עם כוח, בלי כוח… העיקר הנצחון

הפועל יונט קרדיט חולון עייפה והלו"ז לא מקל עליה. בסיום הנצחון הקשה 90:85 על בני הרצליה, לדדאס היו תלונות בעיקר בנוגע לנקודה הזאת ולעובדה שחולון שיחקה משחק ליגה יומיים לפני חצי גמר הליגה הבלקנית בעוד יריבתנו גלבוע/גליל נחה. נקווה שזה לא יהיה בעוכרינו.
בני הרצליה מהתחתית, לה נפצעים זרים בקצב (קני וויליאמס שיחק לראשונה נגד חולוניה ונפצע), מונהגת על ידי האקס שרון דרוקר. הקבוצה מהשרון הגיעה כאנדרדוג מובהק אך הצליחה להקשות על הנמרים שלא הצליחו לברוח.
חולון העייפה לא הציגה יכולת גדולה, בעיקר לא בהגנה, אך מי שהביא את הנצחון היה – איך לא – טיירוס מגי שנמצא בכושר פשוט מטורף, ואחרי 31 נקודות במשחק הקודם סיים הפעם "רק" עם 28 כאלה. האריס, דה זאו וססטינה היו הפעם בצוות המסייע שעזר להביא את הנצחון. זה מה שחשוב.

בסוף משיגים את הנצחון אז אפשר לחייך (מנהלת הליגה)

המשחק החל עם מטווח נסיונות מחוץ לקשת של חולוניה, כשבורדיון, דה זאו ומגי גם דייקו וקבעו 9:8. בצד של האורחים, יאיר קרביץ קלע את כל 8 הנקודות וגם קבע שיא קריירה כבר ברבע הראשון. מיילס קלע 2 מ-3 מהקו, מגי קלע שלשה שניה, ססטינה עלה על הלוח והעלה ל-16:10 בסל קשה ממש בסוף שעון, אך הרצליה הורידה לנקודה הפרש (17:16) אחרי נקודה של מקסים מהקו. טיירוס הגיב בשלשה השלישית שלו, דה זאו קלע עוד 2 לפני שהרצליה קלעה על הבאזר, 22:18 לחולוניה בסוף הרבע הראשון.

בתחילת הרבע השני הרצליה המשיכה לצמק, ססטינה קלע מאסיסט של האריס אך הרצליה הגיבה בריצת 9:0 וקבעה מהפך, פסק זמן של דדאס. האריס ססטינה ומגי הגיבו ב-6 נקודות מהירות שקבעו מהפך וגרמו לדרוקר לקחת פסק זמן. האריס המשיך את המומנטום עם שלשה שהשלימה ריצת 9:0 חולונית, הרצליה הגיבה בעוד ריצת 9:0 משלה ושוב קבעה מהפך. וורקמן צימק, קלארק ההרצלייני הכפיל את יתרון האורחים עם שלשה, מגי עם 5 נקודות רצופות צימק אך שוב הרצליה קלעה עם הבאזר, 45:40 לאורחים במחצית.

את החצי השני הנמרים פתחו בלחץ במטרה להפוך את התוצאה. האריס קלע סל מהיר אחרי ריבאונד התקפה קבוצתי, קרביץ האורח קלע עוד שלשה ונתן לאורחים את יתרונם הגדול במשחק (51:44) אך פניני הגיב מיד בשלשה משלו והאריס עם סל ועבירה צימק ל-2 הפרש בלבד אחרי שהעונשין הלך החוצה. דה זאו החטיא מהקו אך מיילס במהלך טיפוסי של שלשה ועבירה קבע שיוויון 53. דה זאו השלים את המהפך עם סל בצבע בסוף שעון, הרצליה השוותה אך מגי קלע עוד שלשה וביחד עם מיילס העלו ל-5 הפרש. הרצליה צימקה לנקודה הפרש אז מגי חדר לטבעת וקלע סל נהדר עם עבירה. ססטינה קלע שלשה אך שוב הרצליה צימקה לפני סוף הרבע, 66:63 לחולוניה אחרי 30 דקות.

בתחילת הרבע האחרון מיילס ניסה לייצר בריחה כשקלע שלשה שהכפילה את ההפרש. הרצליה הגיבה בריצת 8:0 תוך פחות מדקה וקבעה מהפך, מגי במהלך ריקודים טיפוסי וססטינה עם סל ועבירה בסוף שעון מאסיסט של פניני, החזירו את היתרון לטובים. האריס עם שלשת מומנטום הכפיל את היתרון ל-6 וגרם לאורחים לקחת פסק זמן. חולון הקשיחה מאוד את ההגנה וגרמה להרצליה לעבוד קשה על כל נקודה, אך האורחים לא ויתרו. דה זאו היסס אך קלע שלשה שהגדילה ל-7 הפרש, מגי ובורדיון דייקו מהקו והגדילו ליתרון שיא של 8 אך שוב הרצליה צימקה ל-4 הפרש בלבד. פניני קלע מאסיסט של האריס, מיילס חסם בהגנה והשאיר לדה זאו שמסר אסיסט להאריס שהגדיל ל-8 הפרש, פחות מדקה לסיום והמשחק נראה גמור. אך שוב הרצליה לא ויתרה וקלעה שלשה, דה זאו המשיך את סדרת ההחטאות שלו מהקו ופתאום פחות מ-20 שניות לסיום זה רק 3 הפרש, פסק זמן דדאס. מגי סחט עבירה, דייק מהקו, סגר את הסיפור וקבע את תוצאת המשחק, בסיום 90:85 לא קל לחולוניה.

בכושר פשוט מטורף. טיירוס מגי (מנהלת הליגה)

טיירוס מגי הצטיין שוב עם 28 נק' (5-7 לשלוש, 4-6 לשתיים, 5-5 מהקו, 6 ריבאונדים), האריס קלע 14 (6-9 מהשדה, 5 אסיסטים), דה זאו 13 (5-10 מהשדה, 1-6 מהקו, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), ססטינה קלע 12 ללא החטאה (5-5 מהשדה), מיילס 11, פניני (4 אסיסטים) ובורדיון (1-5 לשלוש, 4 אסיסטים) 5 כ"א, וורקמן 2. כן שותף: משגב.

אין הרבה מה להגיד על הקהל… נכון יש 4 משחקים בשבוע, להרבה אין מנוי, המשחק בשעה לא נוחה וגם היה משחק כדורגל במקביל, אבל הכל תירוצים. אין סיבה שלמשחק ליגה של חולוניה יגיעו פחות מ-1000 איש. פראייר מי שלא בא לכל משחק ומשחק של הקבוצה המרגשת הזאת! מי שכן בא עודד בצורה טובה ונהנה מעוד משחק של חבורה מופלאה.

הנצחון על הרצליה קובע שבמידה וננצח את הפועל תל אביב בחוץ במחזור האחרון של הסיבוב השני, נעפיל למקום השני ונעקוף את אילת וגלבוע/גליל.
אך עוד קודם לכן, ביום שלישי ה-27.4 בשעה 20:00 פוגשים בהיכל בחולון את גלבוע/גליל בחצי גמר הליגה הבלקנית.
רוצים תואר ראשון העונה! כולם באים!