הסנטר מרווין ג'ונס חתם בחולוניה!

מועדון הכדורסל הפועל חולון שמח לבשר על החתמתו של הפ.פורוורד/ סנטר מרווין ג'ונס בשורות הקבוצה על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

ג'ונס (28, 2.13 מ') שיחק בשנה האחרונה שלו במכללות במכללת טקסס סאוטרן טייגרס שם העמיד ממוצעים של 8.6 נק' ו-6.8 רב' למשחק. את הקריירה המקצועית החל בקולוסוס רודוס מהליגה היוונית, ליגה בה העביר את רוב השנים האחרונות. בהמשך שיחק בסלובניה במשך שלוש עונות, תחילה במדי פטרול אולימפיה עימה שיחק בליגה האדריאטית ובליגת האלופות ואח"כ בנובו מסטו. משם המשיך לפרומיטאס פטראס איתה שיחק ביורוקאפ, ואח"כ שיחק בפרישטרי איתה שיחק בליגת האלופות (9.5 נק', 7 רב').
לחולון הוא מגיע לאחר עונה שאת רובה שיחק בפאוק סלוניקי היוונית ובה העמיד מספרים יפים של 15.7 נק', 7.6 רב' ו-1.1 אס' בממוצע למשחק במסגרת הליגה היוונית. בליגת האלופות של פיב"א קלע 13.7 נק', קטף 7.5 רב' ומסר 1.1 אס' בממוצע למשחק. את חלקה האחרון של העונה העביר במדי לאונס דה פונס מפורטו ריקו שם קלע 9.6 נק', הוריד 6.2 רב', מסר 1.5 אס' וחסם 1.5 חסימות בממוצע למשחק.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, התייחס להחתמתו של ג'ונס: "שמחים על הצטרפותו של מרווין לחולון. מדובר בשחקן עם ניסיון, כולל בליגת האלופות, שמאוד מתאים לסגנון הכדורסל שלנו. אנחנו מאמינים שייתן לנו את הכישרון ההתקפי והאתלטיות שמאפיינת אותו, בהצלחה".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר: "לקח לנו זמן אבל בסופו של דבר אני שמח שהצלחנו להחתים את מרווין בשורות האלופה. היו הרבה מועמדים לעמדה הזאת, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות אבל כולנו פה אחד רצינו לראות את מרווין מגיע לחולון. מדובר בשחקן מיוחד שיתאים לסגל שהולך ונבנה אצלנו ואין לי ספק שהוא ייתן לנו הרבה אפשריות להנות מהאיכויות שלו, ולקהל שלנו צפויה חוויה נהדרת".

בסרטונים הבאים ניתן להתרשם מביצועיו של השחקן:

אוהדי חולוניה מאחלים למרווין הצלחה רבה!

תגובה אחת בנושא “הסנטר מרווין ג'ונס חתם בחולוניה!

  1. וואוו… תותח על, אין מילים להנהלה המסורה שלנו…יאללה חולוניה.

סגור לתגובות.