יום-מגי פעמיים כי טוב

גבירותיי ורבותיי: טיירוס מגי! אחרי שרק במשחק הקודם מול ירושלים, הגארד הנהדר שבר את השיא העונתי שלו עם 26 נקודות, הפעם טיירוס היה לוהט אפילו יותר במשחק הנצחון של הפועל יונט קרדיט חולון בתוצאה 99:94 על ראשון לציון. מר נקודה לדקה? אל תעליבו אותו! ב-28 דקות בלבד מגי קלע 31 נקודות והוסיף לא פחות מ-8 ריבאונדים (מדובר בגארד!) – הכי הרבה משחקני חולון – מה שנתן מדד 31 סך הכל. מדהים!
טיירוס אגב קלע סל פסיכי משלושת רבעי מגרש בסוף הרבע הראשון, אבל המהלך הכי יפה שלו היה בסוף הרבע השלישי בו בהתקפה האחרונה של חולוניה תוך כדי כידרור טיירוס עזב לרגע את הכדור כדי להרים ידיים ולהטריף את הקהל והמהלך הסתיים עם שלשה של האריס. טיירוס כוכב – תרתיי משמע!
ראשון לציון היה קרובה ועיקשת ולא נתנה לחולוניה לברוח, אך מי שעזרו למגי להביא את הנצחון היו סי.ג'יי האריס שבלי להרגיש קלע 22 נקודות, ומקסים דה זאו שקלע 16 ומתחיל יותר ויותר להזכיר את השחקן שהגיע לפה. שלא יגמר לעולם!

מפקד הפלוגה המסייעת. סי.ג'יי האריס (דודי אוחיון)

המשחק החל עם פתיחה מצויינת של דה זאו ו-וורקמן שביחד עם האריס העלו ל-10:4 חולוני. ראשון צימקה אך דה זאו המשיך את הדקות המצויינות שלו עם ריבאונד התקפה, הטבעה ועבירה (ואחריה קליעת עונשין מוצלחת) במהלך אחד – וואו! ג'ונסון קלע שלשה ואז הגיע תורו של טיירוס מגי להיכנס לראשונה. למגי המוכשר לקח כחצי דקה לקלוע נקודות ראשונות בדמות שלשה שסימנה על הבאות. האריס ראה ורצה גם אז קלע אחת משלו אך מגי לא נרגע והוסיף עוד שלשה, נקודה מהקו וכאמור שלשה פסיכית משלושת רבעי מגרש על הבאזר שקבעה את תוצאת הרבע הראשון הסופר-התקפי 31:22 לחולוניה. 11 נקודות למגי בכ-4 וחצי דקות!

בתחילת הרבע השני ברנדווין מצא את פניני שקלע סל חכם עם עבירה והעלה את החולונים ליתרון שיא של 12 נקודות (34:22). מגי קלע ניסיון שלשה אך דרך על הקו, ברנדווין לעומתו קלע שלשה חוקית בהתקפת מעבר. נועם דברת וגולן גוט הראשל"צים לא נתנו לחולוניה לברוח אך ג'ונסון מהקו ומגי אחרי עוד סל בצבע, דאגו שהראשונים לא יתקרבו מדי. לקראת המחצית וורקמן, האריס עם 6 קליעות רצופות מהקו ומגי העלו ליתרון 7 כשבין לבין נועם דוברת הצעיר הטביע עם חדירה בצורה מדהימה על ווילי וורקמן שידוע כשומר מצויין. כשצריך לפרגן – מפרגנים. במהלך האחרון כשלראשון לציון נשארו 2 וחצי שניות עם כדור מתחת לסל, עשו האורחים לפניני את תרגיל גיא פניני – סל הנצחון של דה זאו שהביא לנצחון היוקרתי על ברינדיסי האיטלקית – וקבעו עם סל של דוברת שברח מפניני את תוצאת המחצית, 55:50 לנמרים. לקראת המחצית ג'ונסון נפגע מעט אך שום דבר לא ימנע ממנו לחזור לשחק. איזה גבר!

ניצוצות של חזרה לעצמו. מקסים דה זאו (דודי אוחיון)

המחצית השניה נפתחה עם מי שפתחו נהדר את המשחק – מקסים דה זאו ו-ווילי וורקמן. דה זאו סיפק חסימה מדהימה ו-וורקמן קלע שלשה שהעלתה ליתרון 8, אך ראשון הגיבה ב-6 נקודות רצופות שצימקו ל-2 הפרש בלבד. דה זאו שמר את היתרון בחיים עם סל בסיבוב בצבע ואחר כך שלשה. האריס עם שלשה ומגי עם 2 משלו ניסו להגדיל, אך ראשון ענתה בסל אחרי כל סל חולוני ואף עשתה מהפך ועלתה ליתרון 69:68. לקח עוד דקה וחצי של החטאות דו צדדיות עד שחולון הגיבה עם שלשה של מגי שהחזירה את היתרון, ואז אחת נוספת של האריס אחרי שמגי כאמור העיר את הקהל, 74:69 לצהובים-סגולים בסוף הרבע השלישי.

הרבע האחרון החל עם סל וירטואוזי של פניני קל הרגליים שאחר כך הוסיף עוד שלשה. חולוניה ניסתה ללחוץ על הדוושה כדי לברוח לראשונים ולסגור סיפור כשמגי קלע שלשה וסל והאריס קלע שלשה משלו, אך ראשון לציון לא נתנה לנמרים לברוח. חולון נרגעה ושיחקה התקפות מאוד ארוכות מה שהוריד את קצב האש, אך ראשון לציון לא צימקה יותר מדי. חולון לא קלעה 3 וחצי דקות עד שדה-זאו עם עוד הטבעה ועבירה קבע 10 הפרש (89:79) כ-3 דקות לסיום אך שוב ראשון לציון לא ויתרה ולמרות נקודות של מגי מהקו, צימקה עד 3 הפרש בלבד (91:88) כדקה ורבע לסיום. הנמרים יצאו להתקפה חשובה בה דה זאו קלע סל חשוב מאוד מחצי מרחק, פסק זמן של ראשון לציון כדקה לסיום. האורחים החטיאו פעמיים ועשו עבירה על מיילס שעלה על הלוח רק בשלב זה עם 2 קליעות מוצלחות מהקו שקבעו יתרון 7. ראשון המשיכה להילחם, מגי קלע אחת מהקו אחרי טכנית לדריל מונרו, ג'ונסון קלע אחת מהקו והחזיר ליתרון 7. דדאס לקח פסק זמן אחרי עוד סל של ראשון לציון, האריס דייק מהקו אך שוב ראשון לציון פשוט סירבה להיכנע כשג'רמי פארגו הותיק קלע סל עם עבירה. פארגו החטיא במתכוון ולקח את הריבאונד של עצמו אך החטיא שלשה והזמן פשוט נגמר, בסיום 99:94 קשוח לחולוניה.

"למי קראת מר נקודה לדקה?" שחקני חולוניה מפרגנים למשחק מפלצתי של מגי (דודי אוחיון)

מגי להט כאמור עם 31 נק' באחוזים טובים (6-9 לשתיים, 5-9 לשלוש, 8 ריבאונדים), האריס קלע 22 (4-5 לשלוש, 1-7 לשתיים, 8-8 מהקו), דה זאו חזר לעצמו עם 16 נק' באחוזים מצויינים (7-9 מהשדה), וורקמן היעיל קלע 11 (5-6 מהשדה), פניני קלע 8, ג'ונסון 6 (1-4 מהשדה), ברנדוויין 3, מיילס 2 (6 ריבאונדים). כן שותף: ברנדוויין.

כ-1500 אוהדים בצהוב-סגול הגיעו, שיתפו פעולה עם טיירוס המרקיד ודחפו את הנמרים לנצחון.

קבוצה בריאה ומפרגנת. חולוניה (דודי אוחיון)

ביום ראשון ה-25.4 בשעה 19:00 מארחים את בני הרצליה מהתחתית.
כולם באים!