חמוץ כמו חרדל

במשחק הראשון בשלב הבתים השני בליגת האלופות, חולוניה שמטה יתרון מבטיח מול שטרסבורג והפסידה בבין השאר בגלל שיפוט חד צדדי. במשחק השני, חולון הפסידה בדקות הסיום משחק צמוד ושובר לב מול ירושלים, בו הובילה רוב הזמן. והנה הגיע המשחק השלישי מול דיז'ון, משחק בו הפועל עצמון חולון עם הגב לקיר וחייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי ריאלי. הנמרים אמנם שיחקו טוב והובילו רוב המשחק, אבל התפרקו באופן מוחלט בדקות הסיום מה שהביא להפסד 89:81 פשוט מרגיז, וזה עוד מול סגל חסר מאוד של דיז'ון שחסרה 3 שחקני מפתח. להפסד כזה כבר אין תירוצים.
איך אפשר להסביר 3 משחקים בהם חולוניה שומטת יתרון בדקות הסיום ובועטת ככה בדלי? לא ברור.

איך זה קורה לחולוניה בשלב הזה שוב ושוב? לא ברור

דיז'ון עלתה בתחילת המשחק ל-5:0. רגלנד הגיב ב-7 נקודות והפך, דלטון, ג'ונס וג'ונסון עלו על הלוח. ג'ונסון קלע ושלח את המארחים לפסק זמן והם הגיבו ב-5 נקודות מהירות וקבעו שיוויון. דוסון עלה על הלוח, היידן נתן יתרון קטן בסוף רבע ראשון נטול עבירות חולוניות, 24:22 לחולון.

משגב מצא את דלורייה לאסיסט גדול לדאנק פנוי בתחילת הרבע השני, ג'ונסון קלע סל עם עבירה. שון דוסון התעורר והתחיל בריצה הפרטית שלו: זה התחיל עם סל ועבירה בחדירה נאה, המשיך עם שלשה נהדרת שהשלימה ריצת 9:0 חולונית, אחר כך בא סל מחצי מרחק, אחד נוסף בצבע ואז שלשה נוספת שהשלימה 13 (!) נקודות רצופות של שון – מה שהעלה את חולון ליתרון דו ספרתי (42:30). ג'ונסון ורגלנד שמרו על ההפרש, 46:35 לנמרים במחצית ראשונה מצויינת.

רבע שני מצויין. שון דוסון

במחצית השניה הקצב ירד כששתי הקבוצות הציגו הגנה חזקה. ג'ונסון שמר זמנית על היתרון אך שני סלים של המקומיים צימקו והביאו לפסק זמן של גודס. האריס התעורר ועלה על הלוח עם שלשה ואחר כך ועד סל בחדירה, משגב עלה גם כן על הלוח עם שלשה. האריס קבר שלשה נוספת, ג'ונס עשה עבירה בלתי ספורטיבית שאפשרה לצרפתים לצמק להפרש 7 בלבד, ג'ונסון קלע על הבאזר מאסיסט של רגלנד, 65:56 לחולוניה בסוף הרבע השלישי.

בתחילת הרבע האחרון רגלנד שמר על הפרש 10 עם שלשה. הצרפתים צימקו ל-6 הפרש כשההתקפה החולונית נתקעה עד שג'ונסון קלע שלשה חשובה. רגלנד סחט עבירה, קלע אחת מהקו והחזיר ליתרון 10 אך אז החלה הקריסה החולונית. למעשה, השלשה של ג'ונסון הייתה סל השדה האחרון של חולון במשחק, והסל הזה נקלע יותר מ-6 דקות (!) לסיום. פסק זמן של גודס באמצע הריצה הצרפתית לא עזר, 6 נקודות של האריס עזרו רק זמנית, אך כשהנמרים לא קולעים ומחטיאים את 7 הזריקות האחרונות מהשדה בעוד הצרפתים רצים בלי שיש הגנה שעוצרת אותם, זאת התוצאה. חולון הובילה 73:63 כ-6 וחצי דקות לסיום והפסידה אחרי ריצת 26:8 של דיז'ון בתוצאה 89:81. פשוט מרגיז.

איבדו את הראש. הפסד מרגיז נוסף בצרפת

דוסון קלע 17 (5-7 לשתיים, 2-4 לשלוש, 7 ריבאונדים, 4 איבודים) מהם 13 ברבע השני, ג'ונסון 16 (6-9 מהשדה, 3-5 מהקו), רגלנד 15 (6-9 מהשדה, 8 אסיסטים), האריס 14 (3-6 מהשדה, 6-6 מהקו), ג'ונס 6 (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), משגב (1-4 לשלוש) ודלטון 5 כ"א, דלורייה 3 (6 איבודים).

חולוניה תצטרך לנצח את שלושת המשחקים הנותרים כדי שיהיה לה סיכוי כלשהו לעלות לשלב הבא – מה שנראה עכשיו רחוק מאוד מאפשרי.

ביום ראשון ה-12.2 בשעה 20:55 חוזרים לביצה המקומית למשחק ליגה בבית מול גליל עליון.
גם בהצלחות וגם בכשלונות – רק חולון!