עצבים

רבע שני מהסיוטים, שריקת עבירת תוקף לארצי שלא הייתה ולא נבראה במקום סל ועבירה בלתי ספורטיבית שבוצעה עליו, פציעה מבויימת ככל הנראה של סרור שנמנע מזריקות עונשין בשניות הסיום כדי לתת לשחקן אחר לזרוק במקומו, שריקה אחרונה גבולית לעבירה של ג'סטין סמית' ובעיקר הרבה הרבה עצבים – ככה אפשר לסכם את משחק ההפסד 75:74 מול רמת גן בקרב הישיר על המקום השלישי. בכלל, זה היה משחק של הרבה ניגודים: רבע ראשון נהדר, רבע שני מהסיוטים עם ריצת 26:4 של רמת גן, מחצית שניה של קאמבק שהגיעו לשיאו בשלשת שיוויון של קרופורד 7 שניות לסיום ואז סיום דרמטי עם עבירה גבולית אך כנראה שריקה נכונה של ג'סטין סמית' על ג'ורדן כהן שקלע אחת מהקו וסגר את הסיפור. כמה מעצבן, כמה טראגי.

רבע שני מהסיוטים, קאמבק במחצית השניה. חולוניה (לירון מולדובן)

הרבע הראשון התאפיין במשחק של חולוניה מול איתי מושקוביץ הרמת גני שהחזיק לבדו את הקבוצה שלו במשחק. הנמרים פתחו ב-8:0 עם דקות טובות של ארצי, מוסקוביץ' קלע את כל 11 הנקודות של האורחים בדרך ל-16:11 ואחרי שהנמרים עלו ליתרון דו ספרתי (21:11), טוקוטו האורח היה הראשון מרמת גן שאינו מושקוביץ' שקלע על הבאזר, 21:13 בסוף הרבע הראשון.

על הרבע השני אין יותר מדי מה לכתוב – רבע של שיאים שליליים היסטוריים. 4 נקודות בלבד מול 26 של היריבה, מדד מינוס 10, החטאות למכביר, סל שדה אחד בלבד בדמות שלשה של משגב ועוד נקודה בודדת של סמית' מהקו – וזהו. נורא.
39:25 לרמת גן במחצית.

ברבע השלישי עלתה כבר חולון אחרת ועם דחיפה אדירה של הקהל נגסה בהפרש. ארצי וסמית' חתכו בחצי את ההפרש, קרופורד צלף מחוץ לקשת, האריס הצטרף אליו וצימק ל-4 הפרש. 53:47 בסוף הרבע השלישי.

ברבע הרביעי סמית', קרופורד ומשגב המשיכו את הריצה החולונית וקבעו מהפך ויתרון חולוני ראשון מאז תחילת הרבע השני. משגב וסמית' העלו ל-63:59 לנמרים אך ריצת 8:0 של האורחים בזמן הלא נכון קבעה מהפך. האריס חזר חם עם 5 נקודות רצופות ומהירות, קרופורד החטיא מחוץ לקשת ופספס הזדמנות להשוות ואז עשה עבירה על סרור שלכאורה נפצע וככל הנראה ביים פציעה כדי להימנע מזריקות עונשין ולתת למקולום לקלוע במקומו – 5 הפרש לרמת גן 38 שניות לסיום. ארצי קלע שלשה גדולה והשאיר את המשחק בחיים, מקולום האורח קלע רק אחת מהקו, קרופורד קלע שלשה גדולה 7 שניות לסיום והשווה אך עבירה גבולית של סמית' כאמור הכריעה את המשחק, 75:74 לרמת גן.

הפסד כואב. חולון מול רמת גן (לירון מולדובן)

האריס קלע 18 (4-5 לשתיים, 2-6 לשלוש, 4-4 מהקו, 5 אסיסטים), קרופורד 17 (5-8 לשלוש), סמית' (5-11 מהשדה, 3-4 מהקו, 8 ריבאונדים, 3 הטבעות, 4 איבודים) וארצי (3-8 לשלוש, 2-3 לשתיים) 13 כ"א, משגב 8 (3-8 מהשדה, 8 אסיסטים, 5 איבודים), דאוסון 5. כן שותפו: ואנוויין (0-4 לשלוש), עמיר וחנוכי.

כ-3000 אוהדים בצהוב סגול יצאו עצבניים מאוד בסיום. חבל, לא צריך היה לקרות הבלאגן שהתרחש בסיום.

במוצאי שבת ה-13.4 בשעה 19:50 יוצאים למשחק חוץ מול מכבי תל אביב ביד אליהו.
רק חולון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *