מקסים דה זאו חתם בחולוניה!

בעקבות פציעתו של ריצ'י האוול וחוסר הוודאות באשר לזמן החלמתו, הוחלט במועדון להחתים על חוזה זמני את הפאוור פורוורד הבלגי, מקסים דה זאו, 33, 2.06 מ'.
השחקן מגיע לחולון מאוברדוריו הספרדית בשורותיה שיחק משנת 2018 והעמיד ממוצעים של 4.5 נק' ו- 2.1 רב' ב-11 דק' למשחק. לפני כן שיחק במשך שנתיים באולדנבורג הגרמנית בשורותיה קלע 10.3 נק' וקטף 4 רב' בממוצע למשחק. בעונתו השנייה באולדנבורג התארח עם קבוצתו בהיכל החולוני במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, משחק בו קלע 26 נק' וקטף 7 רב'.

במהלך הקריירה בבלגיה, נבחר לרוקי העונה בליגה (2005), לשחקן הצעיר של העונה (2009), ובשנת 2014 נבחר לשחקן העונה הבלגי תוך שהוא מסיים את העונה עם 14.2 נק' ו-8 רב' בממוצע למשחק במדיה של אנטוורפן ג'יאנטס. לאחר מכן יצא לראשונה בקריירה לשחק מחוץ לבלגיה כשתחנתו הראשונה היתה וירטוס רומא האיטלקית שם קלע 9.5 נק' וקטף 4.2 רב' בממוצע למשחק. בשנת 2016 זכה עם נימברוק באליפות הליגה הצ'כית תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 10.9 נק' ו-4.6 רב' למשחק.
כמו כן, השחקן נמנה באופן קבוע על סגל נבחרת בלגיה.

מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס, התייחס להחתמה: "מדובר בשחקן חכם מאוד, בעל נוכחות בצבע שיוסיף לנו פרמטר אחד שחסר לנו בעקבות ההיעדרות של ריצ'י. מקסים שיחק תמיד בקבוצות יותר מעונה אחת, מה שמוכיח את איכותו כשחקן וכאדם. הוא יהיה איתנו באופן זמני לפחות עד לסוף משחקי ליגת האלופות ועל פי המצב הרפואי והצרכים של הקבוצה נתכנן את העתיד המשותף באותה תקופה".

אוהדי חולוניה מאחלים למקסים הצלחה רבה!