עוד חוזר הניגון: מנצחים שוב את נס ציונה + החתמות של צעירים

הפועל חולון שוב הביסה את עירוני נס ציונה במשחק אימון שהתקיים בנס ציונה, ושוב בתוצאה 83:55. איזה צירוף מקרים! המשחק התקיים ביום שישי והנמרים עלו ל-3:0 במשחקי ההכנה.

מה שכן קרה בפעם הראשונה שלא היה במשחק הקודם זה דקות ראשונות של ג'ו רגלנד בצהוב סגול, אחרי שקיבל את האישור בעקבות בדיקות רפואיות מקיפות שביצע. ג'ו עדיין לא נראה בשיא הכושר כשקלע רק 4 נקודות, אך מצד שני מסר לא פחות מ-7 אסיסטים וניהל את המשחק מצויין לצד ניב משגב שלא קלע אך מסר מצידו לא פחות מ-8 אסיסטים.
מארק אוגדן המשיך להיות הפתעה נעימה בשורות הנמרים כשסיים כקלעי המצטיין עם 17 נקודות ואחוזים מצויינים מהשדה (8 מ-11).

במשחק הקודם נס ציונה הובילה בפתיחה ונשארה צמודה לאורך כל הרבע הראשון, הפעם נס ציונה אמנם הובילה בפתיחה אך חולוניה הפכה והחלה את הבריחה כבר ברבע הראשון שהתסיים בתוצאה 22:14.

ברבע השני קייזר ומנקו צלפו מחוץ לקשת לפני שנס ציונה צמצמה מעט בדרך ל-36:27 בהפסקה.

ברבע השלישית הנמרים ברחו סופית עם משחק מצויין ומלא מנהיגות של מנקו והעלו ל-20 הפרש. נס ציונה צימקה מעט בסוף הרבע ל-56:41.

ברבע האחרון אוגדן היה בשיאו, גריי ששיחק עם מסיכה זכר לשבר באף שחטף, צלף בצוותא עם פניני מחוץ לקשת והמשחק הסתיים בדיוק כמו בתוצאה של המשחק הקודם, 83:55 לחולוניה.

בנוסף ל-17 של אוגדן שהיה מצויין גם הגבוה השני של חולוניה, מיקל קייזר, קלע 16 (7-10 מהשדה) משלו. כריס ג'ונסון היה גם כן נהדר עם 15 (6-7 מהשדה, 7 ריבאונדים), רפי מנקו קלע 13 והראה המון מנהיגות, ואם מדברים מנהיגות אז פניני קלע 10 משלו. גריי קלע 8 (2-7 לשלוש), רגלנד כאמור 4 (1-6 מהשדה) ו-7 אסיסטים ומשגב לא קלע אך מסר כאמור 8 אסיסטים. בורדיון גם כן לא עלה על הלוח אך מסר 4 אסיסטים. כן שותף אלבר.

כמו כן בסוף השבוע נודע כי 3 החתמות של צעירים הפכו לרשמיות: אופק פוגלמן (19, 1.86) ממשיך לעונה נוספת במדים הסגולים. פוגלמן בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון, וזאת תהיה לו עונה שניה בשורות הקבוצה הבוגרת.
בנוסף, מי שהצטרף למועדון הוא הפורוורד/סנטר איתן ינאי (18, 2.02 מ') שהינו בוגר מחלקת הנוער של הפועל תל-אביב ומגיע לחולון בהשאלה ממכבי רחובות.
כמו כן הצטרף לאחרונה לקבוצה הגארד עידו רומי (19, 1.85 מ') בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ שישחק בקבוצה ובליגה הארצית במסגרת הכרטיס הכפול.

בהצלחה אופק, איתן ועידו!