אהמד קייבר חתם בחולוניה!!

מועדון הכדורסל הפועל חולון שמח לבשר על החתמתו של אהמד קייבר בשורות הקבוצה!

קייבר (26, 1.88מ') מגיע לקבוצה אחרי עונה אדירה בוולבס הליטאית.

הייתה זו עונתו הראשונה באירופה בסיומה נבחר לשחקן העונה בליגה הליטאית וסיים כמלך הסלים של הליגה תוך שהוא רושם מספרים מרשימים של 16.9 נק', 5.8 אס', 3.3 רב' ומדד של 20.1 בממוצע למשחק. בעקבות הצלחתו בעונה האחרונה החזיק קייבר במספר הצעות מקבוצות באירופה אך העדיף לבסוף להגיע למדים הסגולים.

את קריירת המכללות שלו העביר במכללת אולד דומיניון. בעונת הסניור העמיד ממוצעים של 16.6 נק', 5.5 אס' ו-4.3 רב' למשחק. הוא נבחר שנתיים ברציפות לחמישיית העונה (2018 ו-2019) ופעם אחת לחמישיית ההגנה של העונה (2018). עם סיום לימודיו שיחק קייבר במשך שלוש עונות בממפיס היסטל מה-G League, קבוצת הבת של הגריזליס. בעונתו האחרונה לפניי המעבר לאירופה קלע 16.7 נק', מסר 7.8 אס' והוריד 5.6 רב' בממוצע למשחק.

מאמן הקבוצה,עמית שרף, התייחס להחתמתו של קייבר ואמר: "שמח מאוד על ההחתמה של אהמד, הוא הגארד הראשון שרצינו מתחילת הקיץ. הוא מגיע אחרי עונה נהדרת בליטא, אני בטוח שהחיבור שלו עם סי ג'יי וניב יהיה מיידי והם ישלימו אחד את השני בצורה הטובה ביותר ויהפכו לקו אחורי מהטובים בליגה. קייבר שחקן מגרש פתוח מעולה שיכול לייצר לשאר השחקנים מצבי זריקה בתחילת ההתקפה והוא גם יכול לקחת על עצמו את תפקיד הסקורר כשצריך".

אוהדי חולוניה מאחלים לאהמד הצלחה רבה!!