מאמצים להביא את הפיינל-8 לחולון, היום משחק הוקרה לקבוצה ומפגן אוהדים לקידום המהלך

הנהלת הקבוצה עושה בימים האחרונים מאמץ גדול כדי להביא את אירוע הפיינל-8 לחולון. המועדון הוציא הודעה:
"מועדון הפועל יונט קרדיט חולון פונה בקריאה אחרונה לגורמים הרלוונטיים – אנא מכם, עשו ככל שביכולתכם בכדי שנוכל לארח בחולון את השלבים הסופיים של תחרות ליגת האלופות של אירופה. אירוח הפיינל 8 בהיכל הטוטו בחולון הינה הזדמנות שלא תסולא בפז.
מדובר באירוע יוקרתי אשר יתרום רבות לספורט הישראלי בכלל ולכדורסל הישראלי בפרט. האירוע, בהשתתפות הקבוצות מהליגות הטובות באירופה, הינו אירוע מסוקר ומדובר בעולם הכדורסל האירופי ויביא כבוד גדול למדינה ולעיר חולון.
מדינת ישראל הינה חוד החנית של חיסוני הקורונה בעולם ולפיכך, המדינה תוכל לארח כל אירוע ספורט כזה או אחר. בנוסף, היכל הטוטו שבחולון הינו קומפלקס חדשני, מתקדם וחוויה לכל אוהד כדורסל, אשר נמצא במתחם "לה-פארק" – מתחם בילוי ופנאי בעל קונספט ייחודי.
כמו כן, מזג האוויר הנפלא, שעתיד להיות בתאריכי הטורניר, יתרום רבות לחוויה. אירוע שכזה חייב להיערך במקום בו הקהל לוקח חלק! לפני הכל ומעל הכל – הספורט שייך לאוהדים.
אנו קוראים שוב – עשו הכל בכדי לקיים את הטורניר בהיכל הטוטו שבחולון".

במקביל לקריאה, שלחו ראש העיר מוטי ששון ושר המודיעין אלי כהן שהוא אוהד הקבוצה, מכתבים הקוראים לארח את האירוע בחולון ולגורמים הרלוונטיים (משרד הספורט) לסייע לכך כלכלית.

היום הקבוצה תעלה למשחק הסיום של שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א, כשתתמודד מול טופאש בורסה הטורקית. במועדון מקווים למנף את המשחק למפגן תמיכה של אוהדי הקבוצה לקיומו של האירוע בהיכל טוטו חולון.
הרצון הוא שההיכל יתמלא על פי המותר ב-1700 אוהדים שיגיעו להודות לשחקנים על עונה אירופית מרגשת ומלאה בהישגים, כך שמי שלא קנה עדיין כרטיסים – שימהר לעשות זאת!
מאמן הקבוצה, סטפאנוס דדאס, אמר לקראת המשחק:
"מגיעים למשחק האחרון בשלב הטופ 16 כשאנחנו רוצים לסיים את הבית עם ניצחון אחד נוסף מול טופאש בורסה. למרות שהבטחנו את ראשות הבית, אנחנו עדין נגיע עם מוטיבציה גבוהה ורצון לשחק את המשחק שלנו כדי לנצח ולהפוך את האוהדים שלנו לגאים ומאושרים.
זו הזדמנות נהדרת לחגוג כולנו יחד ולהנות בכיף, אני מקווה שההיכל יהיה מלא (במידת האפשר) כי יכול להיות שזה יהיה המשחק הביתי האחרון שלנו בליגת האלופות לעונה זו, אלא אם כן נארח את הפיינל 8".

כולם באים היום!