יהונתן שולדבראנד חוזר מפרישה ומצטרף לחולוניה!

יהונתן שולדבראנד (38, 2.04) מצטרף לשורות הפועל יונט חולון. גיא גודס שרמז בראיון לאחרונה שחולוניה מחפשת גבוה ישראלי, מצא פתרון בדמות הישראלי-שוודי, שהודיע רק לפני כ-4 חודשים על פרישה עקב פציעה. הזמן שעבר מאז אפשר לפורווד לנוח, מה שאפשר לשכנע אותו לחזור מפרישה ולחתום עד לסיום העונה בשורות חולוניה.
אגב, גיא פניני היה זה ששכנע את יונתן לחזור מה שכלל גם סולחה ביניהם אחרי התקרית המפורסמת ביניהם לפני מספר שנים. לאחר ששוכנע לחזור, הושג סיכום מול המועדון בו החל את העונה, הפועל תל אביב. יונתן מיעט לשחק העונה במדי התל אביבים עקב אותה פציעה אך בעונה שעברה הציג ממוצעים של 9.6 נק' ו-2.4 ריב' ב-18.7 דקות במדי הפועל אילת.

מאמן חולוניה גיא גודס אמר בעקבות ההחתמה: "זה לא סוד שיש לנו בעיה עקב אילוצי הרוטציה והרישומים במפעלים השונים, בעיקר בקו הקדמי. ניסינו למצוא פתרון ואנו שמחים לצרף שחקן ברמתו של יהונתן שולדבראנד לקבוצה. אמנם אנחנו כבר נמצאים בשלהי העונה אבל כל הזמן חושבים על התאמות וחיזוקים שישדרגו ויקחו אותנו צעד קדימה. אנחנו מקווים שההחתמה של יונתן תיתן לנו את אותה קפיצת מדרגה לקראת השלבים המכריעים של העונה בכדי שנוכל לעשות היסטוריה בליגת האלופות ולהילחם על כל התארים שעל השולחן".

אוהדי חולוניה מאחלים ליונתן הצלחה רבה!

תגובה אחת בנושא “יהונתן שולדבראנד חוזר מפרישה ומצטרף לחולוניה!

סגור לתגובות.