עידן פלוס

גבירותיי ורבותיי: עידן אלבר!
עד אתמול, הגארד הצעיר בן ה-21 קיבל 4 דקות רשמיות בלבד בהן קלע 2 נקודות, ובגלל שלא קיבל הזדמנות כבר עמד על סף מעבר להפועל אילת. אלא שפציעה של ניב משגב שפורסמה קצת לפני המשחק (החלמה מהירה ניב!) טרפה את הקלפים. אמש במשחק מול בני הרצליה, אחרי פתיחה נוראית של חולוניה שנקלעה לפיגור של 13 נקודות אחרי 4 דקות בלבד, בוסקאליה זרק את אלבר לפרקט שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים. אלבר קלע 14 נק' ב-22 דקות, סיים עם מדד 21 – הגבוה במגרש, ועם מדד הפלוס-מינוס הגבוה במגרש, פלוס 21 והיה הגורם העיקרי לקאמבק ולנצחון. יחד עם סטיבן גריי שהציג משחק שיא של 20 נקודות, עשו הנמרים מהפך, נטלו את ההובלה ושמרו עליה עד לנצחון בתוצאה 89:77.
יופי עידן, יופי סטיבן!

סיים כקלעי המצטיין ועזר יחד עם אלבר להביא את הנצחון. גריי (דודי אוחיון)

חולוניה ידועה בכך שהיא פותחת את רוב משחקיה בצורה חלשה, אבל הפעם המשחק החל בצורה זוועתית במיוחד אחרי שהנמרים נקלעו לפיגור 15:2 אחרי 4 דקות שבהן פשוט כלום לא הלך. מאוריציו זרק לפרקט את פניני ואלבר והאחרון החזיר מיד: שלשה, אסיסט לפניני, נקודות מהקו, סל נהדר מתחת לסל – איפה היית עד היום??? למרות זאת חולוניה לא הצליחה לצמק יותר מדי והרבע הראשון הסתיים ב-24:15 להרצליה.

סטיבן גריי עלה לוהט לרבע השני, צלף 3 שלשות ברצף וצימק לבדו ל-28:24 בלבד. אלבר קלע עוד 2 מהקו, קייזר קלע מחצי מרחק וקבע שיוויון 30 עם דאנק מרהיב. מנקו השלים את המהפך עם שלשה מאסיסט של – איך לא אלבר, מה ששלח את האורחים לפסק זמן. קייזר המשיך את הריצה החולונית עם עוד דאנק מרהיב, מנקו מחצי מרחק וגריי עם עוד שלשה העלו את הנמרים ליתרון דו ספרתי (40:30) והשלימו ריצת 16:0 חולונית. ג'ונסון שמר על הפער עם 2 סלים רצופים, רגלנד קלע אחת מהקו לפני ששלשה הרצליינית על הבאזר צימקה, 45:38 לחולוניה במחצית.

פוזה אופיינית. מייקל קייזר (דודי אוחיון)

מנקו וג'ונסון החזירו את הפער לדו ספרתי בתחילת המחצית השניה. הרצליה צימקה מעט, רגלנד קלע סל שדה ראשון ולמרות נקודות מהקו של קייזר ההפרש ירד ל-4 בלבד (53:49). קייזר ופניני דאגו להשאיר את היתרון בצד של הטובים, בורדיון הקפיץ את ההיכל עם שלשה מאסיסט של פניני שהשלשות שלו סירבו להיכנס, אך גיא כיפה על כך עם סלי שדה והוסיף אחד נוסף לאוסף. שלשה משוגעת של בורדיון וסל נוסף של אלבר קבעו את תוצאת הרבע למרות שאולי שלשה של מנקו שנפסלה הייתה אמורה כן להיחשב, 67:54 לנמרים בסוף הרבע השלישי.

סוללה של אנרגיה שלא נגמרת. פרדי בורדיון (דודי אוחיון)

גריי קלע סל קשה עם יד על הפרצוף בתחילת הרבע הרביעי. הסנטר של הרצליה אונואקו יצא בעבירה טכנית חמישית שנויה במחלוקת ואחריה באה אחת נוספת של הרחקה. גריי אמר תודה וקלע 2 מהקו לפני שאלבר קלע שלשה גבוה וגדולה והעלה ליתרון 16 נקודות (74:58). רגלנד שמר על הפער מהקו, קייזר העלה ליתרון שיא של 17 (78:61) עם עוד דאנק בהאלי-הופ מרהיב של רגלנד במהלך הקבוע של הצמד, אלא שהרצליה סירבה להישבר והגיבה ב-5 נקודות מהירות. בורדיון סחט עבירה בניסיון שלשה וקלע 3 מהקו, הרצליה לחצה על כל המגרש, חטפה פעמיים תוך 15 שניות וצימקה ל-11 הפרש וזה הספיק לבוסקאליה לקחת פסק זמן עצבני פחות מ-4 דקות לסיום. מפסק הזמן חזר ג'ו רגלנד, שעד אז לא בלט, עם 2 שלשות שגמרו סופית את הסיפור. קייזר קלע קצת לפני שנקבעה תוצאת הסיום, 89:77 נאה לנמרים אחרי עוד קאמבק.

פניני מודה לכוכב המשחק – אלבר (דודי אוחיון)

סטיבן גריי סיים כאמור כקלעי המוביל עם 20 נק' (4-7 לשלוש). עידן אלבר סיים כאמור כשחקן המצטיין עם 14 נק' (4-6 מהשדה, 5 אסיסטים), קייזר קבע דאבל-דאבל של 14 נקודות (5-12 מהשדה, 3 הטבעות) ו-10 ריבאונדים, רגלנד סיים עם 11 (3-8 מהשדה), בורדיון הבלתי נגמר קלע 9 והוסיף המון מלחמה (4 אסיסטים), ג'ונסון מיעט לשחק אחרי שנחבל בברכו וקלע רק 8 (4-5 מהשדה), מנקו קלע 7, פניני 6 (3-9 מהשדה, 6 אסיסטים). אוגדן שותף ולא קלע.

כ-2300 נמרים סגולים הגיעו להיכל בחולון למשחק של תחילת-חורף ועודדו בצורה טובה.

עידוד טוב אבל אפשר לבוא בכמויות גדולות יותר. הקהל של חולוניה (עודד קרני)

הנמרים יצאו לפגרה קצרה עקב משחקי הנבחרת, ויחזרו בעוד כשבועיים במוצאי שבת ה-4.12 בשעה 20:00 למשחק חוץ מול הפועל חיפה.
ב-ה-צ-ל-ח-ה!