שני שחקנים הצטרפו זמנית, המשחק בטורקיה נדחה

שני שחקנים חתמו על חוזה זמני בחולוניה.

הראשון הוא ניק ג'ונסון שחתום בשלב זה עד לסיום שלב הבתים בצ'מפיונס ליג. ניק, גארד, 30, 1.91 מ' בוגר מכללת אריזונה שיחק עם סיום לימודיו 38 משחקים ביוסטון רוקטס מה-NBA. לאחר שתי עונות ב-G League עבר לעונה אחת לאירופה לשורות באיירן מינכן לפני שחזר לעוד שתי עונות ב-G League. בשנת 2019 חזר לאירופה לנאנטר 92 הצרפתית, בה שיחק עונה אחת, עבר ל-2 עונות לטורק טלקום הטורקית שם רשם ממוצעים של 14.4 נק', 6.2 אס' ו-4.6 רב'. בעונת 21/22 שב לנאנטר 92 ורשם 13.2 נק', 5.8 אס' ו-4 רב' בממוצע למשחק. בעונה האחרונה שיחק בסין, בביג'ין דאקס שם קלע 9.9 נק', מסר 3.9 אס' וקטף 3.9 רב' בממוצע למשחק.

השחקן השני שמצטרף בשלב זה לחוזה קצר יותר הוא הפורוורד/סנטר, ג'סטין אלסטון, 29, 2.03 מ'. אלסטון עשה את ההכנה לעונה בעירוני רמת גן עימה שיחק 2 משחקים במסגרת גביע ווינר בהם קלע בממוצע 19.5 נק' והוריד 8 רב'. השחקן בוגר מכללת בוסטון שיחק בעונה שעברה ביובנטוס הליטאית בשורותיה העמיד ממוצעים של 12.6 נק', 5.7 רב' ו-1.3 אס' למשחק.

אלסטון היה אמור לשחק בשלב זה רק במשחק מול בורסאספור בטורקיה במשחק שהיה אמור להתקיים מחרתיים, אך היום (שני) נודע שהמשטרה בטורקיה הודיעה כי לא תוכל לערוב לבטחון הקבוצה אחרי מהומות שהתרחשו ליד השגרירות האמריקאית והערכת מצב שבוצעה, ולכן הטורקים עצמם פנו לפיב"א וביקשו לדחות את המשחק. המשחק נדחה כרגע ל-29.11 אך ספק אם יתקיים גם במועד זה לאור המצב.

המשחק הבא במסגרת ליגת האלופות הוא משחק דחוי מול בראוגן הספרדית והוא יתקיים ככל הנראה ב-16 לנובמבר יום חמישי. בגלל שזה משחק דחוי, לא ג'ונסון ולא אלסטון יוכלו לשחק בו וכן לא ברור עדיין מה יעלה בגורלו של אלסטון שהיה אמור בשלב הראשון לשחק רק במשחק בטורקיה מחרתיים.

כמו כן הקבוצה עדיין מחפשת מקום לארח בו את משחקי הבית שלה אחרי שהאירוח באתונה בוטל, כשכרגע הכיוון הוא ריגה לטביה.

נקווה שבקרוב יבואו ימים שקטים יותר ונוכל להתעסק רק בכדורסל ולא במיקום משחקים, דחייה של משחקים או חוזים זמניים במקום זרים שעזבו.