סיכום הסדרה מול נס ציונה

מאת אור שטיינברג

סדרת רבע הגמר היחידה בליגה העונה שהגיעה למשחק שלישי הסתיימה אתמול בניצחון של הסגולים, לאחר 85:76 לא קל, מלחמה אדירה ופייט גדול של הכתומים. חולוניה מבטיחה את מקומה בחצי גמר הפיינל פור לאחר 2-1 בסדרה של מקומות 2-7.

זו הייתה הסדרה היחידה העונה שהגיעה לשלושה משחקים, ובצדק, זו הסדרה הכי לוהטת של רבע הגמר שאכן סיפקה את הסחורה עד לשנייה האחרונה. מה לא היה, הסדרה נפתחה ב-92:90 של הסגולים למרות קאמבק ענק של נסצי בדקה האחרונה, המשיכה עם 86:75 של הכתומים בנס ציונה ונסגרה ב-85:76 של חולון במשחק בו נכחו לא פחות מ-4,800 אוהדים בהיכל הטוטו, 88% מתפוסתו המלאה של האולם.

בשלושת משחקי הסדרה סי ג'יי האריס הנהדר הוביל את חולון עם 22.3 נקודות ו-4.3 אסיסטים וקלע באחוזים טובים (58% לשתיים, 50% לשלוש, 81% מהקו), אחריו מיהאו סוקולובסקי תרם 16 נקודות בממוצע אבל חייב בדחיפות לשפר את האחוזים, 38% עד כה בפלייאוף. וורקמן היה נהדר עם 7.6 נק', הגנה מצוינת ומלחמה על כל ריבאונד ולוזבול, ססטינה (7.3 נק') וג'ונסון (6.6 נק', 15 במשחק הראשון) היו פחות טובים יחסית לגרסה הרגילה שלהם אבל נקווה שיחזרו לעצמם בקרוב. מקס דה זאו המשיך ביכולת הירודה עם 6.3 נקודות ב-28% מהשדה.

נמשיך לספסל – פניני עשה 5.6 נקודות ב-37% לשלוש עם 3.6 אסיסטים למשחק. משגב עזר מאוד להאריס וכשנתן לו לנוח הוא עשה 7.5 נקודות שאכן סיפקו את העבודה בשני המשחקים בהם השתתף. בורדיון ואלכסנדר תרמו כל אחד 3.3 נקודות אבל בתוספת הגנה טובה ומלחמה כל עוד הם על המגרש כמו שאנחנו אוהבים.

וכל הקבוצה בכלל? עשתה שלושה משחקים יפים סך הכל, נלחמו למרות רוטציה שדדאס העדיף לשתף (כמו שהוא עושה למשחקים מכריעים) ובעיקר סיפקו לאוהדים בדיוק את מה שרצינו – מלחמה ועלייה לפיינל פור. יש עוד מה לשפר, בעיקר את הריבאונד וההגנה, מה שעבד על נס ציונה לא יעבוד על גליל בחצי הגמר, אבל זאת כבר האחריות של סטפאנוס.

אז עד סיום העונה נשארו רק עוד בין 2-6 משחקים, 5-11 ימים,
כבר מחר (שני 7.6) בשעה 21:00 חולוניה תארח את גלבוע גליל בהיכל הטוטו למשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, חייבים לשמור על הביתיות, כוווולם באים!!