הנס וונווין חתם בחולוניה!

מועדון הכדורסל הפועל חולון שמח להודיע על החתמתו של הפאוור פורוורד הבלגי הנס וונווין בשורות הקבוצה

הנס (28, 2.08 מ'), עזב לאחרונה (לבקשתו) את גראבלין הצרפתית שם קלע 4.7 נק', קטף 3.2 רב' ומסר 1.1 אס' בממוצע למשחק.

את הקריירה שלו החל בליגה הבלגית כשעונתו הטובה ביותר הייתה עונתו האחרונה בבלגיה בה קלע במדי אנטוורפן 12.8 נק', הוריד 6.4 רב' ומסר 2.9 אס' בממוצע למשחק. בשנת 2016 נבחר להבטחת העונה בליגה הבלגית ופעמיים נבחר לשחקן העונה בבלגיה, בשנת 2019 ו-2020.

מחוץ לבלגיה שיחק בארבע קבוצות, שלוש מהן היו צרפתיות, דיז'ון, נאנטר וגראבלין, וכן שיחק במדי סראגוסה הספרדית. משנת 2017 נמנה בקביעות על סגל נבחרת בלגיה. לשחקן ניסיון עשיר במפעלים האירופים, הוא שיחק עם אנטוורפן ודיז'ון בצ'מפיונס ליג והגיע איתן למקום השלישי בפיינל פור של המפעל. עם סראגוסה שיחק במסגרת היורוקאפ ועם גראבלין ביורפ קאפ.

מאמן הקבוצה, עמית שרף, התייחס להחתמתו של הנס: "אני שמח שהצלחנו להחתים את הנס, שחקן נבחרת בלגיה, שרק מחכה לקבוצה שיוכל לפרוץ בה ולחזור להראות את היכולות, הכשרון והמחוייבות שיש בו.
הנס מגיע אלינו אחרי שנה וחצי פחות איכותיות, אבל אחרי שראינו אותו הרבה בליגה הספרדית, ובעונת שיא ב-2021 בדיז'ון שם שיחק בשתי עמדות הפנים והיה מהשחקנים הבולטים בעונת שיא של המועדון.
אני בטוח שהוא ישתלב במהירות בשיטה ויעזור לנו גם במטרה של הטווח הקצר והיא לעלות שלב באירופה וגם במטרות ארוכות הטווח של המועדון".

אנו מברכים את הנס על הצטרפותו למדים הסגולים ומאחלים לו בהצלחה.