תרגיל ארצי לקראת רגע האמת

שניה לפני רגע האמת וסדרת רבע גמר הפלייאוף מול גליל עליון, הפועל עצמון חולון סיימה את העונה הסדירה בטעם טוב עם נצחון חוץ מתוק בתוצאה 90:84 על אותה גליל עליון. המשחק היה הראשון של נתנאל ארצי בצהוב סגול, ונתן הזדמנות לקבוצה להכיר את השחקן ולשחקן להכיר את הקבוצה והתרגילים שלה. תרגיל ארצי אם תרצו.
שון דוסון המשיך את התקופה הנהדרת שלו כשהשווה את שיא הקריירה שלו מחוץ לקשת (5 שלשות) וקלע 24 נקודות. גם העוגן של חולוניה, ג'ו רגלנד, התחיל להריח פלייאוף ולהרים את הרמה עם 23 נקודות.
הקבוצה בכושר טוב – מוכנים לדבר האמיתי!

תקופת פריחה בדיוק בזמן. שון דוסון (מאור אלקסלסי)

ג'ו רגלנד פתח את המשחק בסערה עם 7 הנקודות הראשונות של חולוניה. דוסון הצטרף ועלה על הלוח עם שלשה, ג'ונס עלה על הלוח עם דאנק מאסיסט של ג'ונסון. נתנאל ארצי נכנס לדקות ראשונות בצהוב סגול, רגלנד מצא את דלורייה בצבע אך האורחים קבעו שיוויון 14. דלטון החזיר זמנית את היתרון, אך 9 נקודות מהירות של המארחים קבעו יתרון 25:21 לגליל בסוף הרבע הראשון.

בתחילת הרבע השני הצפוניים עלו ל-7 הפרש עם שלשה. דוסון ורגלנד צימקו עם צליפות מחוץ לקשת, דוסון המשיך את המגמה מהקו ורגלנד קבע שיוויון 32 עם מהלך נהדר של סל ועבירה. דוסון השלים מהפך עם מהלך נהדר משלו של סל ועבירה, רגלנד הגדיל עם שלשה ושלח את המקומיים לפסק זמן. גליל חזרו טוב יותר ולמרות נקודות של ג'ונסון קבעו שיוויון 40 ושלחו את גודס למזכירות לבקש פסק זמן. דלורייה קלע מריבאונד התקפה והחזיר את היתרון, ארצי עלה על הלוח וקלע נקודות בכורה כנמר עם סל מלא כוח בצבע, דוסון קלע שלשה ונתן יתרון מינימלי 47:45 לנמרים במחצית.

העוגן של חולון גם במשחק הזה. ג'ו רגלנד (מאור אלקסלסי)

ג'ונס התחיל את המחצית השניה עם סל בצבע, רגלנד דייק מהקו אך המארחים הפכו. ארצי החזיר את היתרון עם סל בסוף התקפה קבוצתית מתפרצת, המארחים הפכו שוב אך דלטון המשיך את הנדנדה עם שלשה שנענתה בנקודות בצד השני. דלטון תיקן החטאה של רגלנד וקבע שיוויון, נמרוד לוי הגלילי עשה עבירה בלתי ספורטיבית על רגלנד שהחזיר את היתרון מהקו, משגב דייק מחוץ לקשת והגדיל ל-5 הפרש. ג'ונסון מצא את ג'ונס בצבע, השופטים שרקו מספר שריקות שנויות במחלוקת, בין השאר לעבירות תוקף של ג'ונס ודלורייה. גליל ניצלה זאת כדי לצמק ל-2 הפרש, דוסון הגיב עם שלשה וסל נוסף מריבאונד התקפה, 69:62 לנמרים בסוף הרבע השלישי.

גליל צימקה בתחילת הרבע האחרון עם סל מחוץ לקשת, ג'ונסון ענה בסל ועבירה. הובר הגלילי קלע שלשה נוספת, דוסון וג'ונסון הגיבו בשלשות והעלו ליתרון דו ספרתי (78:68). המקומיים צימקו עם 2 סלים מהירים, משגב ענה בשלשה נוספת. ג'ונסון דייק מהקו וקבע יתרון שיא, דוסון שמר עליו עם סל ועבירה. רגלנד קלע שלשה שהעלתה ל-12 הפרש וסגר סיפור פחות מ-3 דקות לבאזר. קצת לפני הסיום רגנלד מצא את דלטון לדאנק נאה בתנועה לצבע, 90:84 לנמרים בסיום.

מודים בסיום לקהל שהצפין (מאור אלקסלסי)

דאוסון קלע כאמור 24 נקודות (3-7 לשתיים, 5-7 לשלוש), רגלנד 23 (4-9 לשלוש, 3-8 לשתיים, 5-5 מהקו, 4 אסיסטים, 3 חטיפות), ג'ונסון (3-6 מהשדה, 3-3 מהקו) ודלטון (5-5 לשתיים, 0-3 לשלוש) 10 כל אחד, ג'ונס (3-7 מהשדה, 10 ריבאונדים, 4 איבודים) ומשגב (2-5 לשלוש, 4 אסיסטים) 6 כל אחד, ארצי (2-8 מהשדה) ודלורייה 4 כל אחד, עמיר 3. בורדיון שותף ולא קלע הפעם.

מאמן חולוניה גיא גודס אמר בסיום: "סיימנו את המשחק האחרון של הליגה הסדירה. מבחינתנו זה היה קודם לחלק את הדקות, שזה הכי חשוב, ולצאת בריאים מהמשחק הזה. המשחק הזה היה גם הזדמנות טובה לשלב את ארצי בתוך השיטה שלנו עם השחקנים שכבר פה. כרגע הפנים שלו לכיוון הפלייאוף וברור ששם החוקים הם שונים. אנחנו צריכים בשבוע הבא לבוא מוכנים, חזקים, ביחד ולנסות לעבור את הסדרה הזו מול גליל כי הם קבוצה קשוחה וטובה. זו הייתה טעימה ראשונה לשתי הקבוצות".

ניפגש בקרוב… גודס וברק פלג מאמן גליל (מאור אלקסלסי)

המשחק הבא של חולוניה יהיה המשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף, סדרת הטוב מ-5 משחקים מול הפועל גליל עליון. חולוניה שסיימה רביעית מחזיקה ביתרון הביתיות מול גליל שסיימה חמישית, ככה שהמשחק הראשון יהיה משחק בית.
עם מועד פרסום המשחק, יפורסם הדבר באתר. יאללה חולוניה!