אריק גרין חתם בחולוניה!

זר חדש מצטרף לאלופה!

הקומבו גארד אריק גרין, 31, 1.90 מ', מצטרף לאלופה הסגולה. לאחר פציעתו של סי ג'יי האריס בגביע ווינר, פציעה שכזכור צפויה להשבית אותו לתקופה של בין חודשיים לשלושה, פעלו בהנהלת המועדון באינטנסיביות על מנת למצוא מחליף ראוי להאריס והחתימו כאמור את גרין. הרצון במועדון היה להחתים שחקן ברמה גבוהה בעל רזומה מוכח באירופה, דבר לא פשוט בנקודת הזמן הזאת, ולבסוף הצליחו להחתים את אריק גרין לתקופה של שלושה חודשים.

גרין בוגר מיכללת וירג'יניה טק אותה סיים עם ממוצע של 13.5 נק', 2.6 רב' ו-2.5 אס' למשחק. בעברו 52 משחקים ב-NBA במדי דנבר, יוטה וטורונטו. לשחקן עבר עשיר במספר קבוצות גדולות באירופה.

תחנתו הראשונה לאחר סיום דרכו ב-NBA היתה אולימפיאקוס היוונית שם קלע 9.4 נק', קטף 2.3 רב' ומסר 1.4 אס' בממוצע למשחק. לאחר מכן המשיך לולנסיה הספרדית, 12.7 נק', 1.6 רב' ו-1.4 אס' בממוצע למשחק.

תחנתו הבאה באירופה הייתה במדי פנרבחצ'ה הטורקית שם העמיד ממוצעים של 9.1 נק', 1.8 אס' ו-1.1 רב' למשחק. עונתו הטובה באירופה היתה בבאקאשיר הטורקית שם קלע 17.9 נק', מסר 3.4 אס' וקטף 3.2 רב' בממוצע למשחק. כמו כן שיחק בשתי קדנציות בליגה הסינית ואת העונה האחרונה סיים בטרוויזו האיטלקית שם העמיד ממוצעים של 14 נק', 2.7 אס' ו-2 רב' למשחק.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, אמר על החתמתו של גרין:
"שמחים על הצטרפותו של אריק שימלא את מקומו של סי ג'יי שכרגע מושבת עקב פציעה בברך. אריק סקורר מצויין עם הרבה ניסיון באירופה כולל יורוליג מקווים להתאקלמות מהירה בכדי שיעזור לנו במטרות".

אוהדי חולוניה מאחלים לאריק הצלחה רבה!