בסגל מלא ולמרות שג'ו רגלנד לא שותף וסטיבן גריי נפצע כבר בדקה השלישית ואובחן היום עם שבר באף.

הנמרים שלטו במשחק מהרגע הראשון, עלו ל-11:0 מהיר והובילו בפער אסטרונומי של 45:18 במחצית. במחצית השניה אילת עשתה מעט קולות של חזרה שנגדעו באיבם עם שלשות חולונית שהקפיצו את הההפרש אל מעבר לטווח 30 הנקודות בדרך לנצחון המהדהד.

הקלעים המצטיינים בשורות חולוניה היו כריס ג'ונסון שסיים עם 14 נק' (5-12 מהשדה, 8 ריבאונדים) כמו גם מארק אוגדן הזר האחרון שהוחתם והפתיע עם 14 משלו (5-6 מהקו). עוד במפתיעים עידן אלבר הצעיר שהפציץ מחוץ לקשת (3-4 לשלוש) ושיחק עם בטחון בדרך ל-13 נקודות, אותו מספר נקודות כמו רפי מנקו שרשם גם הוא בכורה מוצלחת. קפטן גיא פניני קלע 9 (5 אסיסטים), בורדיון 8 (6 אסיסטים), קייזר 7 (7 ריבאונדים), משגב 5 (4 אסיסטים). כן שותפו: רומי, פוגלמן וגריי.
את מלאכת הריכוז והובלת הכדור, שאוהדי חולון חששו ממנה לאור הסגל על הנייר ובהיעדר רגלנד, ביצעו בהצלחה ניב משגב, עידן אלבר עם עזרה של בורדיון ורפי מנקו.

היום (שבת) חוגג קפטן חולוניה גיא פניני יום הולדת 38. קצת נתונים מאנשי הפודקאסט "הקול סגול: 212 משחקים בצהוב סגול בכל המסגרות, 100 שלשות בליגת האלופות, 210 שלשות בליגת העל, 1031 נקודות בליגת העל, 445 נקודות בליגת האלופות, זכייה בגביע המדינה, זכייה בליגה הבלקנית, העפלה לפיינל 8 בליגת האלופות.

מזל טוב, ושתישאר צעיר לנצח!