הפורוורד היידן דלטון חתם בחולוניה!

מועדון הכדורסל הפועל יונט חולון מודיע על החתמתו של הפאוור פורוורד היידן דלטון, 26, 2.03 מ' על חוזה עד לסיום העונה. דלטון מצטרף לקבוצה כזר השישי ומגיע לחולון לאחר שני חוזים קצרים עליהם היה חתום העונה, בבורג הצרפתית ובבורגוס הספרדית.
לפני כן שיחק במשך שתי עונות בנימבורק הצ'כית שם קלע 10.2 נק', קטף 5.9 ריב' ומסר 1.8 אס' ב-21 דקות בממוצע בליגה, ו-11.7 נק', 7.2 ריב' ו-2.3 אס' בממוצע במסגרת הצ'מפיונס ליג, עם 44.1% לשלוש (26 מ-59 עונתי).

דלטון הינו בוגר מכללת וויומינג בשורותיה העמיד בעונתו האחרונה ממוצעים של 17.7 נק', 7.8 ריב' ו-2.6 אס' למשחק. תחנתו הראשונה כמקצוען היתה בבאקן ברס הדנית שם קלע 10.7 נק', הוריד 6 ריב' ומסר 2.2 אס' בממוצע למשחק.

היידן יגיע במהלך סוף השבוע לארץ ואמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק מול דיז'ון ביום שלישי הקרוב, אך לא יוכל ליטול חלק במשחק הדחוי מול גלאטסראיי מהסיבה שמשחק זה אמור היה להתקיים השבוע, לפני צירופו לקבוצה.
מאמן הקבוצה, גיא גודס, התייחס לצירופו של היידן: "דלטון שחקן גבוה וארוך בעמדה 4 עם קליעה טובה וניסיון של שנתיים בנימבורק ב-BCL. מדובר בשחקן קבוצתי ואקטיבי שמשחק חזק מאוד, אחד כזה שיכול לתת לנו עומק ועזרה לקראת המאבקים הקשים בליגת האלופות, בליגה ובגביע".

אוהדי חולוניה מאחלים להיידן הצלחה רבה!

כמו כן, פורסם בתקשורת שמי שסיכם את תנאיו והולך לחזור לקדנציה שניה במועדון הוא לא אחר מאשר טיירוס מגי, שצפוי להיות הזר השביעי של חולוניה.