איקס על האקס

זה הלך קל יותר מהצפוי. הפועל יונט קרדיט חולון פגשה את בני הרצליה באולם היובל, האולם האהוב על הנמרים בשנים האחרונות מחוץ מלאולם הביתי, וניצחה בקלילות 85:71. מה שעוד הוסיף לפיקנטריה של המשחק זה זהות מאמן הרצליה – האקס שרון דרוקר שבילה חצי עונה בחולוניה בעונה שעברה ופוטר אחרי שהקבוצה לא נראתה טוב ושחקנים באו והלכו כמו בתחנת רכבת. מי שהחליפו, סטפאנוס דדאס, ניצח אותו אמש בקלות מפתיעה. אם כבר אקס, דדאס גם היה עוזר שני של דרוקר לפני הרבה מאוד שנים ביוון. על זה נאמר – ויקומו המלפפונים ויכו את הגנן.

מאמן חולוניה בחר לעלות במכוון עם רוטציה קצרה של 8 שחקנים בלבד (ועוד טל זך שעלה בסיום) מתוכם קלעו לא פחות מ-5 שחקנים בספרות כפולות: ארבעת הזרים ופניני. אף אחד לא בלט באופן יוצא דופן יותר מחבריו לקבוצה וזה בדיוק מה שמאפיין את הפועל חולון של העונה: אין תלות באף שחקן יחיד, בכל משחק מישהו אחר יכול להתפוצץ, הקבוצה פשוט מפוצצת בכשרון. איזה קבוצה דדאס בנה כאן, תאווה לעיניים!

כדורסל שהוא תאווה לעיניים. שחקני חולוניה (דודי אוחיון)

המשחק נפתח עם דקות טובות של ג'ונסון שהיה פשוט בכל מקום, אך עם קצב איטי בשני הצדדים כששתי הקבוצות הרבו לאבד ולהחטיא. ג'ונסון קלע ראשון, האריס ומגי הצטרפו ו-4 קליעות מוצלחות מהקו קבעו 14:8 חולוני. וורקמן הטביע אחרי חיתוך ואסיסט ענק של מגי אך הרצליה צימקה עד ל-2 הפרש. מי שהתעורר עד סוף הרבע היה אייזיאה מיילס שקבר 2 שלשות, הראשונה שבהן במהלך החתימה שלו עם עבירה וקבע 23:16 לחולוניה בסוף הרבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני בורדיון העלה את הנמרים ליתרון דו ספרתי ראשון עם סל ועבירה. הרצליה צימקה מעט, האריס הגדיל עם שלשה. גיא פניני ואלישי כדיר פצחו בדו קרב ותיקים – ואם כבר ותיקים, האוול קיבל דקות ראשונות מזה זמן רב. למרות שהרצליה הצליחה לצמק עד 2 הפרש בלבד (36:34) מה שחייב את דדאס לקחת פסק זמן, פניני הנהדר קלע 11 נקודות בהן 3 שלשות כשבתווך מיילס וג'ונסון קלעו מהשדה והקו בהתאמה, מה ששמר את היתרון בידיים של חולון והגדיל אותו שוב לדו ספרתי אחרי השלשה השלישית של גיא. קצת לפני השריקה למחצית קיבלנו את ה-מהלך של המשחק, של המחזור ואולי אפילו של הסיבוב כשלטיירוס מגי נמאס שהכדורים שלו לא נכנסים (2 נקודות בשלב זה) ופשוט חדר והטביע דאנק אחד מהמרהיבים שנראו. במחצית 48:36 לחולוניה.

ברוך השב! ריצ'ארד האוול במדי משחק סוף סוף (דודי אוחיון)

המחצית השניה נפתחה עם שלשה של האריס. מגי התחמם, קלע בצבע ומסר אסיסט לשלשה של וורקמן שקבעה 15 הפרש (56:41). הרצליה ניסתה לצמק אך מגי לא נתן והיה פשוט לוהט. האוול קלע סל ראשון מזה זמן רב קצת לפני סוף הרבע, 67:53 לחולוניה אחרי 3 רבעים.

בתחילת הרבע האחרון חולוניה סגרה סופית את המשחק. זה התחיל עם אסיסט אמן של האוול לחיתוך של בורדיון בצבע, המשיך עם עוד אסיסט של האוול לשלשה של ג'ונסון ונגמר עם חטיפה של פניני בצד אחד שהסתיימה בסל גדול של כריס ג'ונסון עם עבירה שהעלתה אל מעבר ל-20 הפרש, 22 אם לדייק (75:53). עד לסיום כל ניסיון של הרצליה לחזור למשחק נעצר על ידי ג'ונסון, בורדיון ומגי, בסיום 85:71 קליל לחולוניה.

נצחון קליל. שחקני חולוניה מרוצים בסיום (דודי אוחיון)

מגי שקלע 4 נקודות בלבד במחצית הראשונה סיים כקלעי המצטיין עם 17 נק' (7-15 מהשדה, 5 אסיסטים, 5 איבודים), ג'ונסון הנהדר קלע 14 (5-7 מהשדה, 7 ריבאונדים, 4 איבודים), פניני (5-7 מהשדה) ומיילס (2-5 לשתיים ולשלוש) קלעו 13 כל אחד, האריס 12 (3-9 מהשדה), וורקמן (3-3 מהשדה) ובורדיון קלעו 7 כל אחד, האואל 2. כן שותף: זך.

ביום רביעי ה-3.2 בשעה 19:20 ממשיכים את רצף המשחקים הצפוף כשמארחים את נס ציונה בחולון.
יאללה חולוניה!

תגובה אחת בנושא “איקס על האקס

סגור לתגובות.