כמעט חזרה בחדרה

יש משהו אחד שאפשר לקחת מההפסד 97:91 בחצי גמר גביע ווינר מול מכבי תל אביב: האופי. הנמרים שנראו רע בעיקר ברבע שלישי, כבר נקלעו לפיגור של 25 נקודות אך לא איבדו תקווה, רצו ברבע הרביעי והורידו עד ל-4 הפרש בלבד. אך הזמן נגמר והקאמבק לא הושלם.
אין ספק שהנמרים עדיין חלודים כפי שנראה גם בשאר משחקי ההכנה, מה שהתבטא בטור האיבודים שהיה גבוה מדי (15 כאלה) ובסלים קלים מדי של מכבי בשלושת הרבעים הראשונים. אין ספק שאחרי הפציעה של האריס, החסרון של גארד נוסף בקו האחורי בולט ונקווה שאריק גרין ינחת ויתאקלם במהרה כי בשבוע הבא מתחיל הדבר האמיתי. מצד שני, רגלנד היה נהדר והוביל את הכמעט-קאמבק ביד רמה, ויחד עם ג'ונס, משגב ודאוסון שהיו נהדרים בדקות האחרונות, חולוניה הגיעה קרוב – אבל רק כמעט.

הראה ניצוצות בדיוק כמו בעונה שעברה וכמעט השלים קאמבק. ג'ו רגלנד (עודד קרני)

המשחק נפתח בקצב איטי ועם הרבה החטאות. ג'ונסון העלה את הנמרים על הלוח, ג'ונס הטביע בצורה מדהימה ביד אחת מהאלי הופ שבישל לו רגלנד, ג'ונסון קלע שלשה והשאיר את הנמרים צמוד. מכבי התחילה לברוח, אך שלשה של משגב וסלים ראשונים של דאוסון וקאדג'י הורידו, 27:19 בסוף הרבע הראשון.
הנמרים המשיכו להתקשות ברבע השני כשהיתרון שוב גדל, מה שהביא לפסק זמן של גודס. בורדיון צימק מחוץ לקשת, רגלנד החזיק את הנמרים בתמונה וצימק כמעט לבדו להפרש חד ספרתי, וגם סיפק האלי הופ גדול נוסף של ג'ונס. ההפרש שוב גדל, משגב צימק על הבאזר בפלואוטר נאה, 52:40 במחצית.

הרבע השלישי נפתח בצורה הכי רעה שיש עם ריצת 9:0 של מכבי, מה שהעלה את ההפרש ל-21. רגלנד עצר את ריצה, משגב חדר בצורה מצויינת אך שריקות מעוררות מחלוקת לעבירות של שחקני חולוניה, וספציפית לרביעית של ג'ונסון, נתנו למכבי נקודות קלות מהקו. משגב המשיך לחדור מצויין, דאוסון קלע סל עם עבירה וגם ג'ונס ורגלנד המשיכו להילחם. האקס מנקו קלע 2 שלשות שהקפיצו את ההפרש ל-25 אך קאדג'י וג'ונס צימקו, 79:61 בסוף הרבע השלישי.


בתחילת הרבע האחרון הנמרים התעוררו: רגלנד ובורדיון המשיכו לצמק, דאנק של ג'ונס השלים ריצת 8:0 שצימקה ל-12 הפרש. מכבי הגדילה מעט, קאדג'י קיבל עבירה רביעית מעוררת מחלוקת ואז חמישית טכנית דו צדדית ויצא. הנמרים יצאו לעוד ריצה עם עוד חדירה של משגב, שלשה של דאוסון, סל ועבירה של רגלנד ושלשה נוספת של משגב שצימקה להפרש חד ספרתי לראשונה במחצית השניה. ג'ונסון דייק מהקו, דאוסון כפה איבוד על מכבי, קלע אחת מהקו והשלים ריצת 14:2 שצימקה ל-4 הפרש בלבד כדקה לסיום, אך זה הכי קרוב שהנמרים הגיעו. בסיום 97:91 למכבי ת"א.

אקס פאקטור ישראלי. ניב משגב (עודד קרני)

רגלנד היה המצטיין כשקלע 24 נקודות (8-12 לשתיים, 0-3 לשלוש, 8-9 מהקו, 8 אסיסטים, 4 איבודים), ג'ונס היה נהדר עם 17 (6-8 מהשדה, 4-5 מהקו, 4 הטבעות), משגב קיבל קרדיט בחמישייה והחזיר עם 14 נק' (6-8 מהשדה) דאוסון (4-7 מהשדה) וקאדג'י (4-6 מהשדה) קלעו 10 כל אחד, ג'ונסון 7, בורדיון 6, דלטון 3.

כ-1000 אוהדים הצפינו לאולם החביב בחדרה, דחפו את הקבוצה בניסיון הקאמבק והודו לנמרים בסיום על המאמץ.

מאמן האלופה גיא גודס אמר בסיום: "מטריד אותי ה-15 איבודי כדור שלנו, זה דבר שמלווה אותנו עוד ממשחקי האימון. לקחו עלינו הרבה ריבאונד התקפה, אני קורא לזה נקודות זולות. הרבע ברביעי? הייתה מלחמה על כל כדור, קפיצה לרצפה, קשיחות, ואגרסיביות. זה מראה על אופי, המשחק יכול היה להיגמר ב-30 הפרש ובסוף נגמר בפער של ארבע בלבד. שחקנים משחקים הרבה דקות ואין לנו עומק. עד שלא יגיע עוד גארד שיעזור לג'ו רגלנד וניב משגב, אנחנו בבעיה קשה".

הודו לשחקנים על המאמץ בסיום. אוהדי חולוניה (עודד קרני)

בשבוע הבא מתחיל הדבר האמיתי! ביום שני ה-3.10 בשעה 18:30 שעון ישראל, תצא חולוניה למשחק חוץ מול לגיה ורשה הפולנית במסגרת מחזור הפתיחה בליגת האלופות. ביום שישי אחר כך, משחק הפתיחה בליגת העל מול ירושלים.
ב-ה-צ-ל-ח-ה!