אל תדברי על אריק

הפועל עצמון חולון אירחה את הפועל ת"א, שהיא כידוע קבוצה חזקה העונה, והמשחק ענה על כל הציפיות: אווירת פלייאוף, 4500 איש ביציעים, הקהלים הטובים בליגה, הגנות חזקות ויתרון שלא הגיע לדו ספרתי באף שלב במשחק. הכל היה מושלם חוץ מהתוצאה: האורחים ניצחו לראשונה מזה 5 וחצי שנים בחולון בתוצאה 79:74.
ההפסד בא למרות משחק שיא של שון דאוסון שקלע שיא עונתי של 20 נקודות וקלע 4 שלשות ב-50% במשחק נדיר, שנקווה שיהפוך לדבר שבשגרה. מהצד השני של המתרס, אריק גרין הציג אולי את משחקו החלש ביותר בשורות חולון כשקלע 5 נקודות ו-1 מ-9 מחוץ לקשת, כולל החטאה שהייתה יכולה לכפות הארכה. יש גם ימים כאלה.

דכאון למרות משחק שיא של שון (עודד קרני)

תחילת המשחק הייתה איטית מאוד. שלוש ורבע דקות תמימות לקחו לרגלנד לעלות את חולון על הלוח כשבדקות הראשונות, אולי בהשפעת המונדיאל, כל סל נראה כמו גול. ג'ונסון ודאוסון נכנסו למשחק אך האורחים הובילו בסוף הרבע הראשון בתוצאה הנמוכה 13:12.

ג'ונס הפך ברבע השני, גרין קלע שלשה ראשונה לנמרים אחרי 8 החטאות וקבע יתרון 23:17, אך האורחים חזרו והשוו. רגלנד קלע ואז מצא את דאוסון ושגב לשלשות שקבעו יתרון שיא של 9, אך עד המחצית האורחים צימקו כולל שלשה כמעט על הבאזר, 38:35 לחולוניה במחצית.

דלטון עלה על הלוח עם שלשה בתחילת המחצית השניה, ג'ונס ורגלנד הצטרפו עם קליעות מוצלחות גם הם אך האורחים הגיבו ולא נתנו לפער גדול להיפתח. ג'ונס הציג את המהלך היפה במשחק כשתיקן החטאת שלשה של עצמו עם ריבאונד התקפה ודאנק גדול אך האורחים נשארו צמודים, 57:56 לנמרים בסוף הרבע השלישי.

בתחילת הרבע האחרון האורחים עלו ליתרון 4 ושלחו את גודס לפסק זמן. דאוסון צימק מחוץ לקשת מאסיסט מדהים של ג'ונסון, רגלנד בחדירה אקרובטית ענקית בין שניים החזיר את היתרון לטובים. דאוסון קלע שלשה נוספת אך האורחים חזרו להוביל. הלחץ החל לתת את אותותיו כשהקבוצות התקשו לייצר נקודות, זאת עד שג'ונסון דייק מחוץ לקשת וקבע שיוויון 72 כ-2 דקות לסיום. התל אביבים חזרו להוביל, דאוסון צימק להפרש נקודה עם שתי קליעות מוצלחות מהקו כ-16 שניות לסיום, האורחים שוב הגדילו מהקו, גודס לקח פסק זמן הלך לתרגיל של שלשה של גרין שלא הייתה קרובה, 79:74 לתל אביבים בסיום.

האורחים ברחו ב-2 הדקות האחרונות (עודד קרני)

דאוסון היה כאמור המצטיין בשורות חולון עם 20 נק' (3-4 לשתיים, 4-8 לשלוש), רגלנד קלע 17 (7-8 לשתיים, 1-5 לשלוש, 7 אסיסטים), ג'ונס 13 (4-8 לשתיים, 1-5 לשלוש, 12 ריבאונדים), ג'ונסון 11 (4-6 מהשדה), גרין (1-9 לשלוש) ודלטון (2-7 מהשדה) 5 כ"א, משגב 3 (1-5 מהשדה). כן שותף: בורדיון.

גם ביציעים כמו על הפרקט, הקהל לא היה במיטבו והפסיד לאורחים מתל אביב. יש מה לשפר לפעמים הבאות.

מאמן חולוניה גיא גודס אמר בסיום: "היינו קצרים בסוף. המשחק הזה הלך צמוד-צמוד והובלנו, אבל לא הצלחנו לברוח. עמדנו בצד ההגנתי, אבל היום זה לא היה היום שלנו ל-3, 26 אחוזים בלבד. יש ימים כאלה, בסוף לא הצלחנו לעשות את הפעולת הקטנות, שריקה פה ושריקה שם הוציאה לנו את האוויר. היינו פחות חדים התקפית וזה לא היה היום שלנו. גם הכדורים לא נכנסו לאריק שהוא הטופ סקורר שלנו. יש להיות רענן ויש לא חד, גם דיברתי על זה גם לפני המשחק שקשה לדעת איך נופיע אחרי תשעה ימים. הפועל שיחקו מלא משחקים, זה קרה לנו גם בעונה שעברה. המשחק הזה הגיע לדקות הכרעה, פה שריקה, שם שריקה. זה הוציא אותנו מהריכוז, אם היינו קולעים טיפה יותר טוב, בלי ספק היינו מנצחים".

על החיפושים אחר חיזוק במקום קני קאדג'י ששוחרר אמר: "אנחנו מחפשים בנרות, בכל מקום שיש, אין היצע איכותי. להביא סתם שחקן זה לא חוכמה, מקווה שנמצא בקרוב משהו, אולי לחודשיים עד שיהיה משהו איכותי. אנחנו לא מוותרים. צריך להיות סבלניים. עובדים סביב השעון להביא מישהו".

עדיין מחפשים חבר לג'ונס בצבע (עודד קרני)

מסתכלים קדימה: ביום שלישי ה-6.12 בשעה 21:00 תארח חולוניה את לגיה ורשה הפולנית במטרה לנצח ולשמור על הסיכויים לסיים במקום הראשון בבית.
נתראה שם!

תגובה אחת בנושא “אל תדברי על אריק

  1. חבל רק שלקראת סיום איבוד כדור שטותי בהוצאת חוץ של רג'לנד, והיה גם זמן של 13-15 שניות בסוף, והכדור הלך לגרין שמיהר עם זריקה חסרת סיכוי במקום להכין תרגיל לדאוסן שהיה האיש החם במשחק.
    אלוהים נתן לנו שתי הזדמנוית, ולא ידענו לקחת אתן .

סגור לתגובות.