עשינו זאת: גיוס התרומות הצליח! + הכנה למחר

סגולים יקרים, עשיתם היסטוריה!
בזכותכם גייסנו 300,000 ₪ ובסיוע אנשים יקרים ויונט-קרדיט, הגענו לסכום המלא של 600 אלף ₪ עבור רישום של זר חמישי לחצי גמר הגביע וכמובן – להמשך העונה.
אין מילים להודות לכל אחד ואחת מכם 💜
מצדיעים לכם על ההתלהבות, התמיכה, העזרה, החיוך והמאמץ לגייס חברים ואוהדים.
ברגע זה אנו עוצרים לחגוג ניצחון משפחתי אמיתי! עם לבבות סגולים כמו שלכם – תמיד נדע שהכל אפשרי.

יו"ר המועדון ויוזם המהלך, איתן לנציאנו: "עם דמעות של אושר בעיניים. אין מילים לתאר את גודל ההערכה והכבוד שלנו בכלל ושלי בפרט לקהל שלנו, שבימים כל כך קשים של מגיפה משתוללת וידיעה ברורה שאין לו יכולת להיות יחד אתנו ביציעים, נרתם ועשה את הבלתי אפשרי – תוך פחות מיומיים גויס סכום יוצא דופן של כ-300,000 ₪ למען רישום 5 זרים. השארנו הרבה פיות פעורים וזה באמת לא מובן מאליו! אבל איך אומרים – "זר לא יבין זאת" – אני לא זר והאמנתי מהרגע הראשון מי אתם כי מתוך עמי אנוכי. לסיכומו של דבר, אני רוצה שוב לכל אחת ואחד מכם שנרתם מקטן ועד גדול. כל אחת ואחד ריגשתם בנפרד – החל מהחייל ששם 50 ש"ח ועד בעל העסק שהשקיע עשרות אלפי שקלים, לאלה שהשקיעו ונתנו לנו ביטחון שלא ייתנו למבצע "הילוך חמישי" ליפול".
"מילה אחרונה וחשובה למי שנתן לי דחיפה ענקית שגרמה לי לצאת למהלך המטורף הזה ואחראי ליתרת התשלום וסוגר לנו את היכולת לבצע את המהלך. שוב תודה לכולם מקרב ליבי, אוהב ומחבק כל אחת ואחד מכם עם המון תקווה שבקרוב נתאחד כולנו ונחזור ליציעים, ועכשיו נחזיק אצבעות ונאחל בהצלחה לקבוצה מחר בחצי הגמר".

הבוקר קיים איגוד הכדורסל מסיבת עיתונאים בהיכל שלמה לקראת משחקי חצי הגמר גביע המדינה מחר.
במהלך מסיבת העיתונאים אמר מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס: "אנחנו גאים להיות בשלב הזה של הגביע. כמועדון, אנחנו רוצים להגיע בכל מפעל לשלבים האלה, רעבים לזה. מכבי זו הקבוצה הטובה בישראל כרגע ואנחנו מכירים אותה היטב. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה, בטוח שננסה לשחק את המשחק שלנו. מכבדים את היריבה ומוכנים להראות מה אנחנו יכולים לעשות. אפשר לראות את ההקרבה של השחקנים הישראלים, נצטרך לשים לב לרוטציות, נקבל החלטות עוד היום בנוגע לחמישייה ולשחקנים שיעלו מהספסל. נצטרך להיות מרוכזים וזהירים בכל מהלך, אנחנו יחידה אחת ונצטרך להראות את זה". 

קפטן הקבוצה, גיא פניני: "הייתי במשחקים האלה משני הצדדים אז אני יודע את ההרגשה, בשני המקרים יש לחץ. עונה שלמה של מפעל גביע והכול הולך למשחק אחד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מהרגע הראשון ולהאמין בתוכנית משחק שלנו גם אם הולך או לא הולך. יש לנו הרגשה טובה עד עכשיו בעונה הזו ומקווה שייראו את זה. במכבי כשאתה מגיע למעמד כזה כולם מצפים שתיקח את התואר בקלות, אבל המציאות לא כזו. אני יודע כמה עובדים קשה על מנת לזכות. בחולון הסיפור אותו דבר, יש ציפייה. בשני המקרים יש את הלחץ ואנחנו כספורטאים צריכים להתמודד עם זה". 

ב-ה-צ-ל-ח-ה!