הפסד הספורט

הפועל חולון הפסידה בתוצאה 83:76 במשחק חלש, אך כל מה שיזכר זה מה שקרה מחוץ למגרש. אוהדי חולון התעכבו בפקקים והגיעו אחרי שריקת הפתיחה, ואז החלה הסאגה: המאבטחים המציאו נוהל הזוי וחדש, שעל כל ציוד עידוד יחתום אוהד. אוהדי חולון שרצו לראות את קבוצתם שיתפו פעולה בתחילה אך מחו על האיוולת, אלא שאז החלה אלימות ברוטלית מצד המאבטחים שכללה מכות וגז מדמיע. התוצאה: אוהד אחד מאושפז בבית החולים, אוהדים נוספים עם פציעות שונות שאחד מהם הלך גם הוא לבית חולים, אוהד נוסף מהרגועים ביציע שבסך הכל ניסה להפריד, עוקב לחקירה על לא עוול בכפו ושוחרר מאוחר יותר. והמאבטח שגרם לאשפוז האוהד? הוברח למגרש על ידי מי שהוא ככל הנראה מנהל האבטחה במגרש בעוד אוהדי הפועל חיפה עוזרים לאוהדי חולון שסבלו מהאלימות הקשה בעוד המשטרה לא עושה את עבודתה. את התוצאה של האירוע הנוראי, אפשר לראות בדמות כתם הדם הגדול בכניסה ליציע האורחים, מהאוהד שאושפז. כמה מביש.

כתם שמעיד על הבושה הגדולה, והלוואי וחברת האבטחה וכל האחראים יתבעו קשות

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו הגיב לספורט 5 על מה שהתרחש: "קודם כל זה התחיל בבקשה הזויה שלהם לרשום את ציוד העידוד, מי אחראי ותעודות זהות. לא אישרו להם להכניס שלטים. המאבטחים התחילו להתפרע, להעיף מכות, הביאו לאוהד שלנו בוקס, ריססו גל פלפל ויש אוהד שמחכה לאמבולנס. זה דבר שלא יכול לקרות – דיי ומספיק! אנחנו קבוצה שמביאה קהל חוץ, אם הליגה הזאת רוצה להתנהל כמו שצריך, מישהו צריך לעשות סדר באבטחה. לא יכול להיות שהמשטרה תבריח את המאבטח במקום לעצור אותו. אם אוהד היה מרים את היד, היו עוצרים אותו. אבל המאבטח שגרם לאוהד שלנו ללכת לבית חולים, הבריחו אותו מאחורה, אני רדפתי אחריו. זה הסיפור".

אחד מאוהדי חולון תיאר את שהתרחש מחוץ לרוממה: "הוויכוח החל בגלל שלא איפשרו לנו להכניס שני תופים לגבולות המגרש. התחילה מריבה ונשלף גז פלפל מצד המאבטחים".
אוהד נוסף הוסיף: "המאבטח נתן בוקס לפנים של אחד האוהדים ועילף אותו במקום, כל הפרצוף שלו דימם".

בסוף המשחק בא אוהד הפועל חיפה שסיפר שבכל שבועיים המאבטחים מאכילים אותם מרורים ואפילו הם כקהל מקומי סובלים מהם. עוד נאמר להם שהחברת האבטחה בחוזה מול העירייה ואי אפשר להחליף אותה. פעם אחת צריך לא לשתוק אל מול ההתנהלות המבישה הזאת ולתבוע את האולם, את חברת האבטחה ואת עיריית חיפה על הבושה. כי יותר מההפסד על הפרקט, הספורט הפסיד.

ובכל זאת היה גם קצת כדורסל ואפילו טקס הדלקת נרות חנוכה.
גריי ורגלנד סיימו עם 21 ו-20 נק' בהתאמה והיו המצטיינים בחולון, אך זה לא הספיק שכן בדקות הסיום לא היה מי שיושיע את הנמרים שפשוט לא הצליחו לקלוע.

התחיל דווקא בטוב אך ההמשך פחות (לילך וייס)

גריי החל טוב את המשחק עם 3 שלשות כבר ברבע הראשון. רגלנד החל טוב גם הוא וגם מצא את קייזר להטבעה ראשונה, אך בהגנה הנמרים לא הצליחו לייצר עצירות וסל רדף סל כשהיתרון החליף צדדים. עידן אלבר נכנס יחד עם סטיב זאק שקיבל דקות בכורה, ושניהם עלו על הלוח ונתנו יתרון 19:18 לחולון בסוף הרבע הראשון.

פניני ובורדיון עלו גם הם על הלוח בתחילת הרבע השני אך חיפה חזרה להוביל. ג'ונסון נכנס לעניינים עם סל ועבירה, מנקו ורגלנד קלעו מחוץ לקשת והעלו את הנמרים ליתרון. ג'ונסון מהקו ורגלנד עם סל ועבירה קבעו 37:31 לחולוניה. גריי ורגלנד הגדילו ליתרון שיא של 8 אך חיפה צימקה עד המחצית, 41:37 לחולוניה אחרי 20 דק'.

הצטיין בשורות החולונים אך זה לא הספיק. רגלנד (לילך וייס)

בתחילת הרבע השלישי גריי ורגלנד שמרו על היתרון החולוני. שלשה של מנקו הגדילה ל-7 הפרש אלא שדווקא אז חיפה רצה, ביצעה מהפך ועלתה ל-61:60, פסק זמן של בוסקאליה. קייזר שבר את הבצורת החולונית אך חיפה הגדילה את היתרון, 68:63 לחיפה בסוף הרבע השלישי.

רגלנד המשיך להיות המוציא לפועל של חולון בתחילת הרבע הרביעי. ג'ונסון צימק עם שלשה, פניני קלע פעמיים מהקו אחרי 2 עבירות טכניות של אלעד חסין שהורחק. סל קשה של גריי וחדירה של רגלנד הורידו ל-75:74 בלבד באמצע הרבע הרביעי, פסק זמן של חיפה. אלא שדווקא בדקות המאני טיים לא היה לחולוניה אל מי ללכת כשהנמרים החטיאו ואיבדו שוב ושוב למעט מהלך בודד של ההאלי הופ הרגיל של רגלנד לקייזר. בסיום 83:76 להפועל חיפה.

חיפה חסמו בדקות האחרונות את ההתקפה החולונית (לילך וייס)

גריי סיים כקלעי המצטיין עם 21 (5-8 לשתיים, 3-6 לשלוש), רגלנד קלע 20 (6-7 לשתיים, 2-5 לשלוש, 7 אסיסטים, 5 איבודים), ג'ונסון 10 (1-5 לשלוש, 7 ריבאונדים, 3 חטיפות), מנקו 8, קייזר 7, פניני 4, אלבר, בורדיון וזאק 2 כ"א.

רוב אוהדי חולון לא נכנסו למגרש ברוממה וגם למעט שכן לא היה ממש ראש לכדורסל.

ביום שלישי ה-7.12 בשעה בשעה 19:00 יוצאים למשחק חוץ חשוב ביותר וקשה למדי מול דארושפקה הטורקית.
ב-ה-צ-ל-ח-ה.

תגובה אחת בנושא “הפסד הספורט

  1. לא יכול להיות שבכל התקפה חולון קבלת סל זה לא הגנה האיטלקית בוסקאליה שחקן בגובה 1.80 לוקח ריבאונד בסל של חולון באמת זו לא קבוצה שרוצה להיות בצמרת הליגה מה הכול דיבורים בוסקאליה

סגור לתגובות.