פארש טורקי

הפועל יונט חולון אמנם עשתה קאמבק נהדר מפיגור של 20 נקודות ברבע הראשון להובלה ברבע השלישי, אך בסופו של דבר הפסידה 74:71 מול גלאטסראיי על הדברים הקטנים, הפסד על פארש ממש. כמה איבודים של רגלנד, מהלך אחרון לא טוב והזדמנות גדולה לנצחון חוץ בוזבזה לה. אך מצד שני, במשהו אחר חולוניה הצליחה: להפסיד פחות מהפרש הנצחון בישראל, ככה שבמקרה של שיוויון נקודות מול הטורקים חולוניה תהיה מעל, ככה שההפסד הוא פספוס אבל אינו אסון. לנמרים נשאר משחק חוץ לא קל מול לודוויגסבורג הגרמנית ומשחק מפתח מול דיז'ון הצרפתית בבית. נצחון חולוני מול הצרפתים ב-13 הפרש ומעלה, וסיכוי מצויין שהנמרים יעלו לשלב 8 האחרונות בפעם השניה ברציפות.

כמה איבודים שלו בסיום מנעו סיכוי לגנוב נצחון חוץ. רגלנד

המשחק נפתח בצורה רעה מאוד עבור הנמרים שנקלעו לפיגור 8:0 אחרי פחות מ-2 דקות, מה שהביא לפסק זמן מוקדם של גודס. הטורקים המשיכו את הריצה וההפצצה מחוץ לקשת וקלעו שלשה שלישית בדרך ליתרון דו ספרתי ובלי נקודה לחולון (11:0). אדם סמית' קלע סל חולוני ראשון אחרי 3 וחצי דקות והוסיף שלשה בהתקפה שאחר כך. רגלנד עלה על הלוח בחדירה נאה אך המארחים שמרו על יתרון דו ספרתי עם סלים קלים מדי. סמית' המשיך לעשות את רוב הנקודות החולוניות שלא היו רבות ברבע הראשון. המארחים עלו ליתרון שיא של 20 נק' (29:9) כבר בשלב מאוד מוקדם והמשחק נראה גמור. אך אז חולוניה התעוררה מדי אחרי שמנקו עלה על הלוח עם סל מאסיסט של פניני – שקלע בעצמו שלשה שצימקה ל-15 הפרש. רגלנד מצא את קייזר לדאנק בצבע וצימק עוד קצת, 29:16 לגלאטסראיי בסוף הרבע הראשון.

את הרבע השני החל קייזר עם חסימה גדולה בהגנה ועם דאנק ממסירה גדולה של פניני בצד השני, שהשלים ריצת 9:0 חולונית. המארחים שברו את הבצורת עם שלשה, קייזר ענה בסל מחצי מרחק ורגלנד חדר בצורה נהדרת. שתי הקבוצות הרבו להחטיא ולא קלעו במשך מספר דקות עד שזאק קלע מריבאונד התקפה וצימק להפרש חד ספרתי. הטורקים קלעו שלשה שביעית (מ-13 נסיונות), מנקו החטיא מהקו והאורחים הגדילו שוב את הפער. סמית' סחט עבירה בניסיון שלשה וקלע פעמיים מהקו, זאק נשלח גם הוא לקו וקלע אחת, פסק זמן של הטורקים. סמית' קלע שלשה שצימקה ל-7 הפרש בלבד, הטורקים ענו בשלשה מהירה בצד השני, 40:30 לטורקים במחצית.

החזיק את הנמרים במחצית הראשון. אדם סמית'

פתיחת המחצית השניה של חולון הזכירה את פתיחת המשחק כשחולון פתחה עם החטאות מחוץ לקשת של סמית' ורגלנד. ג'ונסון עלה סוף סוף ללוח עם נקודות מהקו אך הטורקים המשיכו לקלוע סלים קלים מדי ועלו ליתרון 14. סמית' קלע מחצי מרחק, ג'ונסון מצא את קייזר לדאנק חופשי בצבע במתפרצת והוריד שוב ל-10 הפרש. רגלנד מצא את קייזר להאלי-הופ המסורתי ואחר כך חטף ומצא את קייזר במתפרצת להטבעה שלישית ברציפות של מייקל, שצימקה ל-8 הפרש בלבד (48:40), פסק זמן של הטורקים.
זאק ומנקו קלעו מחצי מרחק, מנקו קלע שלה גדולה שצימקה לנקודה הפרש בלבד וג'ונסון השלים את המהפך המדהים של הנמרים וקבע יתרון חולוני ראשון (50:48) עם שלשה שהשלימה ריצת 14:0 מדהימה, פסק זמן נוסף של הטורקים. 41:19 לנמרים מאז שפיגרו ב-20 הפרש ברבע הראשון. אקס גלבוע בלאקשיר שבר את הקרח של המארחים וקבע שיוויון, מנקו המשיך את הדקות הנהדרות שלו עם חדירה שהחזירה את היתרון אך בלאקשיר במו ידיו החזיר את היתרון לטורקים עם 6 נקודות רצופות, 56:52 לגלאטסראיי בסוף הרבע השלישי.

בתחילת הרבע האחרון ג'ונסון קלע שלשה מהפינה ופניני מצא את קייזר לדאנק נוסף שהחזירה את היתרון לנמרים. הטורקים דייקו מהקו והפכו, ג'ונסון הפך שוב מריבאונד התקפה. שלשה של דה-בוסט החזיר את היתרון לטורקים, אך מנקו החזיר עם שלשה משלו. דה-בוסט קלע עוד שלשה, מנקו ענה בעוד שלשה משלו שנענתה בצד השני ב-איך לא- עוד שלשה טורקית. רגלנד "שבר את רצף השלשות" עם חדירה שקבעה שיוויון 67 כ-4 וחצי דקות לסיום. אקון-פרסל החזיר את היתרון לטורקים עם חדירה, פסק זמן של גודס.
העייפות בלטה בשני הצדדים ובעיקר אצל רגלנד שאיבד את הראש ואת הכדור 3 פעמים ב-2 דקות, מה שאפשר לטורקים לעלות ליתרון 4. פניני סחט עבירה חכמה וקלע מהקו, בלאקשיר קלע שלשה קריטית והעלה את הטורקים ליתרון 5 כדקה ו-20 לסיום, פסק זמן חולוני. רגלנד מצא את קייזר לדאנק שצימק ל-3 הפרש בלבד קצת פחות מדקה לסיום, הטורקים יצאו להתקפה ואיבדו. חולון יצאה להתקפה חשובה בה רגלנד שוב איבד – בפעם הרביעית, אך הטורקים שוב החטיאו ואיפשרו לחולון אפשרות להשוות 8 שניות לסיום, פסק זמן של גודס. פניני הוציא חוץ וכמעט איבד ואחרי בלאגן על הפרקט הכדור הגיע למנקו שהחטיא שלשה קשה בשניה האחרונה שהייתה שולחת את המשחק להארכה, בסיום 74:71 לטורקים.

קייזר המשיך את התקופה טובה שלו כשסיים עם 16 נקודות (8-11 מהשדה) שכללו סדרת הטבעות, מנקו הציג מחצית שניה נהדרת וסיים עם 15 (3-8 לשלוש, 3-4 לשתיים), סמית' קלע 14 (5-10 מהשדה), ג'ונסון 10 (3-7 מהשדה, 7 ריבאונדים), רגלנד 6 (3-7 מהשדה, 8 אסיסטים, 6 איבודים), זאק ופניני (1-7 מהשדה, 5 אסיסטים) 5 כל אחד. כן שותף: בורדיון.

המשיך את התקופה הטובה עם סדרת הטבעות. מייקל קייזר

בשבוע הבא ביום רביעי חולוניה יוצאת למשחק חוץ קשה מול לודוויגסבורג בגרמניה, אך עוד קודם לכן ביום א' ה-13.3 בשעה 19:00 הנמרים יוצאים למשחק חוץ קרוב יותר, מול ראשון לציון שנאבקת על חייה.
מגרש החוץ הכי קרוב שיש שאותו הקהל הצהוב-סגול כובש באופן מסורתי. נגמרו התירוצים, כולם באים!