הלכו לים

הפועל חולון באה כנראה זחוחה מעט מול הפועל אילת מהתחתית והפסידה 75:62. חולון רדפה אחרי אילת כל המשחק, ולמרות שברבע האחרון ההפרש הקטן עמד על 3 נקודות בלבד, 5 דקות אחרונות שחונות הביאו להפסד. היה זה כמעט המשחק הכי גרוע התקפית של הנמרים העונה, כשאף שחקן בצהוב סגול לא התעלה. ואנווין, מקול והאריס קלעו 10 נקודות כל אחד, וזה הכל. צריך לדפדף הלאה.

המשחק נפתח בקצב איטי עם נקודות של חנוכי מהקו וסל של ארצי. הרווי עלה גם הוא על הלוח אבל אילת נטלה את ההובלה ועלתה ל-11:6 למרות פסק זמן של שרפי. מקול צימק עם שלשה, אילת הגדילה ל-18:9 אך ארצי ושחר עמיר צלפו גם הם מחוץ לקשת וצימקו. ואנווין הצטרף למצעד קלעי השלשות, שחר עמיר סחט עבירה בשניות הסיום וצימק מהקו, 24:20 לאילת בסוף הרבע הראשון.

האריס קלע נקודה מהקו בתחילת הרבע השני, ואנווין קלע בצבע וצימק להפרש נקודה, פסק זמן של אילת. דאוסון עלה על הלוח עם סל בצבע, האריס שוב קלע אחת מהקו וקבע שיוויון 26. אילת החזירה את היתרון כשחולון רשמה איבודים והחטאות, ארצי צימק עם סל בצבע מאסיסט של משגב. שלשה נוספת של אילת הגדילה ל-8 הפרש והביאה לפסק זמן של חולוניה. האריס צימק עם שלשה, 36:31 לאילת במחצית.

ואנווין דייק מהקו בתחילת הרבע השלישי. חנוכי קלע מריבאונד התקפה, ארצי קלע בחיתוך לסל מאסיסט של ואנווין אך זיס האילתי הגדיל את ההפרש ל-8 שוב. האריס צימק מחוץ לקשת, חנוכי ו-ואנווין החזירו את הנמרים לתמונה אך שוב אילת הגדילה. משגב ומקול צימקו שוב, 55:51 בסוף הרבע השלישי.

מקול צימק ל-2 הפרש בתחילת הרבע האחרון. אילת שוב הגדילה כשהכדורים של הנמרים יצאו החוצה, משגב החזיר את הנמרים למשחק וקלע 5 נקודות רצופות שצימקו ל-3 הפרש בלבד. אך ב-5 הדקות האחרונות אילת קלעה 12 נקודות לעומת 2 בלבד של הנמרים, בסיום הפסד מתסכל 75:62.

האריס (2-2 לשתיים, 0-3 לשלוש, 4-6 מהקו), ואנוויין (2-2 לשלוש, 1-5 לשתיים) ומקול (3-4 לשתיים, 1-3 לשלוש) קלעו 10 כל אחד, ארצי קלע 9 (3-5 לשתיים, 1-4 לשלוש), משגב 8 (3-7 מהשדה, 5 אסיסטים), חנוכי 6 (2-10 מהשדה, 6 ריבאונדים), דאוסון (1-4 מהשדה) והרווי (1-7 מהשדה) 2 כ"א.

כבוד לאוהדים בצהוב סגול שעשו את כל הדרך, וחבל שזה המשחק שהם ראו.

העונה הסדירה הושלמה כשחולוניה במקום החמישי בבית העליון. לוח המשחקים של הבית העליון יפורסם בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *