סופ"ש של החתמות: ניב בלול ומאני האריס חתמו בחולוניה!

ביום שישי התבשרנו: ניב בלול חתם בחולוניה! ניב הפאוואר פורוורד (25, 2.01 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ. בליגת העל שיחק במדי מכבי ראשל"צ והפועל ירושלים. כמו כן שיחק במדי הפועל כפר סבא, מכבי אשדוד והפועל חבל מודיעין.

עבור ניב מהווה ההגעה לקבוצה סגירת מעגל במועדון בו גדלו ושיחקו אביו קובי ודודו אלי, תאומי המגדל.

ורק יום אחד אחרי: מאני האריס חוזר לחולוניה! האריס (33, 1.96 מ') שמשחק בעמדת השוטינג גארד, הגיע לקבוצה במהלך עונת 19/20, הספיק לשחק ולהצטיין בשלושה משחקים עד שמגפת הקורונה קטעה את אותה עונה. השחקן בעל הרזומה העשיר לא שיחק בתקופה האחרונה בעקבות פציעה אך כעת הוא כשיר לחזור לשחק.

עוזר המאמן, עמית שרף, שמכיר את השחקן מהקדנציה הקודמת שלו במועדון אמר על הצטרפותו: "מני הוא השחקן האיכותי והתחרותי ביותר שיכולנו לצרף לקבוצה, ואנחנו מאמינים שהוא יוכל לעזור לנו להגיע למטרות שלנו. מדובר בשחקן אחד על אחד מצויין ויחד עם היכולת שלו במשחק המעבר הוא יוכל לגוון את משחק ההתקפה שלנו וכמובן יעזור לנו בעיבוי הסגל בשתי המסגרות".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו התייחס להחתמתו של האריס: "כולנו יודעים ומכירים טוב מאוד את היכולות הנהדרות של האריס ומאמינים בו, באפשרויות שהיו בשוק השחקנים לא היה קשה לנו לבחור במני ואנחנו מקווים שהוא ימשיך מאותה נקודה שהפסיק בזמנו, אם זה ייקרה נוכל להגיד שהרווחנו בגדול".

בהצלחה רבה, ניב ומאני!